Zamówienie składa się z 9 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1 - Zakup usług dostosowania pomieszczeń i materiałów.
2.1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
1)Dostosowanie sali pobytu dziennego - montaż drzwi, wymiana posadzki
z wykładzin z tworzywa sztucznego na panele podłogowe, przygotowanie powierzchni do malowania i malowanie ścian, wymiana oświetlenia.
2)Dostosowanie 2 łazienek dla dzieci - wymiana drzwi, tynk wewnętrzny, położenie płytek, montaż ustępu, natrysku i umywalek, prace hydrauliczne, malowanie wymiana oświetlenia.
3)Dostosowanie pomieszczenia kuchenno-socjalnego - dostosowanie układu ścian do powierzchni, ułożenie płytek, montaż umywalki i zlewozmywaka, prace hydrauliczne, malowanie ścian.
4)Dostarczenie 50 l farby do pomalowania ścian w sali zajęć dodatkowych.
5)Dostarczenie 150 kg gładzi gipsowej do wyrównania ścian w sali zajęć dodatkowych.
2.1.2. Oferent może przed złożeniem oferty dokonać oględzin miejsca wykonania usługi.
2.1.3. Usługę należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami z zamawiającym, zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz wiedzą budowlaną. Wszystkie użyte i dostarczone materiały muszą spełniać normy i wymagania wymagane przy użytkowaniu przez przedszkole.
2.1.4. Termin realizacji usługi do 30.08.2012 r.
Część 2 - Zakup sprzętu multimedialnego i oprogramowania.
2.2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
1)Aparat fotograficzny.
2)Pendraive 4 GB - szt. 4.
3)Zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
4)Oprogramowanie Pakiet biurowy.
5)Program antywirusowy.
6)Płyty CD.
7)Płyty DVD.
8)Magnetofon.
9)Odtwarzacz DVD.
10)Zestaw składający się z tablicy interaktywnej, rzutnika multimedialnego, laptopa.
2.2.2. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające go do użytku w przedszkolu. Dokumenty te wykonawca
ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem i wyposażeniem zamawiającemu.
2.2.3. Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty
i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim).
2.2.4. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
2.2.5. Usługa obejmuje również:
1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania,
3)instruktaż personelu w zakresie obsługi sprzętu,
4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim,
5)udzielenie gwarancji oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
2.2.6. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 3 - Zakup pomocy dydaktycznych i zabawek.
2.3.1. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu.
2.3.2. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
2.3.3. Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonych pomocy i zabawek oraz instalację
i uruchomienie programów komputerowych na wskazanych przez zamawiającego komputerach,
3)instruktaż personelu w zakresie obsługi pomocy i programów,
4)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
2.3.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych.
2.4.1. Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu.
2.4.2. Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
2.4.3. Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy,
2)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
2.4.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 5 - Zakup mebli i wyposażenia.
2.5.1. Zaoferowane meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu.
2.5.2. Zaoferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
2.5.3. Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż dostarczonych mebli i ustawienie w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
3)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
2.5.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 6 - Zakup materiałów promocyjnych.
2.6.1. Zamówienie obejmuje również dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy.
2.5.5. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 7 - Zakup usług edukacyjnych.
Część 7.1. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć rytmiczno-ruchowych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 1 razy 30 minut w tygodniu
w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 42 godziny zegarowe
w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.
Część 7.2. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach z podziałem na dwie grupy w wymiarze 2 razy 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.
Część 7.3. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie warsztatów artystycznych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 2 razy30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół
w Karczmiskach.
Opis1)Dostosowanie sali pobytu dziennego - montaż drzwi, wymiana posadzki
z wykładzin z tworzywa sztucznego na panele podłogowe, przygotowanie powierzchni do malowania i malowanie ścian, wymiana oświetlenia.
2)Dostosowanie 2 łazienek dla dzieci - wymiana drzwi, tynk wewnętrzny, położenie płytek, montaż ustępu, natrysku i umywalek, prace hydrauliczne, malowanie wymiana oświetlenia.
3)Dostosowanie pomieszczenia kuchenno-socjalnego - dostosowanie układu ścian do powierzchni, ułożenie płytek, montaż umywalki i zlewozmywaka, prace hydrauliczne, malowanie ścian.
4)Dostarczenie 50 l farby do pomalowania ścian w sali zajęć dodatkowych.
5)Dostarczenie 150 kg gładzi gipsowej do wyrównania ścian w sali zajęć dodatkowych.1)Aparat fotograficzny.
2)Pendraive 4 GB - szt. 4.
3)Zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
4)Oprogramowanie Pakiet biurowy.
5)Program antywirusowy.
6)Płyty CD.
7)Płyty DVD.
8)Magnetofon.
9)Odtwarzacz DVD.
10)Zestaw składający się z tablicy interaktywnej, rzutnika multimedialnego, laptopa.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych i zabawek określa Załącznik Nr 3 do SIWZ2.4.1. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych określa Załącznik Nr 4 do SIWZ.2.5.1. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych mebli i wyposażenia określa Załącznik Nr 5 do SIWZ.2.6.1. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych materiałów określa Załącznik Nr 6
do SIWZ.Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć rytmiczno-ruchowych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 1 x 30 minut w tygodniu
w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 42 godziny zegarowe
w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach z podziałem na dwie grupy w wymiarze 2 x 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie warsztatów artystycznych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 2 x 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół
w Karczmiskach. |