Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg części:
Część I
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0 Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i obuwia zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ, część I .
2. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
3. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część I - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
4. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
5. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
6. Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
7. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
8. Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część I (do umowy),
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
10. W przypadkach określonych w pkt. 9, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
11. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem.
12. Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
13. Wykonawca przedstawi ważne deklaracje zgodności CE (B), na zaznaczone kolorem czerwonym pozycje w załączniku nr 2 do SIWZ (część I).
14. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
15. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
16. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.
Część II
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18223200-0; 18815000-5
2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ część II.
3. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
4. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część II - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
5. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
6. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
7. Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
8. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
9. Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część II (do umowy),
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
11. W przypadkach określonych w pkt. 10, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
12. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
1) kurtki terenowe opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem,
2) buty terenowe metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji
i rozmiarem.
13. Zamawiający dopuszcza w części II możliwość składania ofert równoważnych, ( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego).
14. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać (załącznik nr 2, część II - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami ) proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą tkaniny, z podaniem producenta wyrobu, numerem katalogowym, dokładnym opisem cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
15. Gwarancja 12 miesięcy, obejmować będzie wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
16. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
17. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
18. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy
OpisCzęść I
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0 Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i obuwia zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ, część I .
2. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
3. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część I - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
4. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
5. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
6. Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
7. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
8. Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część I (do umowy),
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
10. W przypadkach określonych w pkt. 9, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
11. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem.
12. Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
13. Wykonawca przedstawi ważne deklaracje zgodności CE (B), na zaznaczone kolorem czerwonym pozycje w załączniku nr 2 do SIWZ (część I).
14. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
15. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
16. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowyCzęść II
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18223200-0; 18815000-5
2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ część II.
3. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
4. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część II - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
5. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
6. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
7. Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
8. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
9. Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część II (do umowy),
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
11. W przypadkach określonych w pkt. 10, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
12. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
1) kurtki terenowe opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem,
2) buty terenowe metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji
i rozmiarem.
13. Zamawiający dopuszcza w części II możliwość składania ofert równoważnych, ( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego).
14. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać (załącznik nr 2, część II - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami ) proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą tkaniny, z podaniem producenta wyrobu, numerem katalogowym, dokładnym opisem cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
15. Gwarancja 12 miesięcy, obejmować będzie wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
16. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
17. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
18. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy. |