Wyposażenie części dobudowanej do budynku Gimnazjum w Świecy

Data publikacji 2014-07-18
Data zakończenia 2014-07-28 12:30:00
Instytucja Gmina i Miasto Odolanów
Miejscowość Odolanów
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157123 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 323220003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z transportem i montażem) mebli oraz pomocy dydaktycznych dla Gimnazjum w Świecy, gm. Odolanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze oraz opisie zestawu multimedialnego, które stanowią załącznik nr 7 i załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dostarczone przez Wykonawcę meble oraz pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny min. 24-miesięczny serwis gwarancyjny obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji . Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa oraz odpowiada pozostałym warunkom określonym w umowie załączonej do SIWZ niż wymagana niniejszym SIWZ, wówczas Zamawiający przyjmuje gwarancję producenta.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina i Miasto Odolanów
Ulica Rynek 11
Nr domu 11
Miejscowość Odolanów
Kod Pocztowy 63-430
Województwo wielkopolskie
Tel 62 733 15 81
Fax 62 733 38 92
Internet www.odolanow.pl
Regon 25085512700000
E-mail zp@odolanow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, w wysokości nie przekraczającej 20% wartości.
Czas D
Data zakończenia 27/08/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium . Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100). Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy, tj.: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz.275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Dobrzycy Nr 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 z dopiskiem Wyposażenie części dobudowanej do budynku Gimnazjum w Świecy. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4 ustawy. Dokument w formie poręczenia gwarancyjnego winien zawierać stwierdzenie, że kwota wynikająca z gwarancji zostanie wypłacona bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, jeżeli wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Utrata wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie: 3 dostawy mebli i materiałów dydaktycznych, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 60 000 zł brutto (o wartości i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia), załącznik nr 4 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezależnie od powyższego zamawiający jest uprawniony do zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach oraz tych wskazanych we wzorze umowy: nastąpi wywierający bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy , zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. w wyniku urzędowej zmiany stawki VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.odolanow.pl
Adres uzyskania siwz www.bip.odolanow.pl
Data składania wniosków 28/07/2014
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Urząd Gminy i Miasta w Odolanowie, ul. Rynek 11, sekretariat (pok. Nr 13).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)