DOSTAWA AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-19 08:15:00
Instytucja Gospodarka Komunalna w Celestynowie
Miejscowość Celestynów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 236555 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311200003, 311000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montaż oraz rozruch fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012 r., na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Celestynowie przy ul. Osieckiej wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną. Parametry agregatu: Wymagania szczegółowe dotyczące agregatu:
Moc min. 250 kVA (200 kW) w trybie ciągłym i min. 275 kVA (220 kW) w trybie rezerwowym, Częstotliwość: 50 Hz. Liczba faz: 3. Współczynnik mocy: 0,8. Włącznik główny z zabezpieczeniem przeciwzwarciowym i przeciążeniowym generatora. Elektroniczny regulator prędkości. Rozruchowy układ ładowania akumulatorów. Obudowa: Dźwiękochłonna, odporna na warunki atmosferyczne, Odporność na korozję w komorze mgły solnej . Minimalne wymagania dotyczące silnika: Wysokoprężny silnik zapewniający stabilizację częstotliwości i diagnostykę, a także główne zabezpieczenie (wyłącznik kompaktowy). Liczba cylindrów: 6. Elektroniczna stabilizacja obrotów zgodna z ISO 8528. Liczba turbosprężarek: min. 1. Moc na wale silnika minimum 180 kW. Norma emisji spalin: STAGE III A. Filtr paliwa wraz z separatorem wody o przepuszczalności nie mniejszej niż 1 µm. Tłumik z nominalną redukcją hałasu na poziomie min. 28 dBA. Minimalne wymagania dotyczące prądnicy: Trójfazowa, synchroniczna, bezszczotkowa, samowzbudna, jednołożyskowa, Stopień ochrony: IP 23, Rodzaj połączeń uzwojeń: Gwiazda. Dodatkowe informacje dotyczące agregatu: Agregat prądotwórczy musi posiadać certyfikat ISO 9001/2008 (PN-EN ISO 9001:2011) i być wyprodukowany na terenie Unii Europejskiej. Agregat musi posiadać wszelkie instrukcje i certyfikaty (w języku polskim), niezbędne do normalnego funkcjonowania, deklaracje zgodności CE i oznakowanie zgodności CE. Agregat posiadać musi elektroniczny panel z dotykowym ekranem wyposażonym w port RS 485 -232 (z możliwością monitorowania przez komputer pracy agregatu oraz odczytu historii pracy agregatu), z menu w języku polskim oraz dostępem do min.: napięć i prądów wyjściowych agregatu, napięcia sieci elektrycznej, napięcia akumulatora, ilości godzin pracy, częstotliwości, procentowego poziomu paliwa, ciśnienia oleju, temperatury chłodzenia. W przypadku awarii panelu sterowania agregat musi posiadać możliwość awaryjnego uruchomienia generatora. Panel automatyki wyposażony w układ automatyki sterowania pompą paliwa z istniejąca możliwością pompy uzupełniającej paliwo w systemie zdalnego tankowania. Panel sterowania musi posiadać funkcje codziennego, co tygodniowego oraz comiesięcznego cyklicznego automatycznego wykonania rozruchów testowych, z możliwością ustawienia godziny rozpoczęcia jak i zakończenia testu oraz funkcje informacji o powstałych awariach. Zbiornik paliwa w agregacie będzie można podłączyć pod czujniki do sterowania pompą paliwa. Podgrzewany układ paliwowy i blok silnika zapobiegający wytrącaniu się parafiny z paliwa i umożliwiający uruchomienie zespołu przy niskich temperaturach do - 300C. W wyposażenie agregatu wchodzić musi ładowarka buforowa baterii akumulatorów. Agregat musi mieć funkcję monitorowania stanów pracy agregatu i możliwość sterowania agregatem poprzez styki bez potencjałowe. Agregat posiadać musi układ przełączenia na zasilanie rezerwowe oraz blokadę mechaniczną uniemożliwiającą podanie napięcia do sieci energetyki zawodowej. Agregat musi posiadać układ automatycznego uruchamiania przy zaniku zasilania z sieci oraz układ automatycznego zatrzymania w przypadku prawidłowego zasilania z sieci. Obowiązki wykonawcy: W ramach wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy, rozładuje oraz zamontuje i podłączy stacjonarny agregat prądotwórczy na istniejącym betonowym fundamencie (wymiary 3,0 m x 5,0m) zlokalizowanym na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Celestynowie przy ul. Osieckiej (dz. ew.nr 883 2). Wszelkie prace montażowe muszą być przeprowadzone zgodnie z normami, przepisami prawa oraz wytycznymi. Wykonawca przeszkoli 3 pracowników Zamawiającego w zakresie działania i obsługi agregatu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję na okres 3 lat od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania bezpłatnych przeglądów (minimum raz na 6 miesięcy) oraz usuwania awarii w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia awarii (telefonicznie lub pisemnie za pomocą fax lub poczty elektronicznej). Dodatkowo Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową (przez cały rok kalendarzowy) telefoniczną linię pomocy technicznej. Każdorazowo z przeprowadzonego przeglądu oraz z usunięcia awarii Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu protokół. Wykonawca podłączy i uruchomi układ SZR do rozdzielni elektrycznej znajdującej się w budynku Stacji Uzdatniania Wody, a także przeprowadzi test prawidłowego działania. Zamawiający wymaga dodatkowo: autoryzacje wystawione przez producenta oferowanego agregatu prądotwórczego na wykonywanie jego serwisu przez Wykonawcę lub osoby którymi w tym celu dysponuje, certyfikat ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009) na świadczenie usług serwisowych oferowanego agregatu prądotwórczego, certyfikat ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2005) na świadczenie usług sprzedaży, zaopatrzenia, montażu, uruchomienia i serwisowania oferowanego agregatu prądotwórczego, certyfikat, który zaświadcza, że akumulator agregatu jest odporny na drgania wywołane pracującym silnikiem wysokoprężnym, które należy dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca dostarczy kserokopie w/w dokumentów Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca przed wyceną przedmiotu zamówienia powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. Teren, na którym zamontowany będzie agregat przy ul. Osieckiej w Celestynowie można oglądać w godz. od 08:00 do 14:30 w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gospodarka Komunalna w Celestynowie
Ulica ul. Regucka 5
Nr domu 5
Miejscowość Celestynów
Kod Pocztowy 05-430
Województwo mazowieckie
Tel 22 789 70 52
Fax 22 789 70 52
Internet http://gk.itsmedia.pl/
Regon 01561018400000
E-mail gospodarka.kom@celestynow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Wiedza Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na dostawie wraz z montażem i rozruchem agregatu prądotwórczego o mocy min. 200 kW każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, a - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku gdy ofertę składać będzie kilku przedsiębiorców prowadzących działalność, a oferta nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian), z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem zamówienia, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, z powodu wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część usług wykonywanych po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian, zmiany terminu wykonania zamówienia, zarówno w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy jak i w przypadku skrócenia terminu realizacji usługi w szczególności: z powodu działania siły wyższej mającej szczególny wpływ na terminowość wykonania umowy, zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zaistnienia, innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ. Wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych Istotnych postanowieniach umowy. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://gk.itsmedia.pl/
Adres uzyskania siwz Gospodarka Komunalna w Celestynowie ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów
Data składania wniosków 19/11/2013
Godzina składania wniosków 08:15
Miejsce Gospodarka Komunalna w Celestynowie ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)