Dostawa posiłków profilaktycznych

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-18 11:00:00
Instytucja Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75466 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151310005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy posiłków profilaktycznych zgodnie z poniższym rodzajem : flaki wieprzowe, konserwa tyrolska , zraz z kapustą, fasola po bretońsku z boczkiem.
W SIWZ określone zostały m.in.ilości, wymagania jakościowe powyższego asortymentu, jego wartość kaloryczna, itp.
Rodzaj opakowania : puszki lub słoiki szklane.
Posiłki regeneracyjne muszą posiadać wymagane atesty sanitarno-epidemiologiczne
oraz spełniać wszystkie wymogi dopuszczające je do obrotu w handlu artykułami
spożywczymi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Ulica ul. Nowe Sady 19
Nr domu 19
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 94-102
Województwo łódzkie
Internet zaklad@lzuk.lodz.pl
E-mail zaklad@lzuk.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/04/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności na podstawie ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz odpowiednich dokumentów. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Wiedza a) należyte zrealizowanie dostawy posiłków profilaktycznych i regeneracyjnych w kwocie min. 100.000 zł brutto w skali jednego roku w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia na druku stanowiącym załącznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami świadczącymi o należytym wykonaniu przedmiotowych dostaw. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły : spełnia - nie spełnia. b) posiadanie wdrożonego systemu Zapewnienia Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności HACCP zgodnie z wymogami norm DS.3027 bądź ISO 2200 lub równorzędnych. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie odpowiednich dokumentów. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Potencjał Dysponowanie środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz odpowiednich dokumentów. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności na kwotę min.100 tys. zł, Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów , wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Atesty sanitarno -epidemiologiczne oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich wymogów dopuszczających do obrotu w handlu artykułami spożywczymi
Inne dokumenty a) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej b) Dokumenty dot. posiadania wdrożonego systemu Zapewnienia Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności HACCP zgodnie z wymogami norm DS.3027 bądź ISO 2200 lub równorzędnych. c) Aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjętej w umowie kwoty, jednak nie dłużej niż do 3 miesięcy. Zmiana taka zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lzuk.lodz.pl/lzuk/media/2014_5_SIWZ.pdf
Adres uzyskania siwz Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 Łódź Dział Zamów. Publ. - pok. 215
Data składania wniosków 18/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 Łódź sekretariat - pok. 210 Otwarcie ofert: 18.03.2014 godz. 11:30 - sala konferenc. ŁZUK -pok.212.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)