ZP/8/MiR/2013

Data publikacji 2013-11-07
Data zakończenia 2013-11-15 12:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 453338 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: mebli biurowych dla potrzeb Instytutu Chemicznej Technologii Żywności, tj.:
Pakiet I - Zakładu Analizy i Technologii Żywności
Pakiet II - Zakładu Cukrownictwa
Pakiet III - Zakładu Technologii Chłodnictwa Żywności
o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (107 pozycji).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności
Ulica ul. Wólczańska 171/173
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-924
Województwo łódzkie
Tel 42 6313408
Fax 42 6313408
Internet http://snack.p.lodz.pl
Regon 00000158300000
E-mail bogusiak@p.lodz.pl; Anna.Kasprzak@p.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane zabezpieczenie oferty przez wadium.
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Wiedza Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej:
1 (jednej) dostawy krzeseł biurowych o wartości netto minimum 30.000,00 zł. ,
2 (dwóch) dostaw mebli o wartości netto minimum 300.000,00 zł
wraz z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 4 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 4 do SIWZ
Sytuacja Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, do oferty należy załączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 300.000,00 zł.
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
1 Certyfikatów określonych szczegółowo w Załączniku Nr 3a
2 Dokumentów opisujących specyfikę mebli: Pełną informację producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanych mebli.
WYKAZ CERTYFIKATÓW
Wszystkie pozycje Formularza Cenowego - Załącznik Nr 2
Producent mebli musi posiadać certyfikat zarządzania jakością ISO 14001:2004
B1, SK1
Atest z badań wytrzymałościowych wg: PN-EN 527-1:2004 , PN-EN 527- 2:2004 , PN-EN 527-3:2004 w zakresie trwałości, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych
KM, KM A , KW1, KW2, KW1A, KW2A
Certyfikat wydany przez jednostkę uprawnioną do kontroli jakości potwierdzający, że wytrzymałość szuflad wynosi 80.000 cykli przy obciążeniu 25kg
SZU1, SZA1, SZU2, SZU3,SZN1, Nds A, Szu 4, SZA2, SZA 2 A, SZN1, NDS 1 A, SZA3, SZ 1 A, Szu A, Szp A, S1 A, Szu 4 A, SZa 3A, Szu 1 A, Szsz A, SZAW A
Producent ma posiadać raport z testu trwałości zawiasów wydany przez jednostkę uprawnioną do kontroli jakości
Atest z badań wytrzymałościowych wg: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006
Producent ma posiadać raport z badania opartego na normie DIN EN 717-1 dotyczącego emisji formaldehydu
B 2, B3, B 4, B1 A, B 5, B 5 A, B 6, B7,B8, B8 A, Bk A, B 2 A, DB A, B 3 A, SO A
Dokument potwierdzający grubość powłoki lakierniczej 130 mikrometrów oraz zwiększonej odporności na ścieranie 700-800 pasków ściernych CS-10do warstwy kryjącej farby bez jej naruszenia wydany przez jednostkę uprawnioną do kontroli jakości
Atest z badań wytrzymałościowych wg: PN-EN 527-1:2004 , PN-EN 527- 2:2004 , PN-EN 527-3:2004 w zakresie trwałości, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych
SO, B1 B, B2 B, Db B, Sk B, B3 B, B4 B, B5 B, B6 B
Dokument potwierdzający grubość powłoki lakierniczej 130 mikrometrów oraz zwiększonej odporności na ścieranie 700-800 pasków ściernych CS-10do warstwy kryjącej farby bez jej naruszenia wydany przez jednostkę uprawnioną do kontroli jakości
Opinia stwierdzająca zgodność biurek z wymaganiami norm PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych
Protokół oceny ergonomicznej biurek - właściwości ergonomiczno - fizjologicznych zgodnie z PN-EN 527-1:2004 oraz rozporządzeniem MPiPS z 01.12.1998 w sprawie BHP na stanowiskach pracy wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz 973)
RO, RO A
Atest z badań wytrzymałościowych wg: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006
Producent ma posiadać raport z badania opartego na normie DIN EN 717-1 dotyczącego emisji formaldehydu
Ndp A, Sdp A
Atest z badań wytrzymałościowych wg: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006
Producent ma posiadać raport z badania opartego na normie DIN EN 717-1 dotyczącego emisji formaldehydu
SK A
atest na wytrzymałość wg normy PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004
Dokument potwierdzający grubość powłoki lakierniczej 130 mikrometrów oraz zwiększonej odporności na ścieranie 700-800 pasków ściernych CS-10do warstwy kryjącej farby bez jej naruszenia wydany przez jednostkę uprawnioną do kontroli jakości
KS A
Producent ma posiadać wdrożony System Zarządzania Jakością, certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów
Producent ma posiadać również wdrożony System Zarządzania Środowiskowego, certyfikat ISO 14001 : 2004 + Cor 1: 2009 w zakresie: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych i ich komponentów
Sprawozdanie z badań wytrzymałości wg PN-EN 13761: 2004 i stabilności wg PN-EN 1022:2001
Certyfikat GS
KO B
Producent ma posiadać wdrożony System Zarządzania Jakością, certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów
Producent ma posiadać wdrożony System Zarządzania Środowiskowego, certyfikat ISO 14001 : 2004 + Cor 1: 2009 w zakresie: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych i ich komponentów
Świadectwo z badań zgodnych z normą BS 5852 Crib 5 oraz oświadczenie producenta o zastosowaniu pianek trudnopalnych w konkretnej partii krzeseł
KO 1 B
Producent ma posiadać wdrożony System Zarządzania Jakością, certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów
Producent ma posiadać wdrożony System Zarządzania Środowiskowego, certyfikat ISO 14001 : 2004 + Cor 1: 2009 w zakresie: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych i ich komponentów
Kss B
Producent posiada wdrożony System Zarządzania Jakością, certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów
Producent posiada wdrożony System Zarządzania Środowiskowego, certyfikat ISO 14001 : 2004 + Cor 1 : 2009 w zakresie: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych i ich komponentów
Sprawozdanie z badań wytrzymałości wg PN-EN 13761: 2004 i stabilności wg PN-EN 1022:2001
Inne dokumenty Formularz Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ
Formularz Cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ
Dokument ustanawiający pełnomocnika
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ;
zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy lub trwały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zp.p.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pt. MODERNIZACJA I ROZWÓJ INFRASTRUKTURY B+R W OBSZARZE ŻYWNOŚCI PROZDROWOTNEJ, TRADYCYJNEJ POIG.02.01.00-10-171/09
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)