Dostosowanie i rozbudowa posiadanych modułów do wersji przeglądarkowej wraz z usługą wdrożeniowo-szkoleniową oraz utworzenie modułów informacyjnych, platform e-usług i baz danych

Data publikacji 2014-02-28
Data zakończenia 2014-03-07 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
Miejscowość Kup
Województwo opolskie
Branża
  • Systemy informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42493 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. dostosowanie i rozbudowa posiadanych modułów do wersji przeglądarkowej wraz z usługą wdrożeniowo-szkoleniową oraz utworzenie modułów informacyjnych, platform e-usług i baz danych - zgodnie ze szczegółowym opisem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zakres:
2.1. Dostosowanie posiadanych modułów poprzez przeniesienie danych z modułu: Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka, Rozliczenia z NFZ), Przychodnia (Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i Rozliczenia z NFZ), Apteka Szpitalna, Apteczki Oddziałowe, Dokumentacja medyczna, Rehabilitacja, Zakażenia Szpitalne i Zlecenia, instalację Oprogramowania Aplikacyjnego na posiadanym oprogramowaniu bazodanowym produkcji ASSECO do modułów wskazanych w załączniku nr 1 do nin. SIWZ.
2.2. Utworzenie modułów informacyjnych oraz rozbudowy systemu rozumie się dostarczenie modułu E-wynik oraz Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, Aplikacji Mobilnej, instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego na posiadanym oprogramowaniu bazodanowym, konfigurację systemu oraz szkolenie użytkowników i administratora.
2.3. Usługi wdrożeniowe, szkoleniowe, instalacyjne, konfiguracja i konsultacje.
2.4. Zapewnienie integracji dostarczanych systemów: Ruch Chorych i Przychodnia z Systemem do obsługi Pracowni RTG (który zostanie wyłoniony w odrębnym postępowaniu).
2.5. Integracja z częścią administracyjną posiadaną przez Zamawiającego w szczególności z rachunkiem kosztów, wyceną procedur medycznych i kalkulacją kosztów leczenia.
2.6. Integracja z platformą internetową Szpitala w zakresie e-Pacjenta i e-Kontrahenta.
3. Jednocześnie Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił gwarancję zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy.
4. Zamawiający wymaga by Wykonawca po szkoleniach przedstawiał listę osób przeszkolonych
5. W strukturze Zespołu Szpitali funkcjonują dwie jednostki organizacyjne:
5.1. Szpital Pulmonologiczno-Reumatologiczny w Kup:
5.2. Szpital Rehabilitacyjny w Pokoju.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
Ulica ul. Karola Miarki 14
Nr domu 14
Miejscowość Kup
Kod Pocztowy 46-082
Województwo opolskie
Tel 077 4695740 w. 409, 4695741
Fax 077 469 57 40 w. 348
Internet www.szpital-kup.eu
Regon 53093851700000
E-mail kupewa@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2014
Wadium 1. Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 7.000,00 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert czyli w terminie do dnia 2014-03-07 do godziny 11:00. Termin ten, będzie uważany za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy pzp. zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu na konto Zamawiającego w: Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Opole Numer konta: 67-1540-1229-2001-4603-4005-0001 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46, ust. 1-4 ustawy pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenia, że zaoferowane oprogramowanie zostało stworzone podmiot posiadający certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych oraz w zakresie odpowiednio wdrażania/serwisu systemów informatycznych wraz z zaświadczeniami podmiotów uprawnionych do kontroli
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz wykonanych usług
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik do SIWZ - OFERTA, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty, 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 7) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-kup.eu
Adres uzyskania siwz SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46 - 082 KUP, tel. 077) 403-28-60, fax 403-28-53, e-mail: zamowieniapubliczne@szpital-kup.eu
Data składania wniosków 07/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, SEKRETARIAT
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Udzielenie i realizacja zamówienia są objęte projektem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Inwestujemy w Twoją przyszłość.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)