zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych CPE w Warszawie i w Krakowie

Data publikacji 2013-11-12
Data zakończenia 2013-11-20 11:45:00
Instytucja Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 460314 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych wraz z wniesieniem i montażem:
a) część I zamówienia - pomieszczenia biurowe Warszawa,
b) część II zamówienia - pomieszczenia biurowe WST PL-SK Kraków.

2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy /załącznik nr 1 do SIWZ/

Opis

dostawa mebli do pomieszczeń biurowych w Warszawie zgodnie z załącznikiem do SIWZdostawa mebli do WST PL-SK Kraków zgodnie z załacznikiem do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Ulica ul. Domaniewska 39a
Nr domu 39a
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-672
Województwo mazowieckie
Tel 22 378 31 00
Fax 22 201 97 25
Internet www.cpe.gov.pl
Regon 14168145600000
E-mail lukasz.dmowski@cpe.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN /słownie: dwa tysiące złotych/
Zaliczka Nie
Wiedza O zamówienie mogą się starać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: odnośnie Części I i Części II zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej dwóch dostaw mebli biurowych wraz z montażem, o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) termin realizacji zamówienia ulegnie przesunięciu, jeżeli przesunięcie terminu nastąpi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.cpe.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Projektów Europejskich ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa
Data składania wniosków 20/11/2013
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Centrum Projektów Europejskich ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)