Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miasta Bydgoszczy
|
Ulica |
ul. Jezuicka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85-102
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
0-52 32 88 157, 5858453
|
Fax |
(052) 58 58 273, 5858833
|
Internet |
www.bydgoszcz.pl
|
E-mail |
przetargi@um.bydgoszcz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
63
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie pakietu nr I jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium należy złożyć w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt .3 ),
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta Bydgoszczy, nr rachunku: 41 1240 6452 1111 0010 4788 1232 z adnotacją WADIUM - aranżacja akwarium i terrarium OFP. Za datę zapłaty wadium uznaje się moment wpływu na konto Zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie pakietu nr I, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i wykonaniu wykończenia powierzchni okładzinami epoksydowymi, o wartości nie mniejszej niż 500.000 złotych oraz montażu wyposażenia specjalistycznego ekspozycyjnego o wartości nie mniejszej niż 150 000 złotych.
Zamawiający dopuszcza wykonanie powyższego w zakresie dwóch odrębnych zamówień, z których jedno obejmowało dostawę i wykonanie powierzchni okładzinami epoksydowymi o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych, a drugie -montaż wyposażenia specjalistycznego o wartości nie mniejszej niż 150 000 złotych.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (dot. pakietu nr I).
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej, jeżeli wykaże, że posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (dot. pakietu nr I).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
III.4.1)
1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego),
2)wykaz wykonanych głównych (czyli potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt III.3.2) dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru Zamawiającego)- (dot. pakietu nr I),
3)dowody poświadczające, że dostawy lub usługi wymienione w wykazie wykonanych głównych dostaw lub usług zostały wykonane należycie (dot. pakietu nr I),
4)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności(dot. pakietu nr I),,
5)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dot. pakietu nr I),,
6)*pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp) - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. W przypadku, gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia lub zawierać informację, w jakim innym charakterze inny podmiot oddaje wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie.
III.4.3)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku:
1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
3)zmiany warunków gospodarczych,
4)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie,
5)przedłużającej się procedury przetargowej,
6)terminu realizacji zamówienia w okolicznościach wskazanych we wzorze umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bydgoszcz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 19zł płatna na konto Bank Pekao S.A. /33 1240 6452 1111 0010 4788 0697
|
Data składania wniosków |
30/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Budowa Pawilonu Akwarium i Terrarium na terenie Ogrodu Fauny Polskiej w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 177 A. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|