Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej

Data publikacji 2014-04-23
Data zakończenia 2014-05-05 10:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87683 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391131008, 391500008, 391600001, 391411003, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Kontener mobilny 4-szufladowy 40x50x65 szt. 4
2. Szafa ubraniowa 50x60x200 szt. 1
3. Dostawka półokrągła 120x40x75 na 2 nogach szt. 1
4. Biurko 140x60x75 szt. 3
5. Szafka wisząca 120x30x60 szt. 1
6. Regał 80x38x200 szt. 3
7. Fotel obrotowy szt. 3
8. Krzesło szt. 2
9. Tablica korkowa 100x60 szt. 3
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ;
Regały magazynowe skrecane wys 200cm szer 90cm głębokość 40cm max obciążenie na półkę 150kg 4 półki, szt.7
Szczegółowy opis w załaczniku nr 2 do SIWZ.;
Krzesło Biurowe z wyraźnie profilowanym ergonomicznym siedziskiem i oparciem oraz b.dobrym mechanizmem sztuk 9
Ergonomiczne krzesło biurowe z wyraźnie profilowanym siatkowym oparciem oraz tapicerowanym siedziskiem i synchronicznym (aktywnym) mechanizmem, sztuk 2
Ergonomiczne krzesło biurowe z rewelacyjnym profilem siedziska oraz oparcia, sztuk 1
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.;
Doposażenie pokoju socjalnego w budynku administracyjno_szkoleniowym
1. szafka stojąca 60x65x85 (gł x szer x wys) - 1 szt
drzwi uchylne, 1 półka, blat kuchenny
2. szafka wisząca 32x65x72 - 1 szt
2 półki
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ;
1. Stół warsztatowy szt. 2.
2. Szafa metalowa szt. 1.
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ;
stoliki 130x80x75 szt.5
stoliki 138x80x75 szt.2
krzesła 54,5x42,5x82 szt.9
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ;
1. Biurko proste 130x70x75 szt. 4
2. Fotel biurowy obrotowy szt. 4
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.;
Wyposażenie laboratoriów H-95 i H-96 (meble) obejmujące:
H-95:
1. Kontener mobilny z szufladami 50x50x75 szt. 5
2. Szafka mobilna 80x50x75 szt. 3
3. Szafka wisząca otwarta 80x30x72 szt. 3
4. Szafka wisząca 80x32x72 szt. 6
5. Stół narożny lewy 150x150x90 szt. 1
6. Stół narożny prawy 150x140x90 szt. 1
7. Stół 140x70x90 szt. 3
8. Stół 200x60x90 szt. 1
9. Zabudowa pod zlewozmywak 145x60x90 szt. 1 + zlewozmywak dwukomorowy wpuszczny w blat szt. 1
10. Ociekacz laboratoryjny 45x63 szt. 2

H-96:
1. Biurko 115x70x90 szt. 2
2. Biurko 115x70x90 szt. 2
3. Biurko 140x60x90 szt. 2
4. Szafka wisząca 70x32x72 szt. 5
5. Półka wisząca 180x25x3,6 szt. 2

Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ;
Fotel obrotowy - skóra dwoina kolor czarny - szt. 1
Szczegółowy opis w zał. nr 2 do SIWZ;
1. Szafa przesuwna aktowa 290x51x267 szt.1
2. Fortel obrotowy biurowy szt. 2
3. Biurko prawe 160x120x72 szt. 1
4. Biurko lewe 160x120x72 szt. 1
5. Kontener mobilny z 4 szufladami 43x60x60h sz. 2
6. Listwy odbojowe na ścianę szt. 2
157x44,5 - szt. 2
7. Krzesło biurowe szt. 2
Szczegółówy opis w załączniku nr 2 do SIWZ

Opis

1. Kontener mobilny 4-szufladowy 40x50x65 szt. 4
2. Szafa ubraniowa 50x60x200 szt. 1
3. Dostawka półokrągła 120x40x75 na 2 nogach szt. 1
4. Biurko 140x60x75 szt. 3
5. Szafka wisząca 120x30x60 szt. 1
6. Regał 80x38x200 szt. 3
7. Fotel obrotowy szt. 3
8. Krzesło szt. 2
9. Tablica korkowa 100x60 szt. 3
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZRegały magazynowe skrecane wys 200cm szer 90cm głębokość 40cm max obciążenie na półkę 150kg 4 półki, szt.7
Szczegółowy opis w załaczniku nr 2 do SIWZ.Krzesło Biurowe z wyraźnie profilowanym ergonomicznym siedziskiem i oparciem oraz b.dobrym mechanizmem sztuk 9
Ergonomiczne krzesło biurowe z wyraźnie profilowanym siatkowym oparciem oraz tapicerowanym siedziskiem i synchronicznym (aktywnym) mechanizmem, sztuk 2
Ergonomiczne krzesło biurowe z rewelacyjnym profilem siedziska oraz oparcia, sztuk 1
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.Doposażenie pokoju socjalnego w budynku administracyjno-szkoleniowym
1. szafka stojąca 60x65x85 (gł x szer x wys) - 1 szt
drzwi uchylne, 1 półka, blat kuchenny
2. szafka wisząca 32x65x72 - 1 szt
2 półki
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ1. Stół warsztatowy szt. 2.
2. Szafa metalowa szt. 1.
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZstoliki 130x80x75 szt.5
stoliki 138x80x75 szt.2
krzesła 54,5x42,5x82 szt.9
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ1. Biurko proste 130x70x75 szt. 4
2. Fotel biurowy obrotowy szt. 4
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.Wyposażenie laboratoriów H-95 i H-96 (meble) obejmujące:
H-95:
1. Kontener mobilny z szufladami 50x50x75 szt. 5
2. Szafka mobilna 80x50x75 szt. 3
3. Szafka wisząca otwarta 80x30x72 szt. 3
4. Szafka wisząca 80x32x72 szt. 6
5. Stół narożny lewy 150x150x90 szt. 1
6. Stół narożny prawy 150x140x90 szt. 1
7. Stół 140x70x90 szt. 3
8. Stół 200x60x90 szt. 1
9. Zabudowa pod zlewozmywak 145x60x90 szt. 1 + zlewozmywak dwukomorowy wpuszczny w blat szt. 1
10. Ociekacz laboratoryjny 45x63 szt. 2

H-96:
1. Biurko 115x70x90 szt. 2
2. Biurko 115x70x90 szt. 2
3. Biurko 140x60x90 szt. 2
4. Szafka wisząca 70x32x72 szt. 5
5. Półka wisząca 180x25x3,6 szt. 2

Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZFotel obrotowy - skóra dwoina kolor czarny - szt. 1
Szczegółowy opis w zał. nr 2 do SIWZ1. Szafa przesuwna aktowa 290x51x267 szt.1
2. Fortel obrotowy biuowy szt. 2
3. Biurko prawe 160x120x72 szt. 1
4. Biurko lewe 160x120x72 szt. 1
5. Kontener mobilny z 4 szufladami 43x60x60h sz. 2
6. Listwy odbojowe na ścianę szt. 2
157x44,5 - szt. 2
7. Krzesło biurowe szt. 2
Szczegółówy opis w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Ulica ul. Powstańców Warszawy 12
Nr domu 12
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 17 8651250, 8653636, 8653535
Fax 17 8651075, 865383
Internet www.prz.rzeszow.pl
Regon 00017490000000
E-mail rraparat@prz.rzeszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wzór oferty na dostawy;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy dopuszczalne zmiany umowy zostały wskazane we wzorze umowy - załączniku do SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego
Data składania wniosków 05/05/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)