Modernizacja serwerów SKD wraz z migracją środowiska MS Active Directory i MS SQL Server, realizowane na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów -numer referencyjny: 400(2)-2014-WI-PN-SK.

Data publikacji 2014-07-18
Data zakończenia 2014-07-28 10:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 242170 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 302331411, 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia realizowanego na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów jest: Modernizacja serwerów SKD wraz z migracją środowiska MS Active Directory i MS SQL Server.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera SPECYFIKACJA TECHNICZNA - załącznik Nr 2 do SIWZ.
Wszystkie wskazane w opisie znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych, które mają służyć zapewnieniu zachowania spójnego środowiska sprzętowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych pod warunkiem ich integracji z istniejącym systemem Kontroli Dostępu oraz rozwiązaniami sprzętowymi i oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego.
Pożądany termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie dostawa sprzętu i licencji - liczone od daty zawarcia umowy oraz 6 tygodni wdrożenie i migracja, liczone od dnia powiadomienia Wykonawcy o mozliwości przystapienia do realizacji prac. Łacznie podano ponizej w pkt. II.2 jako 70 dni. Zakres zamówienia poniżej kwoty, wskazanej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów wydanym na podstawie art. 11 pkt 8 Pzp, od której uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Wspólnych
Ulica ul. Powsińska 69/71
Nr domu 69/71
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-903
Województwo mazowieckie
Tel 22 6946359
Fax 22 6946076
Internet cokprm.gov.pl
Regon 01226172500000
E-mail eszlasa@cokprm.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak cuw.gov.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja gospodarki budżetowej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 70
Wadium Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz wykonaniem co najmniej dwóch usług polegających na migracji lub wdrożeniu systemu opartego o MS Windows Server 2008R2-2012, Baz Danych opartych o SQL Server 2008R2-2012(w tym przynajmniej jednej usługi migracji), każda o wartości co najmniej 30 tys. złotych brutto (nie wliczając wartości sprzedaży licencji i wartości sprzedaży sprzętu w ramach tego wdrożenia). W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, w wykazie głównych usług, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, co najmniej 3 usługi określone w Rozdziale IV Podrozdziale I ust. 2 litera b pkt 1 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni waluty na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne 1.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami tworzącymi zespół wdrożeniowy, zdolny do wykonania zamówienia, w skład którego wejdą minimum 2 osoby (wdrożeniowiec produktu MS Windows Server oraz w MS SQL Server), które posiadają co najmniej następujące kwalifikacje zawodowe: Zespół wdrożeniowy powinien dysponować osobami posiadającymi następujące doświadczenie/kwalifikacje zawodowe: osoba powinna posiadać co najmniej jeden z wymienionych certyfikatów: MCITP Microsoft SQL Server 2008 Database Administrator lub MCSA (Microsoft Certified Solutions Associate) SQL Server 2012; osoba powinna posiadać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrożenia lub administracji systemów baz danych opartych o MS SQL Server 2008R2/2012 w tym udziałem w przynajmniej 1 projekcie związanym z migracją lub wdrożeniem baz danych opartych o SQL Server 2008R2/2012. -Osoba powinna posiadać co najmniej jeden z wymienionych certyfikatów: MCITP Server Administrator 2008 lub MCSA (Microsoft Certified Solutions Associate) Microsoft Windows Server 2012; -każda z wymienionych osób, powinna posiadać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe poparte praktyczną wiedzą w zakresie wdrożenia lub administracji systemami opartymi o MS Windows Server 2008R2/2012, -każda z wymienionych osób, powinna brać udział w przynajmniej w 2 projektach związanych z migracją lub wdrożeniem systemów opartych o MS Windows Server 2008R2/2012 Active Directory, Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności: 1)przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2)przedstawić dokumenty dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach żądanych do załączenia do oferty.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1.Oświadczenia lub dokumenty określone w Rozdziale IV podrozdziale II: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału i_lub wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 2.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia tj.: 2.1.Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2A do SIWZ (Wykonawca do oferty załącza tabelę z parametrami technicznymi sprzętu, który oferuje). Uwaga!!! W specyfikacji technicznej należy wypełnić każdy wiersz tabeli, opisując dokładnie każdy parametr wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wszystkich wymagań zawartych w specyfikacji technicznej. Specyfikacja techniczna stanowi element oferty i nie podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Konsekwencją niewłaściwego wypełnienia Specyfikacji technicznej jest jej niezgodność z SIWZ i odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 2.2.Certyfikaty i dokumenty: Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star, Certyfikat ISO 9001 lub równoważny na proces produkcji dla producenta oferowanego sprzętu. Za certyfikat równoważny przyjmuje się taki, który potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają specyfikacji technicznej określonej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia; Dokument lub oświadczenie potwierdzające, że serwis zaoferowanego w ofercie sprzętu będzie dokonywany przez autoryzowanego przedstawiciela firmy producenta sprzętu. Certyfikat ISO 9001 lub ISO 9002 lub równoważny dla autoryzowanego przez producenta oferowanego sprzętu podmiotu, który będzie świadczył serwis gwarancyjny. 3.Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 3.1.wypełniony Formularz Oferty wraz z wypełnionym Formularzem cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2.oryginał gwarancji_poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna. Wadium ustanawia przynajmniej jeden Wykonawca, lub Wykonawcy wspólnie; 3.3.w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3.4.w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 3.5.w przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego w Rozdziale IV Podrozdziale II pkt. 2 i 3.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik 3 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: a)konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzeń, nie powodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b)pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c)urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; d)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, e)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji na serwery powyżej 3 lat
Kryt 2p 6
Kryt 3 Okres gwarancji na napędy powyżej 3 lat
Kryt 3p 2
Kryt 4 Okres gwarancji na osprzęt powyżej 3 lat
Kryt 4p 2
Adres strony internetowej siwz cuw.gov.pl
Adres uzyskania siwz cuw.gov.pl zakładka Zamówienia publiczne
Data składania wniosków 28/07/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego Warszawa ul. Powsińska 69/71Wydział Zamówień Publicznych p. Nr 4
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)