Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 10:30:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 457714 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301921136, 301251105, 301251208, 301923200, 301243007, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów w tym:
a. wkładów barwiących;
b. wkładów drukujących (tuszy) do drukarek;
c. wkładów drukujących (tuszy) do kserokopiarek;
d. tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych;
e. taśm do drukarek;
f. bębnów do drukarek;
g. pasów transmisyjnych (transfer rollerów) do drukarek.
2. Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych w tym: typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający, wymagania Zamawiającego dla materiału eksploatacyjnego i jego rodzaj zalecany przez producenta oraz ilości materiałów zostały wskazane w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały eksploatacyjne zgodne z ww. zestawieniem materiałów eksploatacyjnych stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz z wymaganiami Zamawiającego.
3. Przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ oraz załączniku nr 3 do SIWZ zastrzeżone znaki handlowe służą jedynie do celów identyfikacyjnych do określenia ich kompatybilności. Nazwy artykułów stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Materiały równoważne, to materiały fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddawane ponownemu napełnieniu, w których żaden z elementów nie był poprzednio używany. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu /tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały niezawodne w eksploatacji, zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Zaoferowane produkty równoważne powinny posiadać gwarancję poprawności funkcjonowania urządzeń, w których będą zastosowane oraz certyfikat jakości.
4. Materiały eksploatacyjne równoważne będą cechować parametry nie gorsze niż:
1) wydajność kaset z tonerem oraz pojemników z tuszem mierzona zgodnie z normami:
- ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych,
- ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych (tuszy),
- ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych (tuszy),
- ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych
nie mniejszą niż kaset oryginalnych,
2) kolor barwnika mierzony zgodnie z paletą kolorów RAL z tolerancją 5 % w stosunku do materiałów oryginalnych firmowanych przez producenta sprzętu.
5. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych:
a) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych oraz zobowiązany jest do zwrotu kosztów jego naprawy lub wymiany na nowy.
b) W przypadku powstania wady w sprzęcie biurowym wynikającym z użycia materiałów równoważnych, Zamawiający ma prawo:
1) usunąć wady we własnym zakresie na koszt Wykonawcy (włącznie z transportem);
2) powołać niezależnego rzeczoznawcę w celu ustalenia przyczyny wady i sposobu jej usunięcia na koszt Wykonawcy;
6. Zamawiający wymaga dostawy wyłącznie materiałów fabrycznie nowych.
Pod pojęciem materiału fabrycznie nowego należy rozumieć materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, posiadające m.in. nową obudowę, nowe dysze. Natomiast za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, przerobiony lub wcześniej eksploatowany.
5. Wszystkie dostarczane tonery i tusze muszą być oznaczone symbolem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów (np. hologramy). Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) oraz termin przydatności do użycia bez konieczności naruszania opakowania. Opakowanie nie może zawierać śladu otwarcia lub uszkodzenia.
6. Okres przydatności do użytku zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ostatniej dostawy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia publicznego i musi być widoczny na opakowaniu jednostkowym.
7. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia ponosi wszelkie koszty i ryzyko związane z dostarczeniem powyższych materiałów do Siedziby Zamawiającego oraz odbiór zużytych materiałów ekspoloatacyjnych.
8. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, a także zapewnią należyte bezpieczeństwo dla osób przy ich użytkowaniu i dla sprzętu Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkłady drukujące / kopiujące nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
9. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość, użyteczność, niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń biurowych Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (pisemnie, e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad dostarczonego produktu.

UWAGA !
W pozycjach nr 13, 31, 32, 38, 39, 40, 41 formularza cenowego Zamawiający żąda dostarczenia materiałów oryginalnych ze względu na specyfikę wykorzystania urządzeń przez CPD MSWiA, PWPW - pozostałe na ogólnych warunkach certyfikowania jakości.
Oryginalne materiały są to materiały wyprodukowane przez producenta lub opatrzone marką producenta urządzeń, do których materiały będą stosowane.

Oferta musi być kompletna w zakresie całego zamówienia. Nie uwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu opisanego zarówno w załączniku nr 1 do SIWZ (zestawienie materiałów eksploatacyjnych), jak i 3 do SIWZ (formularz cenowy) skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy
3) Załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
Ulica al. Komisji Edukacji Narodowej 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-777
Województwo mazowieckie
Tel 022 5457100
Fax 022 5457291
Internet www.ursynow.pl
Regon 01525964000000
E-mail zam_publ@ursynow.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 17/12/2013
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy). Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 21 SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał (tj. zakończył) co najmniej jedno zamówienie zrealizowane w ramach jednej umowy obejmującej w swym zakresie dostawę/dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek lub urządzeń o podobnym przeznaczeniu o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto. UWAGA: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wartość dostawy/dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek lub urządzeń o podobnym przeznaczeniu (zrealizowanej w ramach jednej umowy) była nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty III.6.1) Dowodami dotyczącymi wykonanych dostaw, o których mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszej uwadze. Ponadto w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw. III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany); b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. doradztwo, podwykonawstwo, itp.); c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.6.3) INFORMACJA UZUPEŁNIAJACA: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1. Terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, ze zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a) siły wyższej, w szczególności takiej jak klęski żywiołowe; b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. - z zastrzeżeniem, iż w powyżej wyspecyfikowanych przypadkach termin zamówienia przesuwa się o czas trwania ww. powodów. 2. Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia. 3. W zakresie rodzaju/typu materiału eksploatacyjnego w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia przedmiotu umowy (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.), przy czym materiały eksploatacyjne muszą spełniać wymagania Zamawiającego.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej siwz www.ursynow.pl
Adres uzyskania siwz - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY I INFORMATYKI, POK. NR 426.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)