Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Łódzki Ośrodek Geodezji
|
Ulica |
ul. Traugutta 21/23
|
Nr domu |
21/23
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
90-113
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 6374706
|
Fax |
42 6374777
|
Internet |
www.log.lodz.pl
|
Regon |
47083053600000
|
E-mail |
t.zajac@log.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
24/12/2014
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984 i 1047), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie: a)oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.); b)W zadaniu częściowym nr 1 Wykonawca musi wykazać, że posiada akredytację firmy AUTODESK na sprzedaż i obsługę oprogramowania; AutoCAD AutoCAD Civil 3D; c) W zadaniu częściowym nr 2, 3 Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę partnerską i/lub przedstawi inny dokument producenta serwisowanego oprogramowania (dotyczy również podmiotów wskazanych przez Wykonawcę), którzy będą świadczyli usługi serwisowe oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem, b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Wiedza |
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. W szczcególności wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług serwisowych dla oprogramowań informatycznych każda o wartości dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 30000 zł., zadania częściowego nr 2 co najmniej 20 000 zł., zadania częściowego nr 3 co najmniej 2000 zł., zadania częściowego nr 4 co najmniej 400 zł., zadania częściowego nr 5 co najmniej 900 zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami w sprawie będą: poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817), tj. np. referencje lub inny dokument. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.W zadaniu częściowym nr 1 dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada akredytację firmy AUTODESK na sprzedaż i obsługę oprogramowania; AutoCAD AutoCAD Civil 3D i jest uprawnionym/upoważnionym do świadczenia lub sprzedaży usługi asysty technicznej.
2.W zadaniu częściowym nr 2, 3, Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę partnerską i/lub lub inny dokument producenta serwisowanego oprogramowania (dotyczy również podmiotów wskazanych przez Wykonawcę), którzy będą świadczyli usługi serwisowe oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Data składania wniosków |
18/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 , VIII piętro, sekretariat pok. 808.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|