Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-21 11:30:00
Instytucja Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82864 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. 2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów i atramentów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek - do Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim z siedzibą przy ul. Zakroczymskiej 30. 3.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie, nie regenerowanych ani nierefabrykowanych, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 4.Zamawiający informuje, że dopuszcza złożenie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne oryginalnym - spełniającym równoważne oryginalnym parametry pod następującym warunkiem: a)tonery zamienniki muszą być tonerami fabrycznie nowymi posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe i jakościowe co najmniej takie jak tonery oryginalne potwierdzone raportami z testów wykonanych wg norm ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania, nie zamazywanie się druku) odpowiadające wyrobom producenta. b)tonery równoważne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż toner pochodzący od producenta urządzenia. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy wskazanie/udowodnienie równoważności oferowanych tonerów. 6.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tonerów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie kopii certyfikatów lub raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów, 7.Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: DzU z 2010 r. Nr 138, poz. 935 ze zm.), podczas dokonywania oceny zgodności z zasadniczymi wymaganiami wyrób może być poddawany badaniom przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, jeżeli nie jest wymagane przeprowadzenie badań przez laboratorium niezależne od dostawcy i odbiorcy lub przez notyfikowane laboratorium, jeżeli jest wymagane przeprowadzenie badań przez laboratorium niezależne od dostawcy i odbiorcy. Zamawiający nie wymaga, aby badanie było przeprowadzone przez laboratorium niezależnie od dostawcy i odbiorcy, a co za tym idzie Zamawiający zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 pkt 1) cytowanej ustawy dopuszcza przedstawienie zaświadczeń wydanych przez oba wymienione podmioty zamiennie. 8.Oferowane materiały eksploatacyjne niezgodne z wyżej zamieszczonym opisem nie spełniają wymagań specyfikacji, Oferty zawierające tego typu materiały eksploatacyjne zostaną odrzucone jako niezgodne ze specyfikacją. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który został przygotowany bez zastosowania dialogu technicznego, w tym warunki dostawy, znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
Ulica ul. Zakroczymska 30
Nr domu 30
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-100
Województwo mazowieckie
Tel 22 5122240
Fax 22 5122101
Internet www.bip.nowydwormaz.pl
Regon 01327034700000
E-mail przetargi@nowydwormaz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający żąda by Wykonawca wniósł wadium w wysokości: 1)na 1 część zamówienia 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych, zero groszy), 2)na 2 część zamówienia 140,00 złotych (słownie: sto czterdzieści złotych, zero groszy), 3)na 3 część zamówienia 540,00 złotych (słownie: pięćset czterdzieści złotych, zero groszy), 4)na 4 część zamówienia 60,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt złotych, zero groszy).
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy, stanowiących 15% zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego
Wiedza Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek o wartości min. 50 000,00 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych, zero groszy) każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt 2) SIWZ. Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany załączyć dowody dotyczące głównych dostaw, określające, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są: poświadczenie wydane przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, lub załączone do niego dowody budzą wątpliwości Zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane, lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tonerów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie kopii certyfikatów lub raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą, zostanie sporządzona na podstawie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści jego zobowiązania zawartego w ofercie. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2, obejmować mogą zmianę każdego z postanowień umowy, w tym zmianę zakresu świadczenia Stron, o ile nie spowodują wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, w szczególności obejmować mogą one zmianę postanowień odnoszących się do terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 4.Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia możliwa jest jedynie w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodując rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub do zastosowania materiałów równoważnych. 5.Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy (np. zmiana stawki podatku VAT). 6.Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.nowydwormaz.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 413
Data składania wniosków 21/03/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 101
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)