Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
|
Ulica |
Plac Matejki 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-157
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
12 2992041
|
Fax |
12 4226566
|
Internet |
www.asp.krakow.pl
|
Regon |
00027578300000
|
E-mail |
jkurek@asp.krakow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/12/2013
|
Wadium |
1. Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdziale VII pkt. VI specyfikacji.
2. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4.000,00 zł (słownie : cztery tysiące złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do specyfikacji);
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 1 dostawę określoną w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia;
|
Potencjał |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do specyfikacji);
|
Zdolne |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do specyfikacji);
|
Sytuacja |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do specyfikacji);
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać 1 zrealizowaną dostawę mebli i/lub wyposażenia obiektu, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji),
b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w rozdziale XIV/2 specyfikacji),
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII specyfikacji),
d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji,
e) dowód wniesienia wadium (vide rozdział VII pkt. VI specyfikacji),
f) wypełniony załącznik numer : 4, 5, 6, 7 do specyfikacji,
g) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym - z zastrzeżeniem pkt. 5) potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3 i 4 niniejszego punktu.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie :
a) numeru katalogowego produktu,
b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
e) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa,
f) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron,
g) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),
h) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie,
i) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni.
4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.asp.krakow.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SIWZ można uzyskać osobiście w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Matejki 13, pok. nr 117, lub za zaliczeniem pocztowym, lub ze strony Uczelni
|
Data składania wniosków |
15/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać na dzienniku podawczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój numer 107 lub wysłać listem
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia :
1) Przez termin realizacji zamówienia rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia wraz z fakturą, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, a także montaż w przypadku mebli wykonywanych na wymiar wraz ze sprzętem.
2) Termin realizacji zamówienia :
a) Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 grudnia 2013 roku.
b) Odbiór przedmiotu zamówienia zakończony będzie pisemnym potwierdzeniem odbioru przez upoważnionego pracownika Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
c) Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach, na podstawie częściowych protokołów odbioru i faktur wystawionych przez Wykonawcę na dostarczoną i zamontowaną część zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|