Przedmiotem zamówienia jest zakup: 1) asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, 2) zakup usług serwisowych dla posiadanych programów komputerowych (Oscan, IT Manager), 3) aktualizacji oprogramowania( SmartStats Enterprise Edition, Mind Manager) dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Łódzki Ośrodek Geodezji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne,
  • Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi,
  • Rozszerzanie umów serwisowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 458014 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725910004, 725143004, 722532005, 722610002, 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup:
1)asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk,
2)zakup usług serwisowych dla posiadanych programów komputerowych (Oscan, IT Manager),
3)aktualizacji oprogramowania( SmartStats Enterprise Edition, Mind Manager)
dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
Zadanie częściowe nr 1
Asysta techniczna dla Autodesk: Autocad i Civil oraz WiseImage Pro
Zadanie częściowe nr 2
Oscan- 12 miesięczny pakiet serwisowy
Zadanie częściowe nr 3
IT Manager - 12 miesięczny pakiet serwisowy
Zadanie częściowe nr 4
SmartStats Enterprise Edition
Zadanie częściowe nr 5
Mind Manager

Opis

Asysta techniczna dla Autodesk: Autocad i Civil oraz WiseImage ProOscan- 12 miesięczny pakiet serwisowy Licencja nr 1/9511-092/2011IT Manager - 12 miesięczny pakiet serwisowy
SUPPORT STANDARD dla klucz: CD39216E3AE59095E1E339EA13408DB7SmartStats Enterprise Edition

SmarterStats Enterprise Edition - 50 Sites Upgrade ProtectionMind Manager

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzki Ośrodek Geodezji
Ulica ul. Traugutta 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-113
Województwo łódzkie
Tel 42 6374706
Fax 42 6374777
Internet www.log.lodz.pl
Regon 47083053600000
E-mail t.zajac@log.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 24/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984 i 1047), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie: a)oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.); b)W zadaniu częściowym nr 1 Wykonawca musi wykazać, że posiada akredytację firmy AUTODESK na sprzedaż i obsługę oprogramowania; AutoCAD AutoCAD Civil 3D; c) W zadaniu częściowym nr 2, 3 Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę partnerską i/lub przedstawi inny dokument producenta serwisowanego oprogramowania (dotyczy również podmiotów wskazanych przez Wykonawcę), którzy będą świadczyli usługi serwisowe oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem, b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wiedza Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. W szczcególności wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług serwisowych dla oprogramowań informatycznych każda o wartości dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 30000 zł., zadania częściowego nr 2 co najmniej 20 000 zł., zadania częściowego nr 3 co najmniej 2000 zł., zadania częściowego nr 4 co najmniej 400 zł., zadania częściowego nr 5 co najmniej 900 zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w sprawie będą: poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817), tj. np. referencje lub inny dokument. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.W zadaniu częściowym nr 1 dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada akredytację firmy AUTODESK na sprzedaż i obsługę oprogramowania; AutoCAD AutoCAD Civil 3D i jest uprawnionym/upoważnionym do świadczenia lub sprzedaży usługi asysty technicznej. 2.W zadaniu częściowym nr 2, 3, Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę partnerską i/lub lub inny dokument producenta serwisowanego oprogramowania (dotyczy również podmiotów wskazanych przez Wykonawcę), którzy będą świadczyli usługi serwisowe oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 , VIII piętro, sekretariat pok. 808.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)