Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Data publikacji 2014-04-22
Data zakończenia 2014-04-30 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135832 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Kody Wspólnego Słownika Zamówień: CPV : 39800000-0, środki czyszczące i polerujące2) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1a ( pakiet asortymentowo - cenowy ),
3) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego,4) Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment oraz ilości towaru,5) Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemii gospodarczej własnym transportem, na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami,6) Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia będą następujące placówki:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147/149,Zespół d/s Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych ul. Piotrkowska 147/149,I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul.Tybury 16,
Dom Dziennego Pobytu ul. Rojna 52,Dom Dziennego Pobytu ul Wrocławska 10,
Dom Dziennego Pobytu ul. Organizacji WIN 37,Dom Dziennego Pobytu ul. Borowa 6,
Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnej ul. Rojna 18a,Świetlica Środowiskowa ul. Tybury 16,Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16,
II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota -Roweckiego 30,Dom Dziennego Pobytu Al. Kościuszki 29,Dom Dziennego Pobytu ul. Narutowicza 37,Dom Dziennego Pobytu ul. Piotrkowska 203/205,Dom Dziennego Pobytu ul. Jaracza 36,Dom Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18,Dom Dziennego Pobytu ul. Grota - Roweckiego 30,Dom Dziennego Pobytu ul. Smetany 4,Dom Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19,
Dom Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a,Świetlica Środowiskowa ul. Ćwiklińska 5a,
Świetlica Środowiskowa ul. Smetany 4,Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a,Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2,
III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5,Dom Dziennego Pobytu ul. Lelewela 17,Dom Dziennego Pobytu ul. Obywatelska 69,Dom Dziennego Pobytu ul. Senatorska 4,Dom Dziennego Pobytu ul. 1 Maja 24/26,Świetlica Środowiskowa ul. Senatorska 4,Schronisko dla Bezdomnych Kobiet ul. Gałczyńskiego 7,Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47,Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28,Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Lecznicza 6
7) Dostawy odbywać się będą w godzinach 9.00-15.00 od dnia zawarcia umowy, do dnia 30 kwietnia 2015 roku w dni robocze.
8) Przedmiot zamówienia musi być:
nowy
posiadać oryginalne opakowanie,
wolny od wad,
dobrej jakości,
dopuszczony do obrotu.
9) Dostarczone artykuły chemii gospodarczej muszą być opakowane w sposób umożliwiający jego identyfikację ( ilość, rodzaj ) bez konieczności naruszenia opakowania oraz posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta,
10) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku
do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
11) Dostarczone artykuły chemii gospodarczej będą posiadać co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy,
12) W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej,
13) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad
w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady,
14) Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument (np. W-Z) zawierający miejsce dostawy i potwierdzenie odbioru towaru dokonane przez pracownika Zamawiającego,
15) Ceny jednostkowe netto określone w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres trwania umowy,
16) Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu,
17Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego,
18)Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości artykułów chemii gospodarczej pomiędzy poszczególnymi asortymentami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w ramach wartości brutto zawartej umowy.
19)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
2)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
3)Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
4)Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę,
5)Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do monitorowania wartości umowy.
6)W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcą. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90 - 440 Łódź
Data składania wniosków 30/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90 - 440 Łódź sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)