Zakup mebli bibliotecznych i systemu zawieszania obrazów do czytelni Biblioteki Publicznej w Środzie Śląskiej

Data publikacji 2013-11-07
Data zakończenia 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Środa Śląska
Miejscowość Środa Śląska
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 453908 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391550003, 391551004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie czytelni Biblioteki Publicznej w Środzie Śląskiej w meble biurowe i system zawieszenia obrazów.
Cała zabudowa czytelni powinna zostać wykonana według schematu pomarańczowa rama, szare wnętrze, wszystkie wymiary należy ustalić na budowie, po zakończeniu podstawowych prac budowlanych, wpływających na zmianę gabarytów wnętrza. Powierzchnie przeznaczone pod zabudowę na wymiar należy zagospodarować tak, aby maksymalnie wykorzystać przestrzeń. Wszelkie ustalenia konsultować z zamawiającym.
Meble: płyta mdf w laminacie w kolorze RAL 9006 oraz RAL 2004
1. lada biblioteczna (półokrągła) z nadstawką ( 35 cm) wysokość biurka 110 cm, dł.176cm, gł.90. + kontenerek-obraz 2 ( 3 szuflady) - w projekcie miejsce dla pracownika czytelni -( obraz nr 3, 4)
2. 7 stolików wolnostojących (rys.A15)
3. Siedziska ze zintegrowanymi stolikami + siedzisko (strefa czytelni prasy - projekt) rys.A15
4. Zabudowa regału na prasę (rys. A11)
5. Regał z kartotekami (rys.A14)
6. Zabudowa szafy kartotekowej (rys. A12)
7. Zabudowa półek na książki ( rys. A10)
8. 7 gablotek wys.65 szer.55, gł. 50, z szybą otwierane. Szyba 4mm grubości, profile aluminiowe.. Gablota otwierana do góry, zamykana na zameczek patentowy, w komplecie 2 kluczyki. (obraz 5 )
9. Stanowiska komputerowe- zintegrowany stół - 6 stanowisk + 2 stanowiska oddzielnie ( 70 cm x 55cm na stanowisko). Stanowiska przedzielone poziomą maskownicą, wysuwana półka na klawiaturę (obraz nr 6) Ponadto dostawa i montaż desek chroniących ściany przy stanowiskach komputerowych przed uszkodzeniami 12 mb
Siedziska mobilne:
1. 8 foteli w ekoskórze kolor RAL 2004 zgodnie z Opisem ( zał nr O1)
2. 9 foteli obrotowych tkanina koloru RAL 9006 lub grafit - siedziska przy stanowiskach komputerowych . zgodnie z Opisem ( zał nr O2)
System zawieszenia obrazów - komplet z montażem
dotyczy 13 metrów - wzór (obraz nr 1)
W komplecie-szyna, zaciski, łączniki, haki, linki z zaczepami itd.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina i Miasto Środa Śląska
Ulica Plac Wolności 5
Nr domu 5
Miejscowość Środa Śląska
Kod Pocztowy 55-300
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3960724
Fax 71 3173405
Internet bip.srodaslaska.pl
Regon 69291493227000
E-mail izp_zap@srodaslaska.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca, aby spełnić warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie musi wykazać że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu/ów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie - zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał się doświadczeniem, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówienia polegające na wyposażeniu w meble biurowe bibliotek - i potwierdzi należyte wykonanie wskazanych dostaw, złożone na druku stanowiącym załącznik . Wykonawca musi wykazać ze w ciągu ostatnich trzech lat wykonał na kwotę minimum 50 000 zł brutto minimum trzy dostawy wyposażenia bibliotek w meble biurowe. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku są referencje od odbiorców wyposażenia zawierające również informacje o wartości zadania. Stwierdzenie spełnienia warunku wymaganego od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy metodą spełnia - nie spełnia przez powołaną u zamawiającego Komisję.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ.
Sytuacja 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ. 2) Wykonawca, aby spełnić warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia . Stwierdzenie spełnienia warunku wymaganego od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy metodą spełnia - nie spełnia przez powołaną u zamawiającego Komisję
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty o których mowa w dziale III siwz, strona 15 wraz w wypełnionymi wszystkimi załącznikami dołączonymi do siwz
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy ze zobowiązaniem zawartym w ofercie. Wszelkie przyszłe zobowiązania związane z wykonywaniem umowy znajdują się w załączonym do specyfikacji projekcie umowy. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zawinionego z przyczyny zamawiającego nie udostępnienia pomieszczeń czytelni biblioteki.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz bip.srodaslaska.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13, 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności 5
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13, 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności 5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)