Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego wraz z peryferiami na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09 - 2 zadania, znak post.:AC/BZP/22/2014

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-21 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82652 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302130005, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z peryferiami na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09 - 2 zadania:
Zadanie nr 1 - Komputery stacjonarne (3 szt.) i komputery przenośne/notebooki (3 szt.) wraz z peryferiami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ;
Zadanie nr 2 - Komputer stacjonarny (1 szt.) i komputer przenośny/notebook (1 szt.) wraz z peryferiami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ.
Miejsce dostawy:
Adres dostawy do zadania 1:
Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny Katedra Technologii Laserowych, Automatyzacji i Organizacji Produkcji
ul. Łukasiewicza 5, 50-371 Wrocław;

Adres dostawy do zadania 2:
Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny Instytut Konstrukcji i Eksploatacji Maszyn Katedra Inżynierii Biomedycznej, Mechatroniki i Teorii Mechanizmów
ul. Łukasiewicza 7/9, 50-371 Wrocław.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4a i 4b do SIWZ.
2. Termin realizacji zamówienia w zadaniu nr 1 i w zadaniu nr 2 wynosi:
a) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia, dla którego zastosowano stawkę 23% VAT dla zamawianego sprzętu;
b) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania preferencyjnej 0 stawki podatku VAT dla wybranego sprzętu.

Opis

1. Zadanie nr 1 - Komputery stacjonarne (3 szt.) i komputery przenośne/notebooki (3 szt.) wraz z peryferiami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ; Adres dostawy do zadania 1:
Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny Katedra Technologii Laserowych, Automatyzacji i Organizacji Produkcji
ul. Łukasiewicza 5, 50-371 Wrocław.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ.
2. Termin realizacji zamówienia w zadaniu nr 1 wynosi:
a) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia, dla którego zastosowano stawkę 23% VAT dla zamawianego sprzętu;
b) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania preferencyjnej 0 stawki podatku VAT dla wybranego sprzętu.1. Zadanie nr 2 - Komputer stacjonarny (1 szt.) i komputer przenośny/notebook (1 szt.) wraz z peryferiami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ. Adres dostawy do zadania 2:
Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny Instytut Konstrukcji i Eksploatacji Maszyn Katedra Inżynierii Biomedycznej, Mechatroniki i Teorii Mechanizmów
ul. Łukasiewicza 7/9, 50-371 Wrocław. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik4b do SIWZ.
2. Termin realizacji zamówienia zadaniu nr 2 wynosi:
a) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia, dla którego zastosowano stawkę 23% VAT dla zamawianego sprzętu;
b) Do 10 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania preferencyjnej 0 stawki podatku VAT dla wybranego sprzętu.

2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-370
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3202182,3203145
Fax 071 3202143
Internet www.pwr.wroc.pl
Regon 55181193009000
E-mail bzp@pwr.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie -
Wiedza -
Potencjał -
Zdolne -
Sytuacja -
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wypełniony i podpisany szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 5a, załącznik nr 5b do SIWZ - Specyfikacja techniczna - dotyczy Zadania, na które składana jest oferta.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. O ile upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w każdym zadaniu postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących aneksów: 1) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza w stosunku do pierwotnie złożonej przez Wykonawcę oferty, zamianę elementów stanowiących przedmiot dostawy na elementy równoważne lub lepsze co do funkcjonalności, o ile uzna ich parametry za nie gorsze niż w złożonej pierwotnie ofercie. Zamiana takich elementów może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń; - pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; - pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pwr.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409, bud. A-5, 50-370 Wrocław.
Data składania wniosków 21/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 - sekretariat, bud. A-5, 50-370 Wrocław.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach umowy dotyczącej projektu nr POIG.01.01.02-00-022/09: Bioimplatny na potrzeby leczenia ubytków tkanki kostnej u chorych onkologicznych realizowanego w ramach działania 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, podziałania 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)