Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w artykuły spożywcze (pieczywo, nabiał, tłuszcze)

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Śmietana,
  • Ser świeży,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456834 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158111007, 158114000, 155421000, 155515000, 155421000, 155121001, 154311009, 154111003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Grupa I - pieczywo

1. Chleb mieszany pszenno-żytni. PN-A-74103:1993, PN A-74103/Az2:1996
Ilość: 88 000,00 kg
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
Chleb świeży, bochenki o wadze 0,40 kg krojone (grubość kromki 11-13 mm) pakowane w folię, składający się z ok. 70% mąki pszennej i ok. 30% mąki żytniej.
Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy.
Konsystencja: miękisz powinien być elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle związane ze skórką, bez zakalca i grudek mąki.
Barwa: skórka powinna być równomiernie zabarwiona, o odcieniu typowym dla danego rodzaju pieczywa.
Oznakowanie: metki na każdym bochenku powinny zawierać (*):
nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania.

2. Chleb pszenny. PN-A-74105:1992
Ilość: 14 000,00 kg
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
Chleb świeży, bochenki o wadze 0,40 kg krojone (grubość kromki 11-13 mm) pakowane w folię.
Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy.
Konsystencja: miękisz powinien być elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle związane ze skórką, bez zakalca i grudek mąki.
Barwa: skórka powinna być równomiernie zabarwiona, o odcieniu żółto-złotym.
Oznakowanie: metki na każdym bochenku powinny zawierać (*):
nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania.

3. Bułka tarta. PN-A-74113:1997, PN-74113:1997/Az1:1999,
Ilość: 1 400,00 kg
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
Bułka tarta w opakowaniach 0,5 - 1 kg.
Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy.
Konsystencja: sypka bez grudek i zbryleń.
Barwa: równomiernie zabarwiona, o odcieniu żółto-złotym.
Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*):
nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania.

(*) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie
znakowania środków spożywczych, (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późniejszymi zmianami)

Grupa II - nabiał

1. Twaróg chudy. PN-A-86300:1991/Az3:2001
Ilość: 6 000,00 kg
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
Twaróg chudy świeży, o wadze 200 - 250g pakowany w folię vacum.
Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*):
nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania.
Termin przydatności min. 14 dni

2. Kefir naturalny. PN-A-86041:1986, PN-A-86061:2002
Ilość: 500,00 kg
Preferencje zamawiajacego w zakresie jakości:
Kefir naturalny w opakowaniach jednorazowych o wadze 180 - 200g.
Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*):
nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania.

3.Ser topiony. PN-A-86233:1996/Az16:1996
Ilość: 700,00 kg
Preferencje zamawiajacego w zakresie jakości:
Serek topiony z zawartością tłuszczu do 40%, o wadze 100g w opakowaniach jednostkowych.
Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*):
nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania.
Termin przydatności min. 2 m-ce

4.Serek do chleba (śmietankowy/ziołowy)
Ilość: 500,00 kg
Preferencje zamawiajacego w zakresie jakości:
Serek twarogowy z zawartością tłuszczu do 20%, o wadze 100g w opakowaniach jednostkowych.
Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*):
nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania.
Termin przydatności min. 2 tygodnie

5.Śmietana ukwaszona 12%. PN-A-86050:2002/Az1:2006
Ilość: 2 200,00 kg
Preferencje zamawiajacego w zakresie jakości:
Śmietana ukwaszona 12%, w opakowaniach jednorazowych 200-400g
Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*):
nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania

(*) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych, (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późniejszymi zmianami)

Grupa III - tłuszcze

1. Margaryna mleczna do smarowania pieczywa w kostkach o wadze 200 do 250 g o zawartości tłuszczu 60%,
Termin przydatności do spożycia minimum 2 miesiące. PN-A-86901
Ilość: 10 800,00 kg
2. Olej roślinny - jadalny (do smażenia i surówek). Butelki o pojemności od 0,9 l do 1,0 l.
Termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące. PN-A-86908
Ilość: 2 800,00 L

UWAGI:

a) Realizacja dostaw musi odbywać się zgodnie w wymogami sanitarnymi określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 06.171.1225)
b) Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.
c) Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach muszą być świeże lub posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko.
d) Podana ilość ww artykułów ma charakter szacunkowy i nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw, zależnie od potrzeb zamawiającego. Wyżej wymienione ilości zamawianych artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania zamówienia w ilościach mniejszych niż maksymalne.
e) Odbiór jakościowy, gwaracja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiajacy niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partie towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
f) Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00. Dostawy pieczywa odbywać się będą codziennie w godzinach od 8.00 do 12.00. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny
Ulica ul. Chrobrego 29
Nr domu 29
Miejscowość Brzeg
Kod Pocztowy 49-300
Województwo opolskie
Tel 077 4162011
Fax 077 4162287
Internet www.sw.gov.pl
Regon 00032019900000
E-mail zk_brzeg@sw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia czy nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Karny w Brzegu, ul. B. Chrobrego 29, 49 - 300 Brzeg
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Zakładu Karnego w Brzegu, ul. B. Chrobrego 29, 49 - 300 Brzeg
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)