Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2014

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-24 10:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Dobieszyn
Miejscowość Stromiec
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież wierzchnia,
  • Części garderoby,
  • Odzież specjalna i dodatki,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74136 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 182000001, 183000002, 184000003, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2014, określonych we Wspólnym Słowniku
Zamówień:
18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18200000-1 Odzież wierzchnia
18300000-2 Części garderoby
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki
18800000-7 Obuwie
Dostawa sortów mundurowych leśnika winna być wykonana według wzorów i dokumentacji techniczno-technologicznej określonej:
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Dz. U. z 2007 r. nr 51 poz. 342,
- Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r.w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak: OR-1743-1-05,
- Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak: EO-1743-2-2012,
- Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3-2012,
- Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, znak: ER-1743-8-13.

Dokumentacja techniczno-technologiczna wraz z w.w zarządzeniami jest dostępna na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu. Sorty mundurowe muszą posiadać świadectwo oceny wydane przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, a w przypadku braku świadectwa, dokumentację techniczną potwierdzającą szycie, wykonanie wraz z certyfikatami dla materiałów niezbędnych do wykonania poszczególnych sortów. Dostawa na przedmiotowe umundurowanie leśnika i odzież roboczą musi spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 do SIWZ, oraz musi być zgodna ze wzorami określonymi w powyższych przepisach.

Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia:
A Dostawa sortów mundurowych leśnika
Lp. Nazwa sortu umundurowania J.m. Szacowana Ilość
szt.- para
I Mundur wyjściowy leśnika
Mundur wyjściowy męski
- marynarka-gabardyna lub tropik szt. 8
- marynarka-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 4
- spodnie-gabardyna lub tropik szt. 8
- spodnie-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 4
Mundur wyjściowy damski
- marynarka-gabardyna lub tropik szt. 4
- marynarka-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2
- spódnica -gabardyna lub tropik szt. 4
- spódnica-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2
- spodnie-gabardyna lub tropik szt. 4
- spodnie-gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2
Koszula męska z długim rękawem szt. 10
Koszula męska z krótkim rękawem szt. 10
Koszula męska - bawełna 100% szt. 10
Bluzka damska z długim rękawem szt. 6
Bluzka damska z krótkim rękawem szt. 6
Bluzka damska - bawełna 100% szt. 6
Krawat szt. 10
Czapka ze stylizowanym wizerunkiem orła szt. 5
Płaszcz męski szt. 1
Płaszcz damski szt. 1
Kapelusz męski ze stylizowaną gałązką modrzewia szt. 2
Kapelusz damski ze stylizowaną gałązką modrzewia szt. 1
Kurtka męska szt. 4
Kurtka damska szt. 5
Szalik szt. 4
Rękawice męskie para 10
Rękawice damskie para 5
Skarpety letnie termoaktywne para 15
Skarpety przejściowe termoaktywne para 15
Skarpety zimowe termoaktywne para 15
Pólbuty męskie para 15
Półbuty damskie para 5
II Mundur codzienny leśnika
Koszula męska z długim rękawem szt. 10
Koszula męska z krótkim rękawem szt. 10
Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100% szt. 10
Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100% szt. 10
Bluzka damska z długim rękawem szt. 4
Bluzka damska z krótkim rękawem szt. 4
Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% szt. 4
Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% szt. 4
Sweter -nowy wzór szt. 15
Kamizelka szt. 5
Bluza z polaru typu windstoper szt. 15
Kurtka wierzchnia szt. 10
Czapka zimowa ze stylizowanym wizerunkiem orła szt. 6
Peleryna szt. 1
Półbuty typu Sympatex szt. 15
Półbuty typu Gore-tex szt. 2
III Mundur terenowy leśnika
Bluza z kamizelką letnią szt. 10
Spodnie letnie szt. 25
Czapka letnia ze stylizowanym wizerunkiem orła szt. 10
Kurtka zimowa szt. 3
Spodnie zimowe szt. 3
Czapka zimowa ze stylizowanym wizerunkiem orła szt. 10
Trzewiki typu Sympatex para 15
Trzewiki typu Gore-tex niskie para 6
Trzewiki typu Gore-tex wysokie para 2
Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate para 6
Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate para 4
Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate para 4
IV Oznaki uzupełniające
Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem szt. 10

B Dostawa odzieży i obuwia roboczego
Buty gumowo-filcowe z kołnierzem para 39
Buty gumowe para 36
Płaszcz przeciwdeszczowy kurtka wodoochronna szt. 24
Hełm ochronny szt. 24
Fartuch roboczy szt. 5
Kamizelka ocieplana szt. 3
Kurtka ocieplana szt. 4
Ubranie robocze letnie szt. 2
Ubranie robocze ocieplone szt. 1
Trzewiki terenowe z wkładką Sympatex para 4
Czapka letnia szt. 2
Koszula flanelowa szt. 2
Kalesony bawełniane szt. 2
Ubranie całoroczne szt. 4
Kamizelka odblaskowa szt. 14
Okulary ochronne szt. 25

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Dobieszyn
Ulica Dobieszynek 7
Nr domu 7
Miejscowość Stromiec
Kod Pocztowy 26-804
Województwo mazowieckie
Tel 048 6195139, 6195379
Fax 048 6195139, 6195379
Internet http://www.dobieszyn.radom.lasy.gov.pl
Regon 67008077300000
E-mail nadlesnictwo.dobieszyn@radom.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy w ilości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, Parków Narodowych, wojska, policji, straży pożarnych, lub innych służb mundurowych, o łącznej wartości minimum 50 000 zł. netto . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia ma charakter szacunkowy w związku z czym zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena poszczególnych rzeczy w takiej sytuacji nie przekroczy wartości jednostkowych wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 2. Strony ustalają, że dopuszczają zmianę ilości i rozmiarów poszczególnych elementów sortów mundurowych, odzieży roboczej i obuwia roboczego w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena wartości zamówienia po zmianach nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający oprócz wyżej wskazanych okoliczności, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia . - Zmiana obowiązującej stawki VAT ; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy , Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. - Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy . w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zlecone i wykonane usługi. Dla wszelkich zmian w powyższej Umowie wymagana jest forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności z tym, że ewentualne zmiany mogą nastąpić jedynie w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności gdy: w trakcie trwania umowy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT w zakresie prac lub materiałów objętych niniejszą umową - może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub przyrodnicza, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, lokalizacji oraz zmiany technologii, nastąpi inna okoliczność, której w chwili zawierania umowy nie można było przewidzieć, a wprowadzana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku realizacji przez Wykonawcę zamówienia w sposób istotnie odbiegający od ustalonych warunków umowy. 5.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_dobieszyn/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Dobieszyn ul. Dobieszynek 7, Dobieszyn 26-804 Stromiec
Data składania wniosków 24/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Dobieszyn ul. Dobieszynek 7, Dobieszyn 26-804 Stromiec -sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)