Dostawa mebli akademickich i biurowych do obiektów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Cieszynie (DZP.381.124.2012.DW)

Data publikacji 2012-08-21
Data zakończenia 2012-08-29 09:30:00
Instytucja
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Meble domowe,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 180143 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 391000003, 391400005, 390000002, 391300002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli akademickich i biurowych, zwanych dalej meblami.

2.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A, 2B do SIWZ.

3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:

A. Meble akademickie (Według opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A do SIWZ)

B. Meble biurowe (Według opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 2B do SIWZ)

4.Zakres zamówienia obejmuje zakup mebli, ich dostarczenie do Zamawiającego pod adres, wskazany w pkt 5 SIWZ, a także rozładunek oraz montaż mebli.

5.Adres dostawy, rozładunku i montażu:

W zakresie części A:

a)poz. 1 - Wydział Pedagogiki i Psychologii, ul. Grażyńskiego 53, Katowice;

b)poz. 2-7 - Dom Asystenta nr 3, ul. Paderewskiego32, Katowice;

c)poz. 8-10 - Osiedle Akademickie w Cieszynie, ul. Niemcewicza 8 Cieszyn;

W zakresie części B:

a)Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego, pl. Sejmu Śl. 1
Katowice;

6.Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie części A, B: do 21 dni od daty zawarcia umowy.

7.Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie części A, B: na krzesła - 24 miesiące, nie krócej jednak niż gwarancja producenta. Pozostałe meble - 36 miesięcy, nie krócej jednak niż gwarancja producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez obie strony.

8.Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych mebli oraz sposobu realizacji zamówienia:

a)meble muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji;

b)meble muszą być skręcane; Zamawiający nie dopuszcza mebli klejonych.

9.Meble winny posiadać poniższe atesty i certyfikaty:

W zakresie części A:

-Atest higieniczny na płytę wiórową użytą do produkcji mebli;

-Atest higieniczny na obrzeże PCV;

-Atest higieniczny na kleje;

-Atest higieniczny na powłokę lakierniczą (dot. stelaży metalowych);

-Oświadczenie o zgodności produkcji mebli z polskimi normami PN-92F-06000/01 oraz PN-92F-06000/02;

-Atest (sprawozdanie) na trudnopalność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;

-Atest (sprawozdanie) na trudnościeralność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

-Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej);

-Meble winny posiadać okleinę PCV nie mniejszą niż 2 mm;

W zakresie części B:

-Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej);

-Blat kuchenny z płyty min. 30mm;

-Meble winny posiadać okleinę PCV, grubość nie mniejszą niż 1 mm (regały) i 2 mm (blaty);

-Przekrój stelaża stołów (dla studentów): dla kwadratowych rur min. 30x30 mm, dla stołów z okrągłych rur minimum ø 40mm, pod blatem rura wzmacniająca konstrukcję;

-Metoda malowania nóg: proszkowa

-Zamki w drzwiach z kluczem, którym można otworzyć tylko jeden zamek.

10.Dostawa wraz z montażem będzie wykonywana w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia mebli dostarczonych poza wyznaczonymi godzinami, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.

11. Naprawy gwarancyjne będą dokonywane bezpłatnie u Zamawiającego, a całkowite usunięcie usterki nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o usterce.

12.Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres dokonywanej naprawy mebel zastępczy, odpowiadający meblowi przekazanemu do naprawy.

13.Jeżeli Zamawiający nie wskazał kolorystyki mebli, to po zawarciu umowy, a przed dokonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki dostarczanych mebli (ewentualne preferencje wskazane w opisie technicznym - załączniki 2A, 2B).

14.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu mebli oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane meble wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ mebli wskazany w SIWZ. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach jak opisane w specyfikacji lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności.

15.Dla krzeseł zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych od podanych wymiarów na poziomie + 4%. Dla mebli Zamawiający nie dopuszcza zmiany wymiarów blatów biurek, wysokości biurek oraz głębokości i szerokości szaf, dla pozostałych wymiarów Zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych wartości na poziomie + 3%.

16.Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.

17.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

18.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ).

19.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

20.Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).

21.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

22.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

23.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

24.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

25.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.


Opis

Według opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A do SIWZ
- Atest higieniczny na płytę wiórową użytą do produkcji mebli;
- Atest higieniczny na obrzeże PCV;
- Atest higieniczny na kleje;
- Atest higieniczny na powłokę lakierniczą (dot. stelaży metalowych);
- Oświadczenie o zgodności produkcji mebli z polskimi normami PN-92F-06000/01 oraz PN-92F-06000/02;
- Atest (sprawozdanie) na trudnopalność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;
- Atest (sprawozdanie) na trudnościeralność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
- Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej);
- Meble winny posiadać okleinę PCV nie mniejszą niż 2 mm;Według opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2B do SIWZ
- Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej);
- Blat kuchenny z płyty min. 30mm;
- Meble winny posiadać okleinę PCV, grubość nie mniejszą niż 1 mm (regały) i 2 mm (blaty);
- Przekrój stelaża stołów (dla studentów): dla kwadratowych rur min. 30x30 mm, dla stołów z okrągłych rur minimum ø 40mm, pod blatem rura wzmacniająca konstrukcję;
- Metoda malowania nóg: proszkowa
- Zamki w drzwiach z kluczem, którym można otworzyć tylko jeden zamek.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)