Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora i asystenta koordynatora w zakresie projektu pn. Bajkowe Smyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej,
Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części i obejmuje :
Część 1: Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu
Świadczenie usług w zakresie koordynacji projektu na stanowisku Koordynatora Projektu na potrzeby zadania pn Bajkowe Smyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, polegających w szczególności na:
a)koordynowanie projektu, nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL,
b)kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej
c)terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem Koordynatora
d)przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników
e)niezwłoczne informowanie ŚBRR o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań,
f)przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej- tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Wdrażającej po zakończeniu realizacji projektu,
g)zarządzanie członkami zespołu projektowego - Koordynacja prac zespołu projektowego
h)bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka
i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości,
i)prowadzenie dokumentacji projektu,
j)dokonywanie zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL,
k) prowadzenie zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu,
l)prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów na użytek realizacji projektu,
ł)przygotowanie Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów Płatności
i Harmonogramów rzeczowo-finansowych - terminowe rozliczanie,
m)wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez ŚBRR związanych z projektem,
n)dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora.
Koordynator Projektu zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie minimum 60 godzin w miesiącu. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji zadania Koordynatora udostępni w Szkole Podstawowej w Strawczynie pomieszczenie, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy.
Część 2: Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu
Świadczenie usług na stanowisku Asystenta Koordynatora na potrzeby projektu pn. Bajkowe Smyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, polegających w szczególności na:
a)przeprowadzenie rekrutacji uczestników zajęć (przygotowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji zgodnie z zapisami w umowie)
b)opracowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu i stała jego aktualizacja
c)realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym.
d)prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu
e)nadzór nad pracą osób prowadzących zajęcia w ramach projektu.
f)rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu.
g)zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z zapisami projektu w tym zakresie,
h)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu.
i)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych (dbałość o aktualne dane).
j)archiwizacja dokumentacji projektowej.
k)prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
l)dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta.
Asystent Koordynatora Projektu zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie minimum 50 godzin w miesiącu. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji zadania Asystentowi Koordynatora udostępni w Szkole Podstawowej w Chełmcach pomieszczenie, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy.
OpisŚwiadczenie usług w zakresie koordynacji projektu na stanowisku Koordynatora Projektu na potrzeby zadania pn Bajkowe Smyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, polegających w szczególności na:
a)koordynowanie projektu, nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL,
b)kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej
c)terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem Koordynatora
d)przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników
e)niezwłoczne informowanie ŚBRR o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań,
f)przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej
w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej- tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Wdrażającej po zakończeniu realizacji projektu,
g)zarządzanie członkami zespołu projektowego - Koordynacja prac zespołu projektowego
h)bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka
i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości,
i)prowadzenie dokumentacji projektu,
j)dokonywanie zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL,
k) prowadzenie zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu,
l)prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów na użytek realizacji projektu,
ł)przygotowanie Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów Płatności
i Harmonogramów rzeczowo-finansowych - terminowe rozliczanie,
m)wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez ŚBRR związanych z projektem,
n)dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora.
Koordynator Projektu zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie minimum 60 godzin w miesiącu. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji zadania Koordynatora udostępni w Szkole Podstawowej w Strawczynie pomieszczenie, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy.Świadczenie usług na stanowisku Asystenta Koordynatora na potrzeby projektu pn. Bajkowe Smyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, polegających w szczególności na:
a)przeprowadzenie rekrutacji uczestników zajęć (przygotowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji zgodnie z zapisami w umowie)
b)opracowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu i stała jego aktualizacja
c)realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym.
d)prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu
.
e)nadzór nad pracą osób prowadzących zajęcia w ramach projektu.
f)rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu.
g)zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z zapisami projektu
w tym zakresie,
h)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu.
i)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych (dbałość o aktualne dane).
j)archiwizacja dokumentacji projektowej.
k)prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
l)dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta.
Asystent Koordynatora Projektu zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie minimum 50 godzin w miesiącu. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji zadania Asystentowi Koordynatora udostępni w Szkole Podstawowej w Chełmcach pomieszczenie, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. |