dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 457788 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
Ulica aleja Solidarności 127
Nr domu 127
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-898
Województwo mazowieckie
Tel 22 440 11 63
Fax 22 440 11 65
Internet www.warszawapraga.so.gov.pl
E-mail zam.publ@warszawapraga.so.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Wysokość wadium wynosi 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium, które może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na wskazany rachunek bankowy Bank Gospodarstwa Krajowego Warszawa 91 1130 1062 0013 4403 9820 0007 z adnotacją: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu wykonawca winien wskazać numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 8. Wadium wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi być wystawione na druku jednostki dokonującej poręczenia lub wydającej gwarancję, w sposób odpowiadający obowiązującym przepisom. Dokument winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa i nieodwołalna wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Na dowód wniesienia wadium należy załączyć w ofercie: 1) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, 2) oryginał dokumentu (poza dowodem wpłaty pieniądza) dodatkowo, w oddzielnej kopercie oznaczonej napisem WADIUM.
Zaliczka Nie
Uprawnienie wykonawca spełni warunek przedstawiając wymagane oświadczenie
Wiedza wykaz wykonanych/ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w okresie minimum 1 roku o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 zł z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców
Potencjał wykonawca spełni warunek przedstawiając wymagane oświadczenie
Zdolne wykonawca spełni warunek przedstawiając wymagane oświadczenie
Sytuacja opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimalnej 300 000 zł,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty dokumenty wymagane w przypadku zaoferowania produktów równoważnych: A. zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają wskazanym parametrom spełniającym wymogi normy ISO; B. raporty z testów wydajności dla: a) tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych według normy ISO/IEC 19752 b) tonerów kolorowych do drukarek laserowych według normy ISO/IEC 19798 c) wkładów barwiących do drukarek atramentowych według normy ISO/IEC 24711 wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm; C. karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych - tonerów przygotowane zgodnie rozporządzenia Komisji (UE) NR 453/2010 z dnia 20 maja 2010r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) (Dz. Urz. UE L 133/1 z 31 maja 2010r.). - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań jakościowych w przypadku oferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.warszawapraga.so.gov.pl
Adres uzyskania siwz w Sądzie Okręgowym Warszawa - Praga w Warszawie al. Solidarności 127 pok. 67, 00-898 Warszawa
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w Sądzie Okręgowym Warszawa - Praga w Warszawie al. Solidarności 127 pok. 67, 00-898 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)