dostawy mięsa, produktów miesno-wędliniarskich i konserw do jednostek organizacyjnych słuzby więziennej okręgu łódzkiego

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-12-04 13:00:00
Instytucja Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 455920 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000000, 151131006, 151310005, 151100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych  z grupy CPV 15110000-2 (mięso), CPV 15131100-6 (produkty mięsno-wędliniarskie) i CPV 15131000-5 (konserwy) w asortymencie i w ilościach jak niżej:
część pierwsza: mięso (CPV 15110000-2)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PÓŁTUSZA WIEPRZOWA BEZ GŁOWY I NÓG KLASA U- NIE MROŻONA
3800,00
2
ŁOPATKA WIEPRZOWA 3D (BEZ NOGI I GOLONKI) - NIE MROŻONA
2100,00
3
SCHAB B/K- NIE MROŻONY
3150,00
4
PACHWINA
2800,00
5
KARKÓWKA B/K- NIE MROŻONA
2120,00
6
MIĘSO WIEPRZOWE GULASZOWE II KL- NIE MROŻONE
19400,00
7
MIĘSO MIELONE WIEPRZOWO-WOŁOWE- NIE MROŻONE
32000,00
8
WĄTROBA WIEPRZOWA- NIE MROŻONA
11000,00
9
SERCA WIEPRZOWE - NIE MROŻONE
6800,00
10
OZORY WIEPRZOWE - NIE MROŻONE
1900,00
11
SŁONINA BEZ SKÓRY- NIE MROŻONE
1700,00
12
ĆWIERĆTUSZA TYLNA WOŁOWA- NIE MROŻONA
1500,00
13
SZPONDER- NIE MROŻONY
1100,00
14
MIĘSO WOŁOWE GULASZOWE KL II- NIE MROŻONE
14100,00
15
MIĘSO WOŁOWE Z ŁOPATKI KL. I-  NIE MROŻONE
332,00
16
MIĘSO WOŁOWE MIELONE- NIE MROŻONE
6600,00
część druga: produkty mięsno-wędliniarskie (CPV 15131100-6)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PARÓWKI CIENKIE
12730,00
2
SERDELKI
5460,00
3
KIEŁBASA PARÓWKOWA
11010,00
4
MORTADELA
15780,00
5
SZYNKA TYROLSKA
2330,00
6
KIEŁBASA ŚLĄSKA
10860,00
7
KIEŁBASA ZWYCZAJNA
30280,00
8
KIEŁBASA TORUŃSKA
14680,00
9
KIEŁBASA PODWAWELSKA
10630,00
10
KIEŁBASA BIAŁA PARZONA
7910,00
11
KIEŁBASA LITEWSKA
8620,00
12
LUNCH MEAT
8130,00
13
KIEŁBASA WIEJSKA
2330,00
14
KIEŁBASA KRAKOWSKA
6940,00
15
KIEŁBASA GOLONKOWA
6040,00
16
KIEŁBASA ŻYWIECKA
6640,00
17
KIEŁBASA ŁOPATKOWA
440,00
18
PASZTET WOŁOWO-WIEPRZOWY
6860,00
19
PASZTETOWA
8800,00
20
KASZANKA
15450,00
21
SALCESON WŁOSKI
9750,00
22
SALCESON CZARNY
6500,00
23
BOCZEK WĘDZONY B/Ż
3890,00
24
PODGARDLE WĘDZONE
1100,00
25
SZYNKA WIEPRZOWA GOTOWANA
2360,00
26
SMALEC POPULARNY
2000,00
27
PIECZEŃ RZYMSKA
5810,00
28
PIECZEŃ MYŚLIWSKA
9680,00
29
ROLADA MIELONA
7310,00
część trzecia: konserwy (CPV 15131000-5)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PASZTET MAZOWIECKI 280-330g
10000,00
2
KONSERWA TURYSTYCZNA 300-330g
9750,00
3
PRZYSMAK ŚNIADANIOWY 300-330g
6450,00
 
2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego telefonicznie przez Zamawiającego indywidualnego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zobowiązuje się, że łączna wartość zamówionych produktów w okresie obowiązywania umowy nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w ofercie wykonawcy.
3. Dostawy będą realizowane partiami do magazynu Zamawiających indywidualnych transportem Wykonawcy. Dokładną wielkość i terminy dostaw każdorazowo określać będą Zamawiający indywidualni wymienieni w załączniku nr 8. Dostawy winny być realizowane w dni robocze w godzinach określonych w załączniku nr 8 (sobota nie jest dniem roboczym). Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu WYKONAWCY i w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów na jego koszt, loco magazyn Zamawiającego.
4. Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i datę produkcji oraz świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) - wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać:
1) nazwę dostawcy-producenta, adres,
2) nazwa produktu,
3) data - termin produkcji i przydatności do spożycia(należy spożyć do - miesiąc, rok),
4) warunki przechowywania,
5) data załadowania do transportu.
Opakowanie wędlin i wędzonek to vacum, map lub inne wpływające na trwałość artykułu i możliwość dłuższego przechowywania.
5. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie wtedy, kiedy Wykonawca nie sprzedaje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest : mięso (CPV 15110000-2)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PÓŁTUSZA WIEPRZOWA BEZ GŁOWY I NÓG KLASA U- NIE MROŻONA
3800,00
2
ŁOPATKA WIEPRZOWA 3D (BEZ NOGI I GOLONKI) - NIE MROŻONA
2100,00
3
SCHAB B/K- NIE MROŻONY
3150,00
4
PACHWINA
2800,00
5
KARKÓWKA B/K- NIE MROŻONA
2120,00
6
MIĘSO WIEPRZOWE GULASZOWE II KL- NIE MROŻONE
19400,00
7
MIĘSO MIELONE WIEPRZOWO-WOŁOWE- NIE MROŻONE
32000,00
8
WĄTROBA WIEPRZOWA- NIE MROŻONA
11000,00
9
SERCA WIEPRZOWE - NIE MROŻONE
6800,00
10
OZORY WIEPRZOWE - NIE MROŻONE
1900,00
11
SŁONINA BEZ SKÓRY- NIE MROŻONE
1700,00
12
ĆWIERĆTUSZA TYLNA WOŁOWA- NIE MROŻONA
1500,00
13
SZPONDER- NIE MROŻONY
1100,00
14
MIĘSO WOŁOWE GULASZOWE KL II- NIE MROŻONE
14100,00
15
MIĘSO WOŁOWE Z ŁOPATKI KL. I-  NIE MROŻONE
332,00
16
MIĘSO WOŁOWE MIELONE- NIE MROŻONE
6600,00
 Przedmiotem zamówienia są: produkty mięsno-wędliniarskie (CPV 15131100-6)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PARÓWKI CIENKIE
12730,00
2
SERDELKI
5460,00
3
KIEŁBASA PARÓWKOWA
11010,00
4
MORTADELA
15780,00
5
SZYNKA TYROLSKA
2330,00
6
KIEŁBASA ŚLĄSKA
10860,00
7
KIEŁBASA ZWYCZAJNA
30280,00
8
KIEŁBASA TORUŃSKA
14680,00
9
KIEŁBASA PODWAWELSKA
10630,00
10
KIEŁBASA BIAŁA PARZONA
7910,00
11
KIEŁBASA LITEWSKA
8620,00
12
LUNCH MEAT
8130,00
13
KIEŁBASA WIEJSKA
2330,00
14
KIEŁBASA KRAKOWSKA
6940,00
15
KIEŁBASA GOLONKOWA
6040,00
16
KIEŁBASA ŻYWIECKA
6640,00
17
KIEŁBASA ŁOPATKOWA
440,00
18
PASZTET WOŁOWO-WIEPRZOWY
6860,00
19
PASZTETOWA
8800,00
20
KASZANKA
15450,00
21
SALCESON WŁOSKI
9750,00
22
SALCESON CZARNY
6500,00
23
BOCZEK WĘDZONY B/Ż
3890,00
24
PODGARDLE WĘDZONE
1100,00
25
SZYNKA WIEPRZOWA GOTOWANA
2360,00
26
SMALEC POPULARNY
2000,00
27
PIECZEŃ RZYMSKA
5810,00
28
PIECZEŃ MYŚLIWSKA
9680,00
29
ROLADA MIELONA
7310,00Przedmiotem zamówienia są dostawy konserw (CPV 15131000-5)
L.p.
Nazwa produktu
Przewidywana ilość w kg
1
PASZTET MAZOWIECKI 280-330g
10000,00
2
KONSERWA TURYSTYCZNA 300-330g
9750,00
3
PRZYSMAK ŚNIADANIOWY 300-330g
6450,00

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
Ulica ul. Smutna 21
Nr domu 21
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-729
Województwo łódzkie
Tel 42 67 50 020
Fax 42 67 50 002
Regon 47140395400000
E-mail oisw_lodz@sw.gov.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Okręgowy Inspektorat Służby Wieziennej w Łodzi
Rodzaj zam inny Okręgowy Inspektorat Służby Wieziennej w Łodzi
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 1. Zamawiający przewiduje konieczności wpłaty wadium. Ustala się wadium w wysokości: Część I: 25000,00 zł. słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 Część II: 33200,00 zł. słownie: trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych 00/100 Część III: 3400,00 zł. słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na nieoprocentowane konto zamawiającego: OISW w Łodzi, NBP Oddział Łódź, nr rachunku 55 1010 1371 0067 0913 9120 0000. 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109,poz. 1158 z póź. zmn.) przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formie określonej w pkt. 2 ppkt 1, wykonawca powinien wpisać: znak sprawy OI/KI/G-220/08/13/2949, numer części postepowania (wadium na część..... ) oraz numer konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium. Wykonawca wybierając wadium określone w pkt.2 ppkt. 2 - 5: oryginał składa w oddzielnej, odpowiednio oznakowanej kopercie, z której wynika, do jakiego postępowania jest składane. Wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie, w terminie do dnia składania ofert, a kopię dołączyć do oferty. 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą
Zaliczka Nie
Uprawnienie w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; (złożone przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ). Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia
Wiedza w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie  Zamawiający składa: 1. dotyczy części nr 1 - dostawy mięsa - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mięsa o wartości min. 166000,00 zł miesięcznie (słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych 00/100), przez okres co najmniej 6 miesięcy wraz z udokumentowaniem, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. dotyczy części nr 2 - dostawy produktów wędliniarskich - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wędlin wieprzowo-wołowych o wartości min. 220000,00 zł miesięcznie (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przez okres co najmniej 6 miesięcy wraz z udokumentowaniem, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. dotyczy części nr 3 - dostawy konserw - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw konserw mięsnych o wartości min. 22000,00 zł miesięcznie (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100), przez okres co najmniej 6 miesięcy wraz z udokumentowaniem, że dostawy te zostały wykonane należycie.Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia
Potencjał w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym , Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; (złożone przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ).Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia
Zdolne w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; (złożone przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ).Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia
Sytuacja w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ceny jednostkowe są niezmienne przez okres 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Po tym okresie mogą być waloryzowane nie częściej niż co 3 miesiące, co najwyżej o aktualny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych obwieszczany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ogłaszany w Monitorze Polskim.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład karny w Garbalinie 99-100 Łęczyca, Garbalin, dział kwatermistrzowski tel. 48-24-388-00-32
Data składania wniosków 04/12/2013
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej ul. Smutna 21, 91-729 Łódź pok. 103
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)