1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych prac remontowych w budynku rozdzielni głównej szpitala.
2. Zamówienie swym zakresem obejmuje:
1) wykonanie prac branży ogólnobudowlanej tj. w szczególności: demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie szczeliny dylatacyjnej wokół fundamentu agregatu, powiększenie otworu okiennego w celu montażu czerpni powietrza, powiększenie otworu drzwiowego do wymiarów umożliwiających wprowadzenie agregatu prądotwórczego do budynku oraz ponowne zamurowanie otworu do wymiarów 1,2 m x 1,2 m w celu montażu wyrzutni powietrza, uzupełnienie oraz wykonanie tynków na ścianach, sufitach oraz ościeżach otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, montaż nowej stolarki okiennej, montaż czerpni i wyrzutni powietrza, malowanie ścian i sufitów;
2) wykonanie prac branży elektrycznej tj. m.in.:
a) wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb własnych rozdzielni głównej m.in. dostawa i montaż rozdzielnicy, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacji zasilania gniazd wtyczkowych, instalacji oświetleniowej, instalacji zasilającej wentylatory i siłowniki przepustnic powietrza;
b) wykonanie zasilania tymczasowego na czas wymiany agregatu m.in. montaż przewoźnego agregatu prądotwórczego o mocy 250 kVA, montaż kablowej rozdzielnicy szafowej (zapewnia Wykonawca) na zewnątrz budynku agregatów, ułożenie przewodów zasilających pomiędzy rozdzielnią RG a rozdzielnicą szafową oraz pomiędzy agregatem przewoźnym a rozdzielnicą szafową, wykonanie w budynku agregatów (w kanale kablowym) połączeń pomiędzy istniejącymi przewodami zasilającymi a przewodami zasilania tymczasowego z rozdzielnicy szafowej, wykonanie uziomu rozdzielnicy szafowej, podłączenie przewodu zasilającego do agregatu przewoźnego;
c) demontaż starego agregatu prądotwórczego o mocy 250 kVA;
d) dostawa oraz montaż agregatu prądotwórczego typu FD 500 AG z silnikiem spalinowym Doosan P180LE (lub innym o parametrach technicznych takich samych lub lepszych) wraz z szafą samoczynnego załączania rezerwy, niezbędnym osprzętem do uruchomienia, DTR, instrukcją obsługi oraz deklaracjami zgodności; PARAMETRY TECHNICZNE AGREGATU: moc znamionowa - 500kVA/400kW; moc maksymalna - 550 kVA/440 kW; napięcie znamionowe - 230/400 V; prąd znamionowy - 720 A; częstotliwość - 50 Hz.
e) Wykonanie w kanale kablowym wszystkich niezbędnych do uruchomienia połączeń pomiędzy agregatem a szafą SZR oraz wykonanie badań wykonanych linii elektrycznych;
f) Ułożenie chodnika elektrycznego oraz montaż wieszaka pod osprzęt ochronny BHP;
3) wykonanie prac branży sanitarnej tj. m.in.: dostawa i montaż kanałów oraz przewodów wentylacyjnych, przepustnic wielopłaszczyznowych, kratek kołowych, czerpni oraz wyrzutni powietrza, podstaw, króćców i wentylatorów dachowych,
4) serwis gwarancyjny dostarczonego agregatu.
3. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót/kosztorysach inwestorskich oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Poznańska 125a
|
Nr domu |
125a
|
Miejscowość |
Pleszew
|
Kod Pocztowy |
63-300
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
062 74 20 700
|
Fax |
062 74 20 900, 7420903
|
Internet |
http://www.szpitalpleszew.pl
|
Regon |
30077008800000
|
E-mail |
przetargi@szpitalpleszew.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
NIE DOTYCZY
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
84
|
Wadium |
Wykonawca wnosi wadium w kwocie 10 000,00 zł w następujących formach:
1. w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego numer rachunku 79 1130 1033 0018 8098 0020 0002, lub w jednej z poniżej podanych form:
1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych,
2) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824);
2. sposób przekazania poręczeń lub gwarancji: Dokumenty należy złożyć w kasie Zamawiającego (w tym przypadku do oferty należy załączyć kopie dokumentów wraz potwierdzeniem odbioru) lub oryginały załączyć do oferty.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności wykażą wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednej roboty budowlanej o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, tj. takiej, która obejmowała roboty związane z wymianą agregatu prądotwórczego o mocy minimum 300 kVA, przy czym roboty te były wykonywane w obiekcie w którym zapewniono ciągłą dostawę prądu oraz ciągłe zabezpieczenie rezerwowe zasilania. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują minimum jedną osobą z tytułem inżyniera elektryka, który będzie nadzorował roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym uprawnienia E i D do 15 kV oraz minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia typu E do 15 kV. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Wykonawca załącza do oferty opis oferowanego agregatu prądotwórczego (np. karty katalogowe) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego urządzenia
|
Inne dokumenty |
dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp informacja nt. przewidywanych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
|
Adres uzyskania siwz |
siedziby Zamawiającego, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew
|
Data składania wniosków |
08/05/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Czy unieważnienie |
Nie
|