Przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, dostawy i wdrożenia oraz przeprowadzenia szkoleń dotyczących funkcjonowania systemu biletowego na potrzeby Biura Obsługi Klienta Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 12:00:00
Instytucja Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456228 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001, 722241003, 722125176, 722630006, 722500002, 722532005, 480000008, 805000009, 726110003, 792120003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia prac analitycznych, projektowych, sporządzenie dokumentacji, dostawy i wdrożenia systemu oraz szkolenie związane z wdrożeniem systemu wspierającego obsługę zgłoszeń typu Help Desk (dalej System Biletowy) na potrzeby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów według etapów, jak niżej:

Etap I:
a) Przeprowadzenie analizy procesów zarządzania usługami związanymi z realizacją funkcji Systemu Biletowego w Związku Międzygminnym Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. Sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji wdrożeniowej oraz dokumentacji administracyjnej, obejmującej instrukcję rozwiązywania najczęstszych błędów,
b) Wdrożenie zaoferowanego Systemu Biletowego,
c) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i protokół odbioru,
d) Przeprowadzenie szkoleń dla Agentów obsługujących System Biletowy,
e) Modyfikacje Systemu Biletowego w oparciu o przeprowadzoną analizę,
f) Udzielenie Gwarancji.

Etap II:
a) Przeprowadzenie integracji z zewnętrzna bazą danych w porozumieniu z dostawcą systemu MGAv3 (firmą MGA Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu).
b) Udzielenie gwarancji obejmującej integrację z zewnętrzną Bazą Danych Klientów z systemu MGAv3.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
Ulica ul. św. Michała 43
Nr domu 43
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-119
Województwo wielkopolskie
Tel 61 646 74 00
Fax 61 646 74 01
Internet www.goap.poznan.pl
Regon 30215640600000
E-mail zm.goap@gmail.com
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Związek gmin
Rodzaj zam inny Związek gmin
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi wdrożenia, instalacji, uruchomienia, przeprowadzenie prac analitycznych i projektowych oraz szkolenia związane z wdrożeniem usługi udostępniania systemu komunikacyjnego w szczególności następujące procesy: zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, zarządzanie zmianami, zarządzanie komponentami usług i konfiguracją, zarządzanie poziomem usługi IT, zarządzanie wiedzą; o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: A) Minimum dwuosobowym (2) zespołem projektowym o następujących kwalifikacjach: a) Kierownik Projektu, którym może być osoba, która pełniła funkcję kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w minimum 2 projektach teleinformatycznych. b) Ekspert ds. jakości projektu, którym może być osoba pełniąca tę funkcję lub funkcję równoważną do funkcji eksperta ds. jakości projektu, tj. była odpowiedzialna za kontrolę jakości i za utrzymywanie określonej jakości projektu w ramach minimum 2 projektów teleinformatycznych B) Osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. osobami spełniającymi następujące minimalne wymagania, wchodzącymi w skład zespołu Wykonawcy: a) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie analityka biznesowego w zakresie systemów informatycznych, które będą odpowiadały Systemowi będącemu przedmiotem zamówienia, tj. systemów informatycznych klasy Service Desk. b) co najmniej 1 osobą (testerem), posiadającą doświadczenie w testowaniu aplikacji oraz znajomości procedur, metod i narzędzi testowych. c) co najmniej 1 osobą (specjalistą ds. szkoleń) posiadającą doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzeniu szkoleń użytkowników związanych z wdrożeniem systemu informatycznego klasy Service Desk przez co zamawiający rozumie osobę, która przygotowała i przeprowadziła minimum 2 szkolenia różnych grup użytkowników związane z wdrożeniem systemu informatycznego. Uwaga - jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję w zespole.
Sytuacja Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 3. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.goap.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Związek Międzygminny Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Związek Międzygminny Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań - sekretariat (IV piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)