Wykonanie nowej instalacji sieci strukturalnej w Biurze Geodety Miasta Urzędu Miasta Świnoujście, w budynku mieszczącym się w Świnoujściu przy ul. Wojska Polskiego 1/3

Data publikacji 2014-05-21
Data zakończenia 2014-05-30 12:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Świnoujścia
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia przesyłowe,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Gniazda sieciowe,
  • Kable telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109465 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 325210001, 312133005, 324230004, 443221004, 453143004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie dostawy oraz usług w celu wykonania zamówienia publicznego pn.: Wykonanie nowej instalacji sieci strukturalnej w Biurze Geodety Miasta Urzędu Miasta Świnoujście, w budynku mieszczącym się w Świnoujściu przy ul. Wojska Polskiego 1/3 obejmującego:
- dostawę urządzeń aktywnych sieci oraz niezbędnych elementów okablowania strukturalnego
- wykonanie instalacji sieci strukturalnej określonej w dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego (projekt instalacji okablowania strukturalnego oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót)
- zapewnienie certyfikatu gwarancyjnego producenta-wytwórcy okablowania. Orientacyjne ilości najważniejszych elementów dostaw są następujące:
- Switch 48 portowy RJ-45 10/100/1000 PoE+
- 24 podwójne gniazda ekranowane RJ-45 z wymiennymi wkładkami
- Kabel OM2, 4x50/125/900 52 m
- Kabel S/FTP 4 pary, 2080 m,
- Szafa dystrybucyjna HD 42U
- Panel krosowy i telefoniczny
- Kanał instalacyjny z PCV 160mm - 98m

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Świnoujścia
Ulica ul. Wojska Polskiego 1/5
Nr domu 1/5
Miejscowość Świnoujście
Kod Pocztowy 72-600
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 3212780, 3212309
Fax (091) 321 59 95
Internet bip.um.swinoujscie.pl
E-mail prezydent@um.swinoujscie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 27/06/2014
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
Wiedza Wykaz wykonanych należycie w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwie dostawy sprzętu i instalacji okablowania strukturalnego stanowiących przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości zamawiający rozumie dostawy sprzętu i instalacji okablowania strukturalnego o wartości minimalnej 90 000,00 zł brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100). Realizacja każdego zadania powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że zostało wykonane należycie i prawidłowo ukończone.
Zdolne Wykaz osób: -odpowiedzialnych za kierowanie pracami instalatorskimi: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej - posiadających dyplom ukończenia kursów kwalifikacyjnych w zakresie instalacji, pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta oferowanego okablowania
Sytuacja Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia składa każdy z tych wykonawców; - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100). - środki obrotowe i/lub zdolność kredytowa wystarczająca do realizacji robót, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. Wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom (podwykonawcom). Nie załączenie do oferty wykazu zamawiający uzna za równoważne z informacją o wykonaniu przez wykonawcę zamówienia własnymi siłami. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów wymagane jest dołączenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. - dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. - upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ewentualna zmiana umowy wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron pod rygorem nieważności. Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy: -zmiana stawki i kwoty podatku VAT -zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym; zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; -konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego. Zmiany umowy przewidziane dopuszczalne są na następujących warunkach: - gdy stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów - przy zmniejszeniu zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia następuje: - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.swinoujscie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Świnoujście, Biuro Technologii Informacyjnych, Ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
Data składania wniosków 30/05/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)