Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą mebli, wyposażenia, sprzętu elektronicznego ITC, audiowizualnego, pomocy dydaktycznych i zabawek edukacyjnych, artykułów plastycznych, zakup apteczki wraz z instrukcją pierwszej pomocy, zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, wyposażenie kuchni, zakup rolet okiennych w ramach projektu Czas na innowacyjne przedszkola. Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Raczki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie wymienione niżej części:
1. Część 1. Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, Zakup mebli i wyposażenie wraz z montażem, zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, Zakup kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi - apteczka wraz z instrukcja pierwszej pomocy, Zabezpieczenie grzejników zabudową wraz z montażem
2. Część 2 Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, zakup kompletu pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć, zakup kompletu artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć
3. Cześć 3 Zakup sprzętu ICT, Zakup sprzętu audiowizualnego, Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, Zakup kserokopiarki. Zakup rzutników.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
Szczegółowy wykaz dostaw z podziałem na części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Raczki
|
Ulica |
pl. Kościuszki 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Raczki
|
Kod Pocztowy |
16-420
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
87 5685925
|
Fax |
87 5686410
|
Internet |
www.raczki.pl
|
Regon |
00054235600000
|
E-mail |
mariusz.zalewski@raczki.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) dotyczące:
1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia.
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Wiedza |
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) jeżeli przedstawi dokumenty wymienione w pkt. 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
3) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
4) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz nie ma zaległości względem urzędu skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
6) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
|
Potencjał |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty oświadczenie:, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
|
Zdolne |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty oświadczenie:, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
|
Sytuacja |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty oświadczenie:, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem
|
Inne dokumenty |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp., w tym:
1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
wykonawcy mają dostarczyć oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, (Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1. warunki istotne, w szczególności: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2) Zmiany podwykonawców wskazanych w § 4 ust. 1 umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy, 3) zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, że Zamawiający nie straci dofinansowania.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.raczki.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Raczki Plac Kościuszki 14 16-420 Raczki
|
Data składania wniosków |
05/05/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Raczki, ul Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
3. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w złotych polskich.
Wykonawca wystawi fakturę na całość zamówienia w rozbiciu na poszczególne pakiety.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|