Dostawa wyposażenia i sprzętu do hali sportowej, basenu, pomieszczeń biurowych i warsztatowych oraz wyposażenia sanitarnego i BHP w ramach zadania: Rozbudowa infrastruktury szkolnej i sportowej we Włodawie.

Data publikacji 2012-08-07
Data zakończenia 2012-08-17 09:00:00
Instytucja
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 170429 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 374000002, 374200008, 374123002, 374421008, 391000003, 351100008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca załadunek, transport, wyładunek, ustawienie, montaż wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem wyszczególnionego poniżej dla każdej z 3 części zamówienia określonych poniżej, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
Wszystkie towary objęte przedmiotem zamówienia mają spełniać wymagane przez prawo i określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymogi bezpieczeństwa i stosowne normy. Miejsce ich dostawy określono w ust. 2.
Przez dostarczenie wyposażenia i sprzętu rozumie się dostarczenie, wniesienie, ustawienie, złożenie (np. meble) i zamontowanie wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem przez Wykonawcę w pomieszczeniach oraz miejscach wskazanych przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Część 1 - Dostawa wyposażenia do hali sportowej i pływalni,
Część 2 - Dostawa wyposażenia do pomieszczeń biurowych i warsztatowych,
Część 3 - Dostawa sprzętów, środków sanitarnych i BHP.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę części zamówienia od 1 do 3.
Część 1 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem do hali sportowej i pływalni.
1. Drabinki gimnastyczne (z uchwytami) - 15szt.
2. Ławka gimnastyczna - 6 szt.
3. Materac gimnastyczny twardy - 6 szt.
4. Materac gimnastyczny miękki - 2 szt.
5. Obręcze do kosza - 2 szt.
6. Odskocznia - 1 szt.
7. Piłka do koszykówki - 10 szt.
8. Piłka do siatkówki - 10 szt.
9. Piłka nożna - 10 szt.
10. Piłka Lekarska 1 kg - 2 szt.
11. Piłka Lekarska 2 kg - 2 szt.
12. Piłka Lekarska 3 kg - 2 szt.
13. Piłka Lekarska 4 kg - 2 szt.
14. Piłka Lekarska 5 kg - 2 szt.
15. Siatka do siatkówki - 10 szt.
16. Sprzęt do unihokeja - 2 kpl.
17. Wózek na piłki - 1 szt.
18. Znaczniki piłkarskie - 20 szt.
19. Drążek gimnastyczny - 1 szt.
20. Kozioł gimnastyczny - 1 szt.
21. Słupki do siatkówki - 1 kpl.
22. Skrzynia gimnastyczna - 1 szt.
23. Tablica wyników świetlna - 1 szt.
24. Piłko-chwyty - 1 szt.
25. Boja ratownicza - 2 szt.
26. Deski pływackie - 40 szt.
27. Hantle do aerobiku w wodzie - 15 szt.
28. Deska do nauki pływania-ósemka - 20 szt.
29. Koło do nauki pływania - 10 szt.
30. Koło ratunkowe - 2 szt.
31. Kosz na makarony - 1 szt.
32. Krążki do wyławiania - 15 szt.
33. Makaron pływacki - 30 szt.
34. Maska nurkowa - 15 szt.
35. Pas wypornościowy - 32 szt.
36. Płetwy - 15 szt.
37. Fajka nurkowa - 15 szt.
38. Rzutka ratownicza - 2 szt.
39. Tyczka trenerska 2 m do nauki pływania - 2 szt.
40. Tyczka ratownicza 4 m - 2 szt.
41. Rękawki do pływania - 30 szt.
42. Zestaw ratownika ABC - 4 szt.
43. Zegar basenowy - 1 szt.
44. Wózek basenowy na sprzęt sportowy - 1 szt.
45. Czepki pływackie silikonowe - 20 szt.
46. Czepki pływackie lycry - 15 szt.
47. Czepki pływackie dziecięce silikonowe - 15 szt.
48. Leżanka - 1 szt.
49. Megafon - 1 szt.
50. Wózek dla niepełnosprawnych - 1 szt.
51. Zestaw ratownik R1- 1szt.
52. Apteczka z wyposażeniem - 1 szt.
53. Ubranie ratownika - 4 kpl.
54. Konstrukcja do koszykówki uchylna - 2szt.
Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom sprzętów w załączniku nr 7.
Część 2 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem do pomieszczeń biurowych i warsztatowych.
1. Biurko narożne - 2 szt.
2. Kontener biurowy szufladowy - 2 szt.
3. Kontener biurowy półkowy - 2 szt.
4. Biurko - 2 szt.
5. Biurko - 1 szt.
6. Szafa aktowa - 6 szt.
7. Szafa ubraniowa - 1 szt.
8. Szafa gospodarcza - 2 szt.
9. Stolik płytowy kwadratowy blat: 70x70 cm - 1 szt.
10. Stolik płytowy kwadratowy blat: 80x80 cm - 1szt.
11. Stół (80x80) - 1 szt.
12. Stół (120x80) - 1 szt.
13. Meble kuchenne: szafka pod zlewozmywak nakładany - 2szt., szafka kuchenna wisząca - 3 szt., szafka kuchenna stojąca z blatem - 2 szt., blat kuchenny pasujący do szafek.
14. Krzesła biurowe obrotowe - 6 szt.
15. Krzesła biurowe z możliwością ustawiania jednego na drugim - 25 szt.
16. Fotel biurowy - 2 szt.
17. Fotel gabinetowy - 1 szt.
18. Sofa 3 osobowa - 1 szt.
19. Krzesło - 24 szt.
20. Ławka szatniowa 1 m - 2 szt.
21. Ławka szatniowa 2 m - 7 szt.
22. Wieszak szatniowy jednostronny 2 m - 3 szt.
23. Wieszak szatniowy dwustronny 1 m - 1 szt.
24. Wieszak szatniowy dwustronny 2 m - 1 szt.
25. Wieszak szatniowy dwustronny 3 m - 1 szt.
26. Wieszak szatniowy naścienny 1 m - 2 szt.
27. Wieszak szatniowy naścienny 1,5 m - 2 szt.
28. Regał półkowy szer. 1 m - 5 szt.
29. Regał półkowy szer. 0,80 m - 2 szt.
30. Regał półkowy szer. 1,20 m - 4 szt.
31. Regał narzędziowy ocynkowany, metalowy - 1 szt.
32. Regał ze stali kwasoodpornej - 2 szt.
33. Stół warsztatowy - 1 szt.
34. Szafa BHP - 8 szt.
35. Wieszak stojący ubraniowy - 1 szt.
36. Wieszaki podwójne - 15 szt.
37. Tablica informacyjna korkowa - 1 szt.
38. Sejf kasjerski ognioodporny - 1 szt.
39. Czajnik - 2 szt.
40. Zlewozmywak - 2 szt.
41. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
42. Telewizor LCD - 1 szt.
43. Aparat fotograficzny - 1 szt.
44. Pług do odśnieżania - 1 szt.
Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów i wyposażenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom w załączniku nr 8.
Część 3 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem, środków sanitarnych i BHP.
1. Dozownik do mydła w płynie - 27 szt.
2. Podajnik papieru toaletowego - 21 szt.
3. Szczotka do WC - 21 szt.
4. Podajnik ręczników papierowych - 7 szt.
5. Suszarki do rąk - 16 szt.
6. Suszarki basenowe ścienne do włosów - 3 szt.
7. Lustro - 29 szt.
8. Kosz na śmieci 5 l - 8 szt.
9. Kosz na śmieci 15 l - 68 szt.
10. Kosz na śmieci 25 l - 4 szt.
11. Półka łazienkowa - 22 szt.
12. Stolik do przewijania niemowląt - 1 szt.
13. Fartuch kwasoodporny - 1 szt.
14. Fartuch wodochronny - 1 szt.
15. Gumowce kwasoodporne - 2 szt.
16. Rękawice kwasozasadoodporne - 2 szt.
17. Ubranie kwasozasadoodporne - 2 szt.
18. Ubranie robocze - 3 szt.
19. Koszule robocze - 3 szt.
20. Kurtka ocieplana - 3 szt.
21. Obuwie robocze - 3 szt.
22. Drewniaki - 2 szt.
23. Okulary ochronne przeciwodpryskowe - 2 szt.
24. Osłona przeciwodpryskowa do twarzy - 1 szt.
25. Osłona przeciwodpryskowa nahełmowa do twarzy - 1 szt.
26. Kask ochronny - 2 szt.
27. Półmaska SECURA 2000 - 2 szt.
28. Pompa przelewowa do chemikaliów - 1 szt.
29. Gaśnica GP 4xABC - 4 szt.
30. Gaśnica 2 kg - 5 szt.
31. Instrukcje BHP : udzielania pierwszej pomocy - 5 szt., instrukcja ratowania i reanimowania topielców 1 szt. , instrukcja obsługi apteczki - szt. 2, tabliczki telefonów alarmowych - szt. 5, instrukcja ogólna przeciwpożarowa - szt. 5, instrukcja postępowania w przypadku oparzenia kwasem lub ługiem - szt. 1, instrukcja BHP przy pracy z kwasami - szt. 1.
32. Znaki ochrony przeciwpożarowej: hydrant wewnętrzny - 2 szt., gaśnica - 9 szt., przeciwpożarowy wyłącznik prądu - 2 szt., wyjście ewakuacyjne - 4 szt., droga ewakuacyjna - 8 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę w lewo - 2 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół w prawo - 2 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej w prawo - 8 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej w lewo - 8 szt., kierunek drogi ewakuacyjnej - 10 szt., wyjście - 2 szt., pierwsza pomoc- 2 szt.
33. Znaki zakazu: zakaz palenia - 2 szt., zakaz wstępu ze zwierzętami - 2 szt., zakaz spożywania alkoholu - 2 szt.
34. Oznaczenia: WC męski - 6 szt., WC damski - 6 szt., toaleta niepełnosprawnego - 3 szt., szatnia damska - 2 szt., szatnia męska - 2 szt., szatnia dla niepełnosprawnych - 1 szt., pomieszczenie gospodarcze - 6 szt., pokój socjalny - 1 szt., dyrektor - 1 szt., sekretariat - 1 szt., księgowość - 1 szt., recepcja - 2 szt., biuro - 1 szt., ratownik - 1 szt., zachowaj czystość - 16 szt., ciągnąć - 8 szt., pchać - 8 szt.
Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów i wyposażenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom sprzętów w załączniku nr 9.
UWAGA ! Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w ramach każdej części, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiajacemu wykaz sprzętu i wyposażenia zaoferowanego w ramach każdej części zamówienia z podaniem: parametrów i cech technicznych oraz cen jednostkowych poszczególnych pozycji wyposażenia składających się na cenę ofertową brutto.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
Część 1 - załącznik nr 7 do SIWZ,
Część 2 - załącznik nr 8 do SIWZ,
Część 3 - załącznik nr 9 do SIWZ.
2. Miejsca dostawy sprzętu objętego zamówieniem:
hala sportowa MOSiR, basen, biuro MOSiR we Włodawie przy ul. Szkolnej 4.
3. Minimalny okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, zaś dla wyposażenia posiadającego karty gwarancyjne producenta okres wskazany w kartach gwarancyjnych, nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
4. Sprzęt i wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w opisie, w stosunku do których została wskazana nazwa producenta lub które mogą kojarzyć się z producentem-firmą, mogą zostać zastąpione odpowiednikami spełniającymi warunki zgodne z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi w zamówieniu. Wskazanie w opisie nazwy producenta służy tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Odpowiedniki powinny być równoważne pod względem parametrów technicznych, tzn. nie gorsze od wskazanych. Parametry techniczne sprzętu określono jako minimalne.
Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, służą jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.

Opis

Część 1 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem do hali sportowej i pływalni.
1. Drabinki gimnastyczne (z uchwytami) - 15szt.
2. Ławka gimnastyczna - 6 szt.
3. Materac gimnastyczny twardy - 6 szt.
4. Materac gimnastyczny miękki - 2 szt.
5. Obręcze do kosza - 2 szt.
6. Odskocznia - 1 szt.
7. Piłka do koszykówki - 10 szt.
8. Piłka do siatkówki - 10 szt.
9. Piłka nożna - 10 szt.
10. Piłka Lekarska 1 kg - 2 szt.
11. Piłka Lekarska 2 kg - 2 szt.
12. Piłka Lekarska 3 kg - 2 szt.
13. Piłka Lekarska 4 kg - 2 szt.
14. Piłka Lekarska 5 kg - 2 szt.
15. Siatka do siatkówki - 10 szt.
16. Sprzęt do unihokeja - 2 kpl.
17. Wózek na piłki - 1 szt.
18. Znaczniki piłkarskie - 20 szt.
19. Drążek gimnastyczny - 1 szt.
20. Kozioł gimnastyczny - 1 szt.
21. Słupki do siatkówki - 1 kpl.
22. Skrzynia gimnastyczna - 1 szt.
23. Tablica wyników świetlna - 1 szt.
24. Piłko-chwyty - 1 szt.
25. Boja ratownicza - 2 szt.
26. Deski pływackie - 40 szt.
27. Hantle do aerobiku w wodzie - 15 szt.
28. Deska do nauki pływania-ósemka - 20 szt.
29. Koło do nauki pływania - 10 szt.
30. Koło ratunkowe - 2 szt.
31. Kosz na makarony - 1 szt.
32. Krążki do wyławiania - 15 szt.
33. Makaron pływacki - 30 szt.
34. Maska nurkowa - 15 szt.
35. Pas wypornościowy - 32 szt.
36. Płetwy - 15 szt.
37. Fajka nurkowa - 15 szt.
38. Rzutka ratownicza - 2 szt.
39. Tyczka trenerska 2 m do nauki pływania - 2 szt.
40. Tyczka ratownicza 4 m - 2 szt.
41. Rękawki do pływania - 30 szt.
42. Zestaw ratownika ABC - 4 szt.
43. Zegar basenowy - 1 szt.
44. Wózek basenowy na sprzęt sportowy - 1 szt.
45. Czepki pływackie silikonowe - 20 szt.
46. Czepki pływackie lycry - 15 szt.
47. Czepki pływackie dziecięce silikonowe - 15 szt.
48. Leżanka - 1 szt.
49. Megafon - 1 szt.
50. Wózek dla niepełnosprawnych - 1 szt.
51. Zestaw ratownik R1- 1szt.
52. Apteczka z wyposażeniem - 1 szt.
53. Ubranie ratownika - 4 kpl.
54. Konstrukcja do koszykówki uchylna - 2szt.
Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom sprzętów w załączniku nr 7.Część 2 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem do pomieszczeń biurowych i warsztatowych.
1. Biurko narożne - 2 szt.
2. Kontener biurowy szufladowy - 2 szt.
3. Kontener biurowy półkowy - 2 szt.
4. Biurko - 2 szt.
5. Biurko - 1 szt.
6. Szafa aktowa - 6 szt.
7. Szafa ubraniowa - 1 szt.
8. Szafa gospodarcza - 2 szt.
9. Stolik płytowy kwadratowy blat: 70x70 cm - 1 szt.
10. Stolik płytowy kwadratowy blat: 80x80 cm - 1szt.
11. Stół (80x80) - 1 szt.
12. Stół (120x80) - 1 szt.
13. Meble kuchenne: szafka pod zlewozmywak nakładany - 2szt., szafka kuchenna wisząca - 3 szt., szafka kuchenna stojąca z blatem - 2 szt., blat kuchenny pasujący do szafek.
14. Krzesła biurowe obrotowe - 6 szt.
15. Krzesła biurowe z możliwością ustawiania jednego na drugim - 25 szt.
16. Fotel biurowy - 2 szt.
17. Fotel gabinetowy - 1 szt.
18. Sofa 3 osobowa - 1 szt.
19. Krzesło - 24 szt.
20. Ławka szatniowa 1 m - 2 szt.
21. Ławka szatniowa 2 m - 7 szt.
22. Wieszak szatniowy jednostronny 2 m - 3 szt.
23. Wieszak szatniowy dwustronny 1 m - 1 szt.
24. Wieszak szatniowy dwustronny 2 m - 1 szt.
25. Wieszak szatniowy dwustronny 3 m - 1 szt.
26. Wieszak szatniowy naścienny 1 m - 2 szt.
27. Wieszak szatniowy naścienny 1,5 m - 2 szt.
28. Regał półkowy szer. 1 m - 5 szt.
29. Regał półkowy szer. 0,80 m - 2 szt.
30. Regał półkowy szer. 1,20 m - 4 szt.
31. Regał narzędziowy ocynkowany, metalowy - 1 szt.
32. Regał ze stali kwasoodpornej - 2 szt.
33. Stół warsztatowy - 1 szt.
34. Szafa BHP - 8 szt.
35. Wieszak stojący ubraniowy - 1 szt.
36. Wieszaki podwójne - 15 szt.
37. Tablica informacyjna korkowa - 1 szt.
38. Sejf kasjerski ognioodporny - 1 szt.
39. Czajnik - 2 szt.
40. Zlewozmywak - 2 szt.
41. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
42. Telewizor LCD - 1 szt.
43. Aparat fotograficzny - 1 szt.
44. Pług do odśnieżania - 1 szt.
Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów i wyposażenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom w załączniku nr 8.Część 3 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem, środków sanitarnych i BHP.
1. Dozownik do mydła w płynie - 27 szt.
2. Podajnik papieru toaletowego - 21 szt.
3. Szczotka do WC - 21 szt.
4. Podajnik ręczników papierowych - 7 szt.
5. Suszarki do rąk - 16 szt.
6. Suszarki basenowe ścienne do włosów - 3 szt.
7. Lustro - 29 szt.
8. Kosz na śmieci 5 l - 8 szt.
9. Kosz na śmieci 15 l - 68 szt.
10. Kosz na śmieci 25 l - 4 szt.
11. Półka łazienkowa - 22 szt.
12. Stolik do przewijania niemowląt - 1 szt.
13. Fartuch kwasoodporny - 1 szt.
14. Fartuch wodochronny - 1 szt.
15. Gumowce kwasoodporne - 2 szt.
16. Rękawice kwasozasadoodporne - 2 szt.
17. Ubranie kwasozasadoodporne - 2 szt.
18. Ubranie robocze - 3 szt.
19. Koszule robocze - 3 szt.
20. Kurtka ocieplana - 3 szt.
21. Obuwie robocze - 3 szt.
22. Drewniaki - 2 szt.
23. Okulary ochronne przeciwodpryskowe - 2 szt.
24. Osłona przeciwodpryskowa do twarzy - 1 szt.
25. Osłona przeciwodpryskowa nahełmowa do twarzy - 1 szt.
26. Kask ochronny - 2 szt.
27. Półmaska SECURA 2000 - 2 szt.
28. Pompa przelewowa do chemikaliów - 1 szt.
29. Gaśnica GP 4xABC - 4 szt.
30. Gaśnica 2 kg - 5 szt.
31. Instrukcje BHP : udzielania pierwszej pomocy - 5 szt., instrukcja ratowania i reanimowania topielców 1 szt. , instrukcja obsługi apteczki - szt. 2, tabliczki telefonów alarmowych - szt. 5, instrukcja ogólna przeciwpożarowa - szt. 5, instrukcja postępowania w przypadku oparzenia kwasem lub ługiem - szt. 1, instrukcja BHP przy pracy z kwasami - szt. 1.
32. Znaki ochrony przeciwpożarowej: hydrant wewnętrzny - 2 szt., gaśnica - 9 szt., przeciwpożarowy wyłącznik prądu - 2 szt., wyjście ewakuacyjne - 4 szt., droga ewakuacyjna - 8 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę w lewo - 2 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół w prawo - 2 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej w prawo - 8 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej w lewo - 8 szt., kierunek drogi ewakuacyjnej - 10 szt., wyjście - 2 szt., pierwsza pomoc - 2 szt.
33. Znaki zakazu: zakaz palenia - 2 szt., zakaz wstępu ze zwierzętami - 2 szt., zakaz spożywania alkoholu - 2 szt.
34. Oznaczenia: WC męski - 6 szt., WC damski - 6 szt., toaleta niepełnosprawnego - 3 szt., szatnia damska - 2 szt., szatnia męska - 2 szt., szatnia dla niepełnosprawnych - 1 szt., pomieszczenie gospodarcze - 6 szt., pokój socjalny - 1 szt., dyrektor - 1 szt., sekretariat - 1 szt., księgowość - 1 szt., recepcja - 2 szt., biuro - 1 szt., ratownik - 1 szt., zachowaj czystość - 16 szt., ciągnąć - 8 szt., pchać - 8 szt.
Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów i wyposażenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom sprzętów w załączniku nr 9.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)