Dostawa mięsa i wędlin

Data publikacji 2014-03-10
Data zakończenia 2014-03-19 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Godziszewo
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78748 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin- załącznik Nr 4 .
2 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia :
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć mięso i wędliny do siedziby Zamawiającego dwa razy w tygodniu / wtorek i piątek ) w godz. 8.00 - 13.00 własnymi środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie z inspekcji sanitarnej o spełnianiu warunków koniecznych do przewozu żywności . Osoby przewożące winny posiadać aktualne świadectwa zdrowia. Zamówienia będą składane telefonicznie lub faksem na numer wskazany przez Wykonawcę na jeden dzień przed dostawą . Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowość i jakość realizowanych dostaw . Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać, co najmniej 5-dniowy termin do spożycia w przypadku wędlin. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 O bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 Nr 171 poz.1225 z późniejszymi zmianami . Zamawiający wymaga , aby dostarczone produkty były pakowane próżniowo oraz posiadały etykietę w języku polskim zawierającym co najmniej następujące informacje :
- nazwę produktu
- nazwę i adres producenta
- masę netto
- datę przydatności do spożycia .
Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującym przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica Damaszka 1
Nr domu 1
Miejscowość Godziszewo
Kod Pocztowy 83-209
Województwo pomorskie
Tel 0-58 5367687 w. 230
Fax 0-58 5367550
Internet www.dpsdamaszka.pl
Regon 19055739900000
E-mail damaszka.zamowienia@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu , lecz nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Możliwość taka jest uwarunkowana realnym wzrostem zapotrzebowania w trakcie umowy .
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu .
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków , o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy , polegał będzie na zasobach tych podmiotów określonych w art.26 ust.2b Ustawy . 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dopuszczalna w granicach unormowania przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych , ze szczególnym uwzględnienie art. 144 ust 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dokonanej za zgodą obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku : a) konieczności zmiany kwoty podatku VAT , w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów w szczególność i podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości ( stawki ) podatku VAT . b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności c) z innych niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisania niniejszej umowy przyczyn
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dpsdamaszka.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego : Dom Pomocy Społecznej w Damaszce - sekretariat I piętro , pokój nr 219
Data składania wniosków 19/03/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce siedziba Zamawiającego : Dom pomocy Społecznej w Damaszce - sekretariat I piętro , pokój nr 219
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu .
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)