Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Pożaru /SSP/ w budynku rekreacyjno-sportowym Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Praga Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 7

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-25 10:00:00
Instytucja Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 457756 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005, 453100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Pożaru /SSP/ w budynku rekreacyjno-sportowym Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Praga Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 7, a w szczególności:
1) Wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami projektu systemu sygnalizacji pożaru ( SSP), w uzgodnieniu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż.;
2) Dostawa, zainstalowanie i zaprogramowanie centrali SSP;
3) Dostawa i zainstalowanie punktowych czujników wielosensorowych z członem optycznym i temperaturowym, czujników liniowych dymu oraz przycisków ROP (Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych) spełniających niżej wymienione kryteria;
4) Wymiana uszkodzonych części okablowania pętli dozorowej;
5) Integracja systemu SSP z istniejącymi w obiekcie systemami oddymiania i DSO ( Dźwiękowego Systemu Ostrzegania);
6) Przetestowanie Systemu pod kątem poprawności działania;
7) Serwisowanie zmodernizowanego systemu w okresie trwania gwarancji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy
Ulica ul. Kawęczyńska 44
Nr domu 44
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-370
Województwo mazowieckie
Tel 22 511 20 00
Fax 22 818 22 44
Internet www.dosir.waw.pl
Regon 01266369400000
E-mail sekretariat@dosir.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p.
Czas D
Data zakończenia 27/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych określoną w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.). b) posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł - izotopowych czujek dymu - na potrzeby ich demontażu i utylizacji określone w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo Atomowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 264 ze zm.)
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu dostawy i montażu instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w obiekcie kategorii ZL (budynki mieszkalne, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej charakteryzowane kategorią zagrożenia ludzi) o wartości min. 150 000 zł brutto
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, które będą wykonywać zamówienie, gdzie każda z tych osób posiada licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia określoną w przepisach ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.) oraz co najmniej dwiema osobami posiadającymi certyfikat kwalifikacji w zakresie projektowania i instalacji Systemów Sygnalizacji Pożaru wydany przez SITP/ITB/CNBOP określony w art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 z późn. zm.)
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 150 000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) oraz zobowiąże się do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia na okres trwania umowy z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3.2) i 3.4) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p. Zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wykonawca złoży oświadczenie, że zobowiąże się do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia na okres trwania umowy z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie usługi; 2) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług.; 3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 5) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż wykonawca stroną; 6) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia; 7) w przypadku uzasadnionej potrzeby zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę w ofercie do wykonania zamówienia wykonawca wyznaczy na jej miejsce inną osobę posiadającą doświadczenie i kwalifikacje nie niższe niż wymagane dla danej osoby. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dosir.waw.pl
Adres uzyskania siwz Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, ul. Kawęczyńska 44, 03 - 770 Warszawa, sekretariat, I p.
Data składania wniosków 25/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, ul. Kawęczyńska 44, 03 - 770 Warszawa, sekretariat, I p.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w sekcji III.3.1-5 ogłoszenia. 5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia.7.Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)