Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Zarząd Mienia Komunalnego
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 458120 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301250001, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, określający potrzeby zamawiającego. Załącznik określa typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający, rodzaj materiału zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
3. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe.
4. Pod pojęciem materiały fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku i recyklingu które nie są zużywalne
w procesie drukowania, w szczególności obudów plastikowych, bez śladów uszkodzenia,
w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Produkty powinny posiadać gwarancję producenta na terenie Polski.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia ofert materiałów eksploatacyjnych równoważnych materiałom wyprodukowanym przez producenta drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub kserokopiarki.
6. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie materiał kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach nie gorszych (wydajność tonera oraz jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, wytwarzane zgodnie z wdrożonym Systemem Zarządzania Jakością.
7. Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie.
8. Dostarczone materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości (rodzaj materiału eksploatacyjnego (toner,, tusz, bęben światłoczuły, pojemnik na zużyty toner), ilość materiałów - w przypadku, gdy w opakowaniu jest więcej niż 1 materiał, informację o drukarkach, serii drukarek dla których dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony), termin przydatności do użycia. Odpowiednie oznaczenia (nazwa lub logo producenta, numer katalogowy , lub inne oznaczenie stosowane przez producenta) powinny być umieszczone również bezpośrednio na kasecie z tonerem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru dostawy nie spełniającej tych warunków.
9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz
z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania) a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych.
10. Wykonawca zobowiąże się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego /kserokopiarki gdyby jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/kserokopiarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego.
Naprawa drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/kserokopiarki wykonana zostanie
w autoryzowanym serwisie producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/kserokopiarki
w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą poniesie wykonawca.
11. Wymaga się udzielenie co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na oferowane materiały eksploatacyjne od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Mienia Komunalnego
Ulica ul. gen. J. Bema 89/1
Nr domu 89/1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-370
Województwo podlaskie
Tel 085 7479457
Fax 085 7479483
Internet www.zmk.bialystok.pl
Regon 20024107400000
E-mail zp@zmk.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
Wiedza Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie główne dostawy. Za główną dostawę zamawiający uzna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda dostawa (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie;
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że zaoferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego muszą zostać dołączone do oferty odpowiednio: 1) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek w postaci certyfikatu (zaświadczenia) lub formularza raportu potwierdzającego ilość kopii, zawierającego informację o czasie przeprowadzonego testu i dane podmiotu testującego (nazwę i dane kontaktowe). Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy, 2) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek w postaci certyfikatu (zaświadczenia) lub formularza raportu potwierdzającego ilość kopii, zawierającego informację o czasie przeprowadzonego testu i dane podmiotu testującego (nazwę i dane kontaktowe). Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy, 3) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych, posiadają certyfikat ISO 9001:2000 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych, 4) oświadczenie, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko, 5) oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach nie gorszych (wydajność tonera oraz jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów i tuszy, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji.
Inne dokumenty Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Uwaga! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Treść pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane, w tym jakiego okresu dotyczy. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określone w rozdziale VI SIWZ pkt 7 ppkt 4 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 8. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ. 3) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 4) na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby posiadania wiedzy i doświadczenia, 5) na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje). Art. 4 pkt 14 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) zawiera definicję grupy kapitałowej, zgodnie z którą rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę; w tym również tego przedsiębiorcę. Kontrola to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno lub łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców (art. 4 pkt 4). Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.3), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w pkt 6.17. (w art. 26 ust. 2d Pzp).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zmk.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111.
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)