Dostawa i montaż urządzeń do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Radosne oddziały przedszkolne

Data publikacji 2014-07-17
Data zakończenia 2014-07-25 10:00:00
Instytucja Gmina Gzy
Miejscowość Gzy
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble łazienkowe,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Preparaty piorące,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156435 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375352009, 451127239, 375350007, 444110004, 444113007, 444114008, 444117001, 391440003, 398317003, 397151008, 397134306, 391621006, 391610008, 395154102, 391360004, 375200009, 375000003, 301900007, 375241008, 375230000, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem elementów placów zabaw ( w celu doposażenia istniejących), dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu, zakup wyposażenia pomieszczeń (wraz z niezbędnym montażem), zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, audiowizualnego sprzętu dydaktycznego oraz sprzętu biurowego do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy zgodnie z projektem Radosne oddziały przedszkolne, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
5.2. Rodzaj zamówienia: dostawy.
5.3. Przedmiot zamówienia, opisany szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ, należy dostarczyć na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem i montażem do następujących placówek oświatowych:
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Przewodowie Poduchownym
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Skaszewie Włościańskim.
5.4. Materiały muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.).
5.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na części.
5.6. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą część zamówienia musi obejmować pełny zakres zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ:
I część - zakup, dostawa i montaż placów zabaw w celu doposażenia istniejących w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
II część - zakup i dostawa wyposażenia w celu dostosowania toalet dla potrzeb dzieci oraz personelu w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
44411000-4 - Wyroby sanitarne
44411300-7 - Umywalki
44411400-8 - Brodziki
44411700-1 Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
39144000-3 - Meble łazienkowe
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39715100-8 - Elektroniczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
III część - zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów do wyposażenia pomieszczeń (wraz z niezbędnym montażem) na potrzeby oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
39713430-6 - Odkurzacze
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39161000-8 - Meble przedszkolne
39515410-2 - Rolety wewnętrzne
39136000-4 - Wieszaki na odzież
37520000-9 - Zabawki
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
37524000-7 - Gry
37524100-8 - Gry edukacyjne
37523000-0 - Puzzle
IV część - zakup i dostawa audiowizualnego sprzętu dydaktycznego oraz sprzętu biurowego na potrzeby oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
48190000-6- Pakiet oprogramowania edukacyjnego
30191000-4 Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
5.7. Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca części I, II i III nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień:
1) Wszystkie pomoce dydaktyczne, materiały piśmiennicze, zabawki , meble muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych
2) produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa
określone w odrębnych przepisach,
3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
4) Wszystkie nazwy własne i marki handlowe produktów zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, które swoją jakością i zawartością są podobne lub lepsze od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować produkty o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.

5) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu, wolne od wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich
6) Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi,
7) Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w razie potrzeby do udzielenia krótkiej instrukcji obsługi osobom wskazanym przez dyrektora danej placówki oświatowej
8) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest dostarczyć niezbędne certyfikaty, licencje, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia,
9) Oferowane urządzenia należy przedstawić w formie wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową urządzenia rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu.
10) Wybrane produkty (wykładzina, dywan, produkty wchodzące w skład kompletów pościeli, komplety poduszek) należy oznakować logo UE i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Logo może być nadrukowane lub naszyte. Oznakowanie produktów musi być w sposób trwały.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem elementów placów zabaw ( w celu doposażenia istniejących) do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w celu dostosowania toalet do potrzeb dzieci i personelu w oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń (wraz z niezbędnym montażem), zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest audiowizualnego sprzętu dydaktycznego oraz sprzętu biurowego do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Gzy
Ulica Gzy 9
Nr domu 9
Miejscowość Gzy
Kod Pocztowy 06-126
Województwo mazowieckie
Tel 023 6913122
Fax 023 6913167
Internet www.uggzy.bip.org.pl
Regon 13037811400000
E-mail uggzy@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/08/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku dla części I i IV zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli: - wykaże, że posiada doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem dat wykonania, miejsca, nazwy zamawiającego oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku dla części II i III i zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjał W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
Zdolne W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Złożenie przez Wykonawcę przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uggzy.bip.org.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy
Data składania wniosków 25/07/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Radosne oddziały przedszkolne współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1, Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)