Dostawa elektronicznego systemu informacji prawnej.

Data publikacji 2014-07-18
Data zakończenia 2014-07-28 10:00:00
Instytucja Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 241210 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa elektronicznego systemu informacji prawnej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Ulica al. Solidarności 77
Nr domu 77
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-090
Województwo mazowieckie
Tel 22 5517756, 5517846
Fax 22 8280740
Internet www.brpo.gov.pl
Regon 01209307300000
E-mail m.tenerowicz@brpo.gov.pl, a.urbanik@brpo.gov.pl; m.jasinski@brpo.gov.pl; z.lukasiewicz@brpo.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie żąda wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z Formularzem OFERTA /BR-1/: 1. dokumentów określonych w Rozdziale VI, 2. dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada minimalnym wymaganiom Zamawiającego: 2.1. zaakceptowany formularz Minimalne wymagania Biura Rzecznika Praw Obywatelskich dotyczące elektronicznego systemu informacji prawnej /BR-2/, 2.2. płytę DVD z wersją demonstracyjną programu zawierającego wszystkie funkcjonalności oferowane przez Wykonawcę w wersji jednostanowiskowej, aktywna przez okres związania z ofertą w oparciu, o którą Zamawiający dokona oceny formularza z pkt. 4.2.3. poniżej, 2.3. wypełniony i zaakceptowany Formularz Oświadczenie Wykonawcy o zawartości merytorycznej oferowanego elektronicznego systemu informacji prawnej podlegającego ocenie /BR-3/ 3. innych wymaganych dokumentów i oświadczeń: 3.1. dokument poświadczający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3.2. dokument pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich pisemnej akceptacji przez drugą stronę pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie: 1) pojawienia się na rynku urządzeń producenta oprogramowania nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; 2) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: - konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; - okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego; - okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy; - inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; 5) zmiany terminu płatności z powodu braku środków finansowych w związku z ich blokadą przez Ministra Finansów bądź zmianą ustawy budżetowej, 6) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Liczba orzeczeń
Kryt 2p 20
Kryt 3 Liczba komentarzy
Kryt 3p 20
Kryt 4 Opracowania
Kryt 4p 20
Adres strony internetowej siwz http//bip.brpo.gov.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, pok. 3.20.
Data składania wniosków 28/07/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, pok. 18.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)