Dostawa wkładów barwiących

Data publikacji 2014-07-22
Data zakończenia 2014-07-30 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158845 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkładów barwiących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 ( A i B) do SIWZ.
2. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy, to dopuszcza się zaoferowanie produktu równoważnego (z wyjątkiem materiałów do urządzeń na gwarancji oznaczonych gwiazdką w załączniku nr 6) pod warunkiem zachowania norm, i parametrów którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 6 (A i B). Z dołączonych raportów testów musi wynikać, że produkt oferowany jako równoważny jest nie gorszy lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego.
Pod pojęciem produkt równoważny zamawiający rozumie produkt :
- fabrycznie nowy, nieregenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001;
- nie noszący śladów użytkowania oraz opatrzony znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierająca nr katalogowy i termin ważności;
-którego wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzeń,
- który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzenia (w szczególności dotyczy koloru);
-który nie ogranicza pełnej współpracy z programem drukarki kserokopiarki urządzenia wielofunkcyjnego, monitorującym stan zasobników;
- który nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualne.
Do każdego zaoferowanego produktu równoważnego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty raport z testów wystawiony przez niezależny od producenta podmiot. Test musi być przygotowany zgodnie z normą ISO IEC 19752; ISO ICE 24711, ISO IEC 19798. W raporcie przygotowanym zgodnie z ww. normą muszą znaleźć się co najmniej informacje dotyczące: średniej ilości wydruków, daty testowania, liczby testowanych kaset, typ kasety, tryb drukowania, format papieru, model drukarki. Jeżeli dołączony do oferty dokument nie będzie zawierał ww. informacji i nie będzie przygotowany zgodnie z normą (a np. w oparciu na podstawie ) nie zostanie uwzględniony przez Zamawiającego i oferta zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust.1 pkt. 2 Pzp
3.Zamawiający wymaga aby:
a)Przedmiot zamówienia był nowy nieregenerowany, tzn. wyprodukowany z całkowicie nowych elementów, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z norma ISO 9001 oraz ISO 14001;
b)Termin przydatności materiałów do użytku był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego;
c)Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne były zapakowane w nowe, nie noszące znamion otwierania opakowania, zawierające co najmniej:
-Numer katalogowy;
-Nazwę i typ urządzenia;
-Symbol nazwę producenta;
- Datę upływu ważności produktu.
4. W załączniku nr 6 ( A i B) do SIWZ Zamawiający określił prognozowane potrzeby zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający będzie dokonywał zakupów poszczególnych produktów przedmiotu zamówienia sukcesywnie, w momencie wystąpienia potrzeb.
5.Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: za pośrednictwem telefonu, faksu lub maila.
6. Zamówione materiały muszą być dostarczone przez Wykonawcę i wniesione do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia.

Zakres zamówienia: między 80 000 euro a 87 000 euro.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ulica ul. Żeromskiego 5
Nr domu 5
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-369
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3497277
Fax 41 3497278
Internet www.ujk.edu.pl
Regon 00000140700000
E-mail dzp@pu.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 5000,00 zł (słownie złotych ; pięć tysięcy 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium- Znak sprawy DP/2310/107/14 Dostawa wkładów barwiących Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó-wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia obejmujące dostawę materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł brutto każda. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie sukcesywną dostawę realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy). Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedłoży w ofercie: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane( sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga minimum 2 dostaw materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie sukcesywną dostawę realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy)
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Wypełniony załącznik nr 6 (A i B) do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy) - Zamawiający wymaga, aby do każdej pozycji produktu równoważnego wykonawca wpisał w załącznikach Nr 6 (A i B) nazwę materiału, symbol, nazwę producenta, pojemność, wydajność. Jeżeli wykonawca oferuje produkt oryginalny wpisze- ORYGINAŁ i nazwę producenta. Brak pozycji, niewypełnienie jakiejkolwiek pozycji Formularza ofertowego (załącznik Nr 6 A i B), niewskazanie nazwy producenta, niewskazanie przy produkcie równoważnym nazwy materiału, symbolu, nazwy producenta, pojemności, wydajności; istotna zmiana opisu pozycji traktowana będzie jako niezgodność oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty w oparciu o art. 89 ust.1 pkt.2 Pzp, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Pzp 2. Raport (do każdego zaoferowanego produktu równoważnego) z testów wystawiony przez niezależny od producenta podmiot. Test musi być przygotowany zgodnie z normą ISO/IEC 19752; ISO/ICE 24711, ISO/IEC 19798. W raporcie przygotowanym zgodnie z ww. normą muszą znaleźć się co najmniej informacje dotyczące: średniej ilości wydruków, daty testowania, liczby testowanych kaset, typ kasety, tryb drukowania, format papieru, model drukarki.
Inne dokumenty 1. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania. 2. Dowód wpłaty wadium. 3.Wykonawca, w myśl art. 26 ust.2bustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w III.4.2), III.4.3),III.4.4).
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: -terminu wykonania cząstkowego zamówienia ( w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), -w komparycji umowy dotyczącej nazw stron, o ile taka zmiana będzie wynikiem zmian dokonanych w dokumentach rejestrowych lub innych aktach prawnych, -typu wkładu barwiącego jeżeli został wycofany z produkcji lub producent wprowadził inny o identycznych parametrach.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ujk.edu.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 5zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
Data składania wniosków 30/07/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerz)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)