Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Prezydent Miasta Świnoujścia
|
Ulica |
ul. Wojska Polskiego 1/5
|
Nr domu |
1/5
|
Miejscowość |
Świnoujście
|
Kod Pocztowy |
72-600
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 3212780, 3212309
|
Fax |
(091) 321 59 95
|
Internet |
bip.um.swinoujscie.pl
|
E-mail |
prezydent@um.swinoujscie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
27/06/2014
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
|
Wiedza |
Wykaz wykonanych należycie w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwie dostawy sprzętu i instalacji okablowania strukturalnego stanowiących przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości zamawiający rozumie dostawy sprzętu i instalacji okablowania strukturalnego o wartości minimalnej 90 000,00 zł brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100).
Realizacja każdego zadania powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że zostało wykonane należycie i prawidłowo ukończone.
|
Zdolne |
Wykaz osób:
-odpowiedzialnych za kierowanie pracami instalatorskimi: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej
- posiadających dyplom ukończenia kursów kwalifikacyjnych w zakresie instalacji, pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta oferowanego okablowania
|
Sytuacja |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia składa każdy z tych wykonawców;
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).
- środki obrotowe i/lub zdolność kredytowa wystarczająca do realizacji robót, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy.
Wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom (podwykonawcom). Nie załączenie do oferty wykazu zamawiający uzna za równoważne z informacją o wykonaniu przez wykonawcę zamówienia własnymi siłami.
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ.
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów wymagane jest dołączenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.
- dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium.
- upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Ewentualna zmiana umowy wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron pod rygorem nieważności.
Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy:
-zmiana stawki i kwoty podatku VAT
-zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym;
zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
-działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;
-konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego.
Zmiany umowy przewidziane dopuszczalne są na następujących warunkach:
- gdy stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów
- przy zmniejszeniu zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego
Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia następuje:
- o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania;
- o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.um.swinoujscie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Świnoujście, Biuro Technologii Informacyjnych, Ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
|
Data składania wniosków |
30/05/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesanta
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Tak
|