DOSTAWA, MONTAŻ, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMU ECRF EPISTOP W ŚRODOWISKU ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM SERWEROWYM, SYSTEMOWYM I BAZODANOWYM

Data publikacji 2014-03-10
Data zakończenia 2014-03-20 09:45:00
Instytucja Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78284 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja Systemu eCRF EPISTOP w środowisku Zamawiającego wraz z oprogramowaniem serwerowym, systemowym i bazodanowym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Ulica Al. Dzieci Polskich 20
Nr domu 20
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-730
Województwo mazowieckie
Tel 022 8151024
Fax 022 8151015
Internet http://www.czd. pl
Regon 00055796100000
E-mail zamowienia.publiczne@czd.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 40
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wiedza warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę podobnego systemu informatycznego, o łącznej wartości brutto min. 150 000,00 zł,
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 150 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów. 2) Wypełniony i podpisany formularz Szczegółowe wymagania określające wymagane parametry oraz warunki gwarancji i serwisu. 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 4) Wypełniony i podpisany formularz cenowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej Umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany stawki podatku VAT, przy czym w takim przypadku cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 16 ust. 1, ulegnie odpowiedniej zmianie. 4) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć używanych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; 6) nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; 7) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ lub innym publicznym płatnikiem świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, wydaniem wytycznych, zawarciem umów. W każdym z powyższych przypadków zmiana Umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.czd.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103 lub ze strony internetowej www.czd.pl
Data składania wniosków 20/03/2014
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie współfinansowane jest ze srodków Unii Europejskiej w ramach programu EPISTOP. 2. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 40 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy (w ciągu 4 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy - realizacja zakresu zamówienia, określonego § 2 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 5), 6) i 7) Istotnych postanowień Umowy - załącznik nr 2 do SIWZ + 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu technicznego - sprawowanie serwisu gwarancyjnego i nadzoru autorskiego oraz wsparcia technicznego).
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)