dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-15 13:30:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery komputerowe,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 457768 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006, 302140002, 302313000, 302331411, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu. 2.Zamówienie jest podzielone na 3 części:
Część 1 - dostawa macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem
Część 2 - dostawa serwera wraz z oprogramowaniem oraz programu do wirtualizacji serwerów
Część 3 - dostawa pozostałego sprzętu komputerowego
W związku z powyższym zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych co oznacza, że wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną lub na trzy części zamówienia (zgodnie z formularzem oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). Wybór ofert zostanie dokonany odrębnie dla każdej z trzech części zamówienia. 3.Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz pozostałym wyposażeniem, został zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza jedynie sprzęt komputerowy fabrycznie nowy i sprawny technicznie oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu.5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt komputerowy będzie wysokiej jakości oraz będzie zapewniał należyte bezpieczeństwo przy jego użytkowaniu oraz posiadał właściwe opakowanie i oznakowanie. 6.O ile inaczej nie zaznaczono wszelkie zapisy dotyczące konfiguracji sprzętu komputerowego, zawarte w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, należy traktować jako parametry minimalne.7.Użyte w treści konfiguracji sprzętu komputerowego określenie lub równoważne oznaczają, że w tych przypadkach zamawiający dopuszcza rozwiązania posiadające cechy lub funkcjonalności takie same lub lepsze w stosunku do określonych. Zamawiający żąda wskazania w ofercie produktów równoważnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy do oferty załączyć dokumenty wskazujące pełną równoważność zaoferowanego sprzętu komputerowego.8.Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia produktów równoważnych w stosunku do następujących pozycji wykazu sprzętu komputerowego: część 1 zamówienia - zakup macierzy dyskowej typu Dell Power Vault MD3600i,część 2 Pozycja 2 zamówienia - zakup programu do wirtualizacji serwerów typu VMware vSphere 5.1.W tych przypadkach dostarczenie sprzętu oraz programu innego niż wymagany, spowodowałoby niekompatybilność z obsługiwanym sprzętem i systemami, które posiada zamawiający. 9.W przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu komputerowego określonego w ofercie wykonawcy, będzie on zobowiązany przedstawić zamawiającemu oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji lub wycofaniu z rynku danego sprzętu wraz z propozycją następcy tego modelu. Parametry techniczne następcy nie mogą być gorsze od określonych dla modelu, którego produkcja została zakończona, lub który został wycofany z rynku, a jego cena wyższa od zawartej w ofercie wykonawcy. Zamawiający dokona weryfikacji parametrów następcy sprzętu w celu potwierdzenia, że nie są one gorsze od określonych dla modelu, którego produkcja została zakończona, lub który został wycofany z rynku. W przypadku pozytywnego wyniku przeprowadzonej weryfikacji zamawiający poinformuje o tym fakcie wykonawcę. Na tej podstawie wykonawca będzie mógł dostarczyć następcę sprzętu.
10.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia gwarancji odpowiednio:
a) przez minimum 36 miesięcy dl macierzy dyskowej,
a)przez minimum 36 miesięcy dla serwera,
b)przez minimum 24 miesięcy dla zestawów komputerowych stacjonarnych,
c)przez minimum 24 miesięcy dla monitorów,
d)przez minimum 24 miesięcy dla komputerów przenośnych.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wydane przez producentów sprzętu karty gwarancyjne potwierdzające udzielenie gwarancji. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na sprzęt licząc od dnia podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru ilościowo - jakościowego przedmiotu umowy oraz dostarczeniu licencji do zakupionego wraz ze sprzętem oprogramowania.
11.Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą PUP, wykonawca zapewni odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu komputerowego w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych oraz dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od dnia usunięcia awarii, a w uzasadnionych przypadkach - w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku udostępniania dysków twardych, które zostały zainstalowane w uszkodzonym sprzęcie komputerowym. Powyższe ograniczenie nie może skutkować odmową wykonania usług gwarancyjnych odnośnie pozostałych elementów uszkodzonego sprzętu. W przypadku uszkodzenia dysku twardego i stwierdzenia potrzeby jego wymiany na nowy uszkodzony dysk nie podlega zwrotowi wykonawcy. Pracownicy obsługi informatycznej zamawiającego mają prawo do otwierania obudów i rozbudowy konfiguracji podstawowych sprzętu komputerowego bez utraty uprawnień z tytułu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę.12.W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do:
1)dostarczenia sprzętu komputerowego na własny koszt i ryzyko do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wieluniu, przy ul. Sieradzkiej 56a,
2)dostarczenia macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem przez autoryzowany kanał sprzedaży producenta na terenie kraju,
3)w ramach sprzedaży i dostawy macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem zapewnienia urządzenia o parametrach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, wsparcia dla systemów operacyjnych i wirtualizacyjnych wskazanych w powyższym załączniku, świadczenia gwarancji przez okres minimum 36 miesięcy, obsługi serwisowej w języku polskim,
4)dostarczenia serwera wraz z oprogramowaniem przez autoryzowany kanał sprzedaży producenta na terenie kraju,
5)w ramach sprzedaży i dostawy serwera wraz z oprogramowaniem zapewnienia urządzenia o parametrach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, wsparcia dla systemów operacyjnych i wirtualizacyjnych wskazanych w powyższym załączniku, świadczenia gwarancji przez okres minimum 36 miesięcy, obsługi serwisowej
w języku polskim,
6)dostarczenia programu do wirtualizacji serwerów przez autoryzowany kanał sprzedaży producenta na terenie kraju,
7)w ramach sprzedaży i dostawy stacji roboczych oraz komputerów przenośnych zapewnienia wsparcia technicznego w postaci możliwości telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela oraz dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu,
8)w ramach sprzedaży i dostawy stacji roboczych oraz komputerów przenośnych wykonania instalacji i konfiguracji systemu operacyjnego komputera z aktualnymi sterownikami urządzeń oraz Service Packami aktualnymi w momencie dostawy,
a także aktywowania systemu operacyjnego,
9)przekazania zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego.13.Odbiór sprzętu komputerowego wraz z kartami gwarancyjnymi zostanie udokumentowany protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela wykonawcy
i przedstawiciela zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru ilościowo - jakościowego stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia i jednocześnie podstawę do wystawienia faktury. 14.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za wady prawne
i fizyczne sprzętu i oprogramowania, a w szczególności za to, aby funkcjonowały one zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz charakteryzowały się tymi samymi parametrami i możliwościami technicznymi oraz miały te same funkcje
i wymagania, co określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.15.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania oraz za to, że zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z wszelkiego dostarczonego oprogramowania.16.Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Ulica ul. Sieradzka 56a
Nr domu 56a
Miejscowość Wieluń
Kod Pocztowy 98-300
Województwo łódzkie
Tel 43 8434733
Fax 43 8434620
Internet www.pup.wielun.pl
Regon 73100215400000
E-mail lowi@praca.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 13/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Wiedza oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Potencjał oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Zdolne oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Sytuacja oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (stacji roboczych, serwera, macierzy dyskowej)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: a) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, o której mowa w § 3 ust. 1, tj. w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu określonego w ofercie Wykonawcy, b) zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, warunkami organizacyjnymi lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu umowy, gdzie zaistniała inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą każda ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip-pup.powiat.wielun.pl/index.jsp?bipkod=/013
Adres uzyskania siwz Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu, ul. Sieradzka 56a, 98-300 Wieluń, I piętro, pokój nr 113
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu, ul. Sieradzka 56a, 98-300 Wieluń, I piętro, pokój nr 101
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)