Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Rzeszowie przy ul. Jana III Sobieskiego 10, 35-959 Rzeszów, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).

Data publikacji 2014-07-21
Data zakończenia 2014-08-05 11:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • System informacji ruchu pasażerskiego,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej),
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157829 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453100003, 453300009, 454000001, 444110004, 440000000, 324100000, 453143200, 453151009, 453170002, 453312204, 488131001, 391000003, 391300002, 391310009, 391100006, 397172003, 351000005, 311540000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń w tym - remont sali szkoleniowej wraz z aneksem kuchennym (poziom -1), remont sanitariatu przy sali szkoleniowej (poziom -1), remont informatorium (poziom 0), remont hallu (poziom 0), remont sanitariatu (poziom +1), modernizacja sieci LAN, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, dostawa mebli, dostawa i montaż klimatyzatorów, dostawa i montaż wyświetlacza LED, dostawa UPS-ów

Opis

Remont pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Rzeszowie przy ul. Jana III Sobieskiego 10, 35-959 Rzeszów, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN. Zakres robót : remont sali szkoleniowej wraz z aneksem kuchennym (poziom -1), remont sanitariatu przy sali szkoleniowej (poziom -1), remont informatorium (poziom 0), remont hallu (poziom 0), remont sanitariatu (poziom +1), modernizacja sieci LAN, sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 12-15 do SIWZDostawa Mebli - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SIWZDostawa i montaż 5 szt. klimatyzatorów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SIWZDostawa i montaż wyświetlacza LED, zakup 2 szt ups-ów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 18 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny w Rzeszowie
Ulica ul. Jana III Sobieskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 017 8535210
Fax 017 8535157
Internet http://rzeszow.stat.gov.pl
Regon 00033168800000
E-mail b.kuzniar@stat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 22/10/2014
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie: dla części I - 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), dla części II - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla części III - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), dla części IV - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie takie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620, Nr 240, poz. 1603, 257, poz. 1726). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego w Rzeszowie: 36 1010 1528 0023 7813 9120 0000 NBP Oddział Okręgowy Rzeszów z dopiskiem: wadium dla części ............ nr sprawy: WAD-2900-2/SISP-2/2014. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, wraz z ofertą należy złożyć oryginały stosownych dokumentów. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom na zasadach i w trybie art. 46 ustawy PZP
Zaliczka Nie
Uprawnienie część I, II, III, IV - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający będzie oceniał spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów i oświadczeń.
Wiedza część I - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz.U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) o wartości nie niższej niż 250 000,00 PLN brutto każda, część II, III, IV - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż: dla części II 40 000,00 PLN brutto każda, dla części III 25 000,00 PLN brutto każda, dla części IV 40 000,00 PLN brutto każda Zamawiający będzie oceniał spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów i oświadczeń.
Potencjał część I, II, III, IV - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający będzie oceniał spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów i oświadczeń.
Zdolne część I - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazane osoby muszą posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, część II, III, IV - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający będzie oceniał spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów i oświadczeń.
Sytuacja część I - spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN, część II, III, IV - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający będzie oceniał spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów i oświadczeń.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W razie zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającej z czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://rzeszow.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Adres uzyskania siwz Urząd Statystyczny w Rzeszowie, ul. Jana III Sobieskiego 10, 35-959 Rzeszów, pok. 315
Data składania wniosków 05/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Statystyczny w Rzeszowie, ul. Jana III Sobieskiego 10, 35-959 Rzeszów, pok. 315
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo Informacyjne budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)