Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UW - Postępowanie XVII

Data publikacji 2013-11-07
Data zakończenia 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 454956 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302114005, 302321108, 302131006, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UW, które znajdują się na terenie Warszawy.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.
3.Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji.
4.Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, monitorów itp. muszą być fabrycznie nowe (nieużywane).
5.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń.
6.Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
7.Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika.
8.W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
10.Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia.
11.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (21 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej.
12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów.
14.W przypadku, gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
15.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym.

Opis

1. Wydział Psychologii - drukarka 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - zestaw komputerowy 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - komputer stacjonarny 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - zestaw komputerowy 4 sztuki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 2 sztuki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - monitor LCD 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 2 sztuki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Wydział Psychologii - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Katedra Studiów Interkulturowych Europy Środkowo Wschodniej - zestaw komputerowy 2 sztuki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Katedra Studiów Interkulturowych Europy Środkowo - Wschodniej - drukarka 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Katedra Studiów Interkulturowych Europy Środkowo Wschodniej - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.1. Instytut Kulturologii i Lingwistyki Antropocentrycznej - laptop 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Nr domu 26/28
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-927
Województwo mazowieckie
Tel 022 5520360
Fax 022 5522507
Internet www.uw.edu.pl
Regon 00000125800000
E-mail dzp@adm.uw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 21
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt komputerowy wszystkich wymaganych parametrów wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną proponowanego sprzętu (należy podać nazwę i/lub symbol oferowanego sprzętu oraz szczegółową konfigurację parametrów technicznych wraz z wymienionymi nazwami poszczególnych podzespołów).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń zaproponowanych w ofercie na sprzęt równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenia zostały wycofane z produkcji. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uw.edu.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 32
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 32
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie. 2.Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3.Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 4.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach proceduralnych jest Agnieszka Zawistowska -Dział Zamówień Publicznych - tel. +48-22-55-22-508, fax +48-22-55-22-507
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)