Wioska kulinarna w Podcierniu - utworzenie kompleksowej oferty turystycznej Gminy Cegłów

Data publikacji 2014-04-23
Data zakończenia 2014-05-12 10:00:00
Instytucja Gmina Cegłów
Miejscowość Cegłów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 138092 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 454100004, 454500006, 454211005, 453111001, 454221002, 454210004, 454310007, 454553100, 453000000, 453300009, 453100003, 452332616, 452633250, 323420002, 323210001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) remont istniejącego budynku Strażnicy OSP w Podcierniu polegający na: b)wymianie pokrycia z eternitu falistego na blachodachówkę z przedłużeniem okapów - 501,12m2 c)wymianie obróbek blacharskich - 85,10m, d)naprawie i obłożeniu płytkami klinkierowymi kominów, e)dociepleniu ścian płytami styropianowymi gr 12cm, przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża - 222,935m2 f)dociepleniu ścian płytami styropianowymi gr 12cm, przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża bez prawy elewacyjnej (pod szalówkę drewnianą) - 66,092m2 g)dociepleniu ścian cokołów z betonu płytami styropianowymi eksodurowanymi gr 8cm, przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża - 49,3255m2 h)wykonaniu wyprawy elewacyjnej z akrylowego tynku mozaikowego - 49,325m2 i)wykonaniu wyprawy elewacyjnej z akrylowych mas tynkarskich - 222,935m2 j)wykonaniu szalówki drewniana na listwach - 66,092m2 k)wykonaniu szyldu drewnianego z napisem KGW Podciernianki z drzeworytem Sójka Mazowiecka, l)docieplenie stropu z płyt styropianowych gr 2 x6cm z zabezpieczeniem folią polietylenową i posadzką cementową 4cm - 359,150m2, m)przebudowie łazienek z uwzględnieniem łazienki dla personelu kuchni z natryskiem i wykonaniu montażu nowego zbiornika na nieczystości płynne, wykonaniu nowego układu instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.w. z term elektrycznych, obłożeniu ścian glazurą na wysokości min 2,0 m n)remoncie pomieszczeń kuchni tj. rozbiórka trzonu kuchennego, wykonanie pieca piekarniczego z materiałów ceramicznych, opalanego drewnem włączonego do przewodu spalinowego 27x14, wyposażenie w stoły i regały z metali nierdzewnych, uzupełnienie glazur i posadzek ceramicznych o)wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej (wymieniona dotychczas ślusarka aluminiowa i PVC nie podlega wymianie) po stronie południowej powiększenie otworów okiennych do poziomu podłogi, powiększenie okna kuchennego, zlikwidowanie drzwi zewnętrznych z łazienki, wymiana z powiększeniem bramy garażu strażackiego 12,50m2, p)wykonanie schodów drewnianych na poddasze, q)wymianie instalacji odgromowej i części instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz osprzętem 2)utwardzenie terenu kostką brukową gr. 8 cm - 385,25m2 3)wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej śrutowanej (przeciwślizgowej), barierkami ochronnymi - 45,60m2 4) wywozie gruzu, materiałów z rozbiórki, 5) dostawie sprzętu audio tj: a)komputera z procesorem i5-323M, dyskiem min. 1TB, pamięcią RAM min. 8GB, kartą graficzna niezintegrowana min. 2GB - szt. 1, b)oprogramowania Windows 8 Pro 64 bity - szt. 1, c)oprogramowania Office Pro plus - szt. 1, d)oprogramowania miksującego ścieżkę dźwiękową - szt. 1, e)kamer IP wew. oobrotowych mega pixselowa - szt. 2, f)telewizorów LED 46 cali - szt. 2, g)przenośnych kolumn - szt. 2, h)projektora multimedialnego - szt. 1, i)ekranu zwijanego na stelażu - szt. 1 6) opracowanie instrukcji ppoż i wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy i oznakowania zgodnie z tą instrukcją 2.Dokumentacja może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy P.z.p. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów, produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. 3.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy P.z.p. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. Zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) użyte materiały określone w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być w I gatunku jakościowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną. 4) materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać atesty, aprobaty i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami. Dokumenty powyższe Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze końcowym zadania. 5)Każdorazowo przed wbudowaniem materiałów lub montażem urządzeń Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania akceptacji Inwestora na ich zastosowanie, pod rygorem odmowy przez Zamawiającego dokonania odbioru częściowego i końcowego. 5.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)zaleca się zapoznanie z miejscem wykonania robót i sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia (wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej obiektu i terenu przyszłych robót ponosi Wykonawca), 2)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3)Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zatrudnione przez niego osoby oraz podwykonawców, 5)Wykonawca określi telefony kontaktowe, nr faksów i adresy mailowe oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 6)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości / rękojmi na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 5 lat, licząc od dnia ich końcowego odbioru. 7)Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9)Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy podwykonawczej przedłoży ją zamawiającemu w terminie trzech dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty w niniejszym postępowaniu, 10)Zamawiający może zgodnie z art. 6471 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Niewniesienie zmian i nieuwzględnienie zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie, 11)Zabrania się zatrudniania przez Wykonawcę podwykonawców oraz dalszego podzlecania robót przez podwykonawców dalszym podwykonawcom bez uzyskania akceptacji Zamawiającego. 6.Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu umowy na okres min. 5 lat. Przez całość przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia oraz wszystkie dostarczone i uruchomione urządzenia, 2) Udzielona prze Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą, 3) Termin obowiązywania gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru całości zamówienia, 4) Jeżeli okresy gwarancji na urządzenia, udzielane przez ich producentów, są dłuższe niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta urządzenia, 5) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołami odbioru końcowego. 8. UWAGA : Ze względu na możliwość ograniczenia zakresu robót, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą wartość robót budowlano-remontowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kosztorys ofertowy w oparciu o załączony przedmiar robót. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w przedmiarze technologii i materiałów lub technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Wykonawca przedkłada kosztorys w wersji elektronicznej edytowalnej na płycie CD.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Cegłów
Ulica ul. Kościuszki 4
Nr domu 4
Miejscowość Cegłów
Kod Pocztowy 05-319
Województwo mazowieckie
Tel 025 579 59 48, 025 759 59 39
Fax 025 759 59 38
Regon 71158263500000
E-mail ugceglow@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.ceglow.pl
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/09/2014
Wadium 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowo-budowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości robót brutto co najmniej 400 000,00zł (czterysta tysięcy), każda z robót budowlanych .
Potencjał na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. u. z 2013r. poz. 1409) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 932) na stanowisku kierownika robót budowlanych min. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie oraz minimum 2-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00zł (słownie złotych: czterysta tysięcy), oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (posiada opłaconą polisę) w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 400 000,00 złotych (słownie złotych: czterysta tysięcy)
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.ceglow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr. 5.
Data składania wniosków 12/05/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr. 1.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Priorytet VI. - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie 6.2. Turystyka
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)