Dostawa mebli biurowych, medycznych laboratoryjnych, krzeseł, foteli i regałów magazynowych - Sprawa 73/2014.

Data publikacji 2014-07-18
Data zakończenia 2014-08-07 09:30:00
Instytucja Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 242286 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 331920002, 454211531
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie dostawy mebli biurowych, medycznych i laboratoryjnych, krzeseł, foteli i regałów magazynowych wraz z wniesieniem, ustawieniem i zamontowaniem w pomieszczeniach - Sprawa 73/2014.

Opis

Wykonanie dostawy mebli biurowych, medycznych i laboratoryjnych, krzeseł, foteli i regałów magazynowych wraz z wniesieniem, ustawieniem i zamontowaniem w pomieszczeniach w ramach części IWykonanie dostawy mebli biurowych, medycznych i laboratoryjnych, krzeseł, foteli i regałów magazynowych wraz z wniesieniem, ustawieniem i zamontowaniem w pomieszczeniach w ramach części IIWykonanie dostawy mebli biurowych, medycznych i laboratoryjnych, krzeseł, foteli i regałów magazynowych wraz z wniesieniem, ustawieniem i zamontowaniem w pomieszczeniach w ramach części III

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Ulica Al. Jerozolimskie 97
Nr domu 97
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-909
Województwo mazowieckie
Tel 022 6840328
Fax 022 8250803, 6846704
Internet www.sziwawa.pl
Regon 01305805000000
E-mail p.kulawczyk@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka organizacyjna MON
Rodzaj zam inny Jednostka organizacyjna MON
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - formularz cenowy nr 1 - 1.500,00 zł. Część II - formularz cenowy nr 2 - 10.000,00 zł. Część III - formularz cenowy nr 3 - 1.000,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie - Załącznik nr 8 do SIWZ.
Wiedza Wykaz głównych dostaw wykonanych (związanych z dostawą mebli) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia o minimalnej wartości zamówienia przedstawionej poniżej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór Załącznik nr 9 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga: W wykazie zamówień należy przedstawić min. 1 dostawę mebli - dla części I i 1 dostawę mebli dla części II) natomiast dla części III - usługę montażu mebli z opinią pozytywną, oraz wszystkie przypadki nienależytego wykonania umowy. Złożenie minimum 3 negatywnych opinii - referencji będzie skutkowało wykluczeniem państwa z postępowania. Część I - formularz cenowy nr 1 - 30 000,00 zł. brutto każde. Część II - formularz cenowy nr 2 - 100 000,00 zł. brutto każde. Część III - formularz cenowy nr 3 - 30 000,00 zł. brutto każde.
Potencjał oświadczenie - Załącznik nr 8 do SIWZ.
Zdolne oświadczenie - Załącznik nr 8 do SIWZ.
Sytuacja oświadczenie - Załącznik nr 8 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz głównych dostaw wykonanych (związanych z dostawą mebli) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia o minimalnej wartości zamówienia przedstawionej poniżej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór Załącznik nr 9 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga: W wykazie zamówień należy przedstawić min. 1 dostawę mebli - dla części I i 1 dostawę mebli dla części II) natomiast dla części III - usługę montażu mebli z opinią pozytywną, oraz wszystkie przypadki nienależytego wykonania umowy. Złożenie minimum 3 negatywnych opinii - referencji będzie skutkowało wykluczeniem państwa z postępowania. Część I - formularz cenowy nr 1 - 30 000,00 zł. brutto każde. Część II - formularz cenowy nr 2 - 100 000,00 zł. brutto każde. Część III - formularz cenowy nr 3 - 30 000,00 zł. brutto każde.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Próbki płyty i tapicerki Oświadczenie o posiadaniu określonych w przedmiocie zamówienia atestów, certyfikatów i kart produktu
Inne dokumenty 1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Formularz/e cenowy/e sporządzony wg wzoru zamawiającego (załącznik nr 5, nr 6, nr 7 do SIWZ); Ponadto zaleca się załączenie do oferty niżej wymieniony dokument: Kserokopia potwierdzenia wpłaty wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: 1) Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 2) Osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron itp., w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak m.in. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; 3) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wstrzymania robót lub dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót, b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód; 4) Zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartych umowach wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sziwawa.pl
Adres uzyskania siwz Strona internetowa www.sziwawa.pl lub Siedziba Zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa, pok. 146
Data składania wniosków 07/08/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa, pok. 118
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)