Zakup usług dostosowania pomieszczeń, materiałów, sprzętu i wyposażenia oraz usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Wsparcie na starcie w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2012-08-16
Data zakończenia 2012-08-23 15:00:00
Instytucja
Miejscowość Karczmiska
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble biurowe,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Dywany, maty i dywaniki,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 302686 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375200009, 302000001, 323220006, 487000005, 391610008, 391300002, 395300006, 454541005, 448000008, 801100008, 793422005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z 9 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1 - Zakup usług dostosowania pomieszczeń i materiałów.
2.1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
1)Dostosowanie sali pobytu dziennego - montaż drzwi, wymiana posadzki
z wykładzin z tworzywa sztucznego na panele podłogowe, przygotowanie powierzchni do malowania i malowanie ścian, wymiana oświetlenia.
2)Dostosowanie 2 łazienek dla dzieci - wymiana drzwi, tynk wewnętrzny, położenie płytek, montaż ustępu, natrysku i umywalek, prace hydrauliczne, malowanie wymiana oświetlenia.
3)Dostosowanie pomieszczenia kuchenno-socjalnego - dostosowanie układu ścian do powierzchni, ułożenie płytek, montaż umywalki i zlewozmywaka, prace hydrauliczne, malowanie ścian.
4)Dostarczenie 50 l farby do pomalowania ścian w sali zajęć dodatkowych.
5)Dostarczenie 150 kg gładzi gipsowej do wyrównania ścian w sali zajęć dodatkowych.
2.1.2. Oferent może przed złożeniem oferty dokonać oględzin miejsca wykonania usługi.
2.1.3. Usługę należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami z zamawiającym, zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz wiedzą budowlaną. Wszystkie użyte i dostarczone materiały muszą spełniać normy i wymagania wymagane przy użytkowaniu przez przedszkole.
2.1.4. Termin realizacji usługi do 30.08.2012 r.
Część 2 - Zakup sprzętu multimedialnego i oprogramowania.
2.2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
1)Aparat fotograficzny.
2)Pendraive 4 GB - szt. 4.
3)Zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
4)Oprogramowanie Pakiet biurowy.
5)Program antywirusowy.
6)Płyty CD.
7)Płyty DVD.
8)Magnetofon.
9)Odtwarzacz DVD.
10)Zestaw składający się z tablicy interaktywnej, rzutnika multimedialnego, laptopa.
2.2.2. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające go do użytku w przedszkolu. Dokumenty te wykonawca
ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem i wyposażeniem zamawiającemu.
2.2.3. Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty
i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim).
2.2.4. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
2.2.5. Usługa obejmuje również:
1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania,
3)instruktaż personelu w zakresie obsługi sprzętu,
4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim,
5)udzielenie gwarancji oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
2.2.6. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 3 - Zakup pomocy dydaktycznych i zabawek.
2.3.1. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu.
2.3.2. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
2.3.3. Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonych pomocy i zabawek oraz instalację
i uruchomienie programów komputerowych na wskazanych przez zamawiającego komputerach,
3)instruktaż personelu w zakresie obsługi pomocy i programów,
4)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
2.3.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych.
2.4.1. Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu.
2.4.2. Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
2.4.3. Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy,
2)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
2.4.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 5 - Zakup mebli i wyposażenia.
2.5.1. Zaoferowane meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu.
2.5.2. Zaoferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
2.5.3. Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż dostarczonych mebli i ustawienie w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
3)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
2.5.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 6 - Zakup materiałów promocyjnych.
2.6.1. Zamówienie obejmuje również dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy.
2.5.5. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r.
Część 7 - Zakup usług edukacyjnych.
Część 7.1. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć rytmiczno-ruchowych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 1 razy 30 minut w tygodniu
w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 42 godziny zegarowe
w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.
Część 7.2. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach z podziałem na dwie grupy w wymiarze 2 razy 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.
Część 7.3. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie warsztatów artystycznych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 2 razy30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół
w Karczmiskach.

Opis

1)Dostosowanie sali pobytu dziennego - montaż drzwi, wymiana posadzki
z wykładzin z tworzywa sztucznego na panele podłogowe, przygotowanie powierzchni do malowania i malowanie ścian, wymiana oświetlenia.
2)Dostosowanie 2 łazienek dla dzieci - wymiana drzwi, tynk wewnętrzny, położenie płytek, montaż ustępu, natrysku i umywalek, prace hydrauliczne, malowanie wymiana oświetlenia.
3)Dostosowanie pomieszczenia kuchenno-socjalnego - dostosowanie układu ścian do powierzchni, ułożenie płytek, montaż umywalki i zlewozmywaka, prace hydrauliczne, malowanie ścian.
4)Dostarczenie 50 l farby do pomalowania ścian w sali zajęć dodatkowych.
5)Dostarczenie 150 kg gładzi gipsowej do wyrównania ścian w sali zajęć dodatkowych.1)Aparat fotograficzny.
2)Pendraive 4 GB - szt. 4.
3)Zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
4)Oprogramowanie Pakiet biurowy.
5)Program antywirusowy.
6)Płyty CD.
7)Płyty DVD.
8)Magnetofon.
9)Odtwarzacz DVD.
10)Zestaw składający się z tablicy interaktywnej, rzutnika multimedialnego, laptopa.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych i zabawek określa Załącznik Nr 3 do SIWZ2.4.1. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych określa Załącznik Nr 4 do SIWZ.2.5.1. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych mebli i wyposażenia określa Załącznik Nr 5 do SIWZ.2.6.1. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych materiałów określa Załącznik Nr 6
do SIWZ.Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć rytmiczno-ruchowych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 1 x 30 minut w tygodniu
w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 42 godziny zegarowe
w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach z podziałem na dwie grupy w wymiarze 2 x 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie warsztatów artystycznych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół
w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 2 x 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół
w Karczmiskach.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)