Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Nadleśnictwo Jabłonna
|
Ulica |
ul. Wiejska 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Jabłonna
|
Kod Pocztowy |
05-110
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 7744933
|
Fax |
022 7744596
|
Internet |
jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/web/jablonna; bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna/
|
Regon |
01256715700000
|
E-mail |
n-ctwo.jablonna@warszawa.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy wraz z montażem regałów systemowych do obiektów na terenie szkółki kontenerowej w Skierdach.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/12/2013
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga składania wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch dostaw wraz z montażem regałów systemowych w ilości 10 sztuk łącznie. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie oraz inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Przez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest Wykonawca. Poświadczeniem będą zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, np.: referencje, jak i inne dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. od 20 lutego 2013 r. do 19 lutego 2014 r. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2009 Nr 226, poz. 1817). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie (wspólnie) spełniają powyższy warunek samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumencie: wykaz wykonanych dostaw oraz w dowodach potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli Wykonawca potwierdzając spełnianie tego warunku polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien przedstawić w tym celu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, np. pisemne zobowiązanie wykonawcy dostaw do udostępnienia swojej wiedzy i doświadczenia zdobytego podczas realizacji dostaw wskazanych w wykazie wykonanych dostaw wraz z deklaracją oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie takie powinno wynikać ze stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z danym podmiotem (osobą fizyczną lub prawną). Zamawiający przypomina, że z uwagi na fakt, że wiedza i doświadczenie jest zasobem nierozerwalnie związanym z podmiotem je udostępniającym niemożliwym do samodzielnego obrotu bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, Wykonawca korzystając z zasobów podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawa zamówień publicznych jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że realnie może z nich korzystać. Oznacza to, że Wykonawca przedkładając pisemne zobowiązanie lub inny dowód winien wyraźnie wskazać kto, co, komu, na jak długo oddaje do dyspozycji, oraz że odbędzie to się poprzez realne zaangażowanie oddającego zasoby w realizację zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca ma obowiązek wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał minimum dwie dostawy wraz z montażem regałów systemowych w ilości co najmniej 10 szt. łącznie. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: 1) pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 2) w przypadku, gdyby pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1, udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub umowy spółki, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno wyraźnie wskazywać: jakiego postępowania dotyczy, jakie podmioty występują wspólnie, kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcję pełnomocnika, jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik, na jaki okres jest udzielone; 4) Atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności; 5) Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny; 6) Certyfikat ISO 14001:2004; 7) Certyfikat za zgodność z Polskimi Normami dla kół jezdnych (PN-EN 1561:2000, PN 71/H 83125, PN-EN ISO 6506-1:2008); 8) Certyfikat na zgodność z Polskimi Normami dla szyn jezdnych (PN-EN ISO 6506-1:2008, PN-EN 10020:2003, PN-EN 1002-1, PN-EN 100020:2003).2. Wykazane w dokumencie wykaz wykonanych dostaw dostawy kaset muszą być potwierdzone dowodami, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie oraz inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Przez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest Wykonawca. Poświadczeniem będą zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, np.: referencje, jak i inne dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. od 20 lutego 2013 r. do 19 lutego 2014 r. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2009 Nr 226, poz. 1817). 3. Celem wykazania spełniania warunków Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 4. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności: 1) konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej:
a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takich jak: siła wyższa, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. - powodujące zniszczenia lub uszkodzenia wymagające naprawy itp.,
b) okolicznościami leżącymi po stronie Zmawiającego;
2) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu Umowy;
3) zmianą sposobu wypłaty wynagrodzenia, w tym wprowadzenia płatności częściowych w przypadku przerwania prac lub zmiany terminu odbioru z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
4) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanej zmianami w przepisach prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/web/jablonna; bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna
|
Adres uzyskania siwz |
ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój nr 8
|
Data składania wniosków |
14/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój nr 1
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|