Budowa siedziby Placówki Terenowej KRUS w Puławach przy ul. Wróblewskiego na działkach Nr 585/15 i 586/18

Data publikacji 2012-08-09
Data zakończenia 2012-08-24 13:00:00
Instytucja
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 292954 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451000008, 391000003, 452150007, 452332001, 453300009, 453330000, 454000001, 452600007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa siedziby Placówki Terenowej KRUS w Puławach, przy ul. Wróblewskiego na działkach Nr 585/15 i 586/18 składające się z następujących zadań:
1) budowie budynku biurowego z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu (np. wycinka drzew, wykonanie ogrodzenia, parkingów i oświetlenia terenu),
2) wykonanie przyłączy,
3) wyposażenie budynku w meble zgodnie z projektem aranżacji wnętrz,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- projekty budowlane,
- projekty wykonawcze,
- przedmiary robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, STWiOR a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia.
4. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http:/www.krus.gov.pl, m.in. projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
5. Inwestycja realizowana będzie na działkach Nr 585/15 i 586/18
o powierzchni 1834,0 m2:
- powierzchnia dróg, parkingów i chodników - 885,0m2
Dane dotyczące budynku:
- powierzchnia zabudowy -319,80m2,
- powierzchnia użytkowa budynku - 470,60m2,
- powierzchnia netto - 511,54 m2
- kubatura budynku - 2270,0m3 ,
- wysokość budynku - 11m
- budynek 2-kondygnacyjny niepodpiwniczony w części jednokondygnacyjny wykonany w konstrukcji murowanej z dachami jednospadowymi na konstrukcji drewnianej (krokwiowo - płatwiowy) .
- konstrukcja budynku oparta na ścianach murowanych stężonych stropami z płyt kanałowych.
- stropy żelbetowe gęstożebrowe typu Żerań - kanałowe
- klatka schodowa żelbetowa,
- dach o konstrukcji drewnianej kryty blachą.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy, przy czym niedopuszczalne jest podzlecanie prac podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Informacje należy złożyć w Załączniku nr 1-Formularz Oferty (rozdział II pkt 15).
7. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa.
8. Wykonawca musi zaoferować 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancję na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące, liczone od daty odbioru całości zamówienia a także zobowiązać się do nieodpłatnej bieżącej konserwacji urządzeń (zgodnej z zasadami sztuki lub zaleceniami producenta) i naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym.
9. Wykonawca musi przedstawić w ofercie cenę ryczałtową za realizację przedmiotu zamówienia wyliczoną w oparciu o kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami.
10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwo nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót oraz za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót, będących skutkiem realizacji przedmiotu umowy (należy przekazać oryginał ubezpieczenia budowy).
12. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników.
13. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni wszelkie media niezbędne do prowadzenia robót.
14. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
15. Plac budowy Wykonawca ogrodzi barierami stałymi.
16. Wybrany w przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy zaktualizuje wraz z Zamawiającym i Inwestorem Zastępczym posiadany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy zwany Harmonogramem Inwestycji.
17. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zatrudni kierownika budowy, który wykona przewidziany przepisami plan BIOZ w ciągu 7 dni od daty przejęcia placu budowy

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)