DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ZAMAWIANYCH DRUKAREK DLA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH

Data publikacji 2014-07-21
Data zakończenia 2014-07-29 10:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 242756 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321100, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych i materiałów eksploatacyjnych do zamawianych drukarek.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
- drukarek laserowych mono - 3 sztuki
- urządzenia wielofunkcyjnych mono - 1 sztuka
- tonerów do drukarki laserowej mono - 8 sztuk
- tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego mono - 3 sztuki

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i wymagania
Zamawiającego zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ.


3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez wykonawcę własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego (Dyrekcji MZBM w Tychach, przy ul. Filaretów 31).

4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów innych (tzw. równoważnych)
o parametrach technicznych i właściwościach nie gorszych niż wskazane w załączniku
nr 1 do SIWZ.
Jeżeli wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych,
na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Ulica ul. Filaretów 31
Nr domu 31
Miejscowość Tychy
Kod Pocztowy 43-100
Województwo śląskie
Tel 032 2274091 w. 133
Fax 032 2273145
Internet http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
Regon 27117635800000
E-mail mzbm.dte@poczta.umtychy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Rodzaj zam inny Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 7) ustawy - PZP
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Zaliczka Nie
Uprawnienie - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Wiedza W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością: - co najmniej jedną dostawę drukarek (dostawa winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 4 600,00 zł (brutto) lub - co najmniej dwie dostawy drukarek (każda z dostaw winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 2 300,00 zł (brutto) - każda z dostaw 2) Do wykazu należy dołączyć dowody, czy w/w dostawy zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, którym mowa w pkt 2a) c) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a) Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 2) może przedłożyć inne dokumenty potwierdzające , że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Wykaz dostaw należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców ).
Potencjał - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Zdolne - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 1 do wzoru umowy,Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) karty katalogowe producenta oferowanego sprzętu wraz z jednoznacznym oznaczeniem oferowanego sprzętu w postaci karty informacyjnej zawierającej nazwę producenta, model wraz z właściwym oznaczeniem numeru katalogowego modelu pozwalającego na jednoznaczną identyfikacje sprzętu w podanej konfiguracji dostępnej dla klienta końcowego, parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz nazwę producenta oprogramowania wraz z numerem wersji oprogramowania.
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ; 3) stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT 2) zmiany osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy 3) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
Adres uzyskania siwz Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
Data składania wniosków 29/07/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)