Rozbudowa przestrzeni dyskowej (zn. spr. DZ-2710-23/14)

Data publikacji 2014-07-17
Data zakończenia 2014-07-25 11:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Usługi dostawy oprogramowania,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156397 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 516111009, 302300000, 722680001, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa przestrzeni dyskowej zgodnie z postanowieniami Załącznika nr 2 do SIWZ - wzór umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
Nr domu 21C
Miejscowość Raszyn
Kod Pocztowy 05-090
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 219 61 78
Fax 42 6772546
Internet www.zilp.lasy.gov.pl
Regon 47321576000000
E-mail biuro@zilp.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 50
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. Sposób i formę wniesienia wadium szczegółowo określa SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał albo wykonuje należycie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostarczeniu i zainstalowaniu infrastruktury sprzętowo-programowej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł każde zamówienie
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje zespołem osób dedykowanych do wykonania zamówienia składającym się co najmniej z: a) dwóch inżynierów posiadających certyfikaty IBM Certified Specialist - Storwize V7000 Technical Solutions b) jednego inżyniera posiadającego certyfikat IBM Certified Specialist - Midrange Storage Technical Support
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w następującym zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: i. zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: - zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, ii. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy zgodnie z dyspozycją § 13. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, iii. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 2) zmiany w zakresie dokumentacji, którą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w przypadku: i. zmian w polityce producenta dostarczanych produktów, ii. gdy w wyniku realizacji umowy Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż dostarczenie wymaganych w umowie dokumentów jest bezprzedmiotowe lub żądane przez Zamawiającego dokumenty nie mają zastosowania w stosunku do przedmiotowej umowy. 3) zmiany terminu realizacji w przypadku: i. zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: - wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, - konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, ii. zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony umowy nie mają wpływu. 2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. 3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, przyczyny dokonywania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.)
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zilp.lasy.gov.pl
Adres uzyskania siwz Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
Data składania wniosków 25/07/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)