Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu na rok szkolny 2014/2015

Data publikacji 2014-07-22
Data zakończenia 2014-07-29 10:00:00
Instytucja Państwowa Bursa Szkół Artystycznych
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159137 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 156000004, 158000006, 158100009, 31425003, 32000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa środków żywności dla Zamawiającego w roku szkolnym 2014/2015, który to przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania:
Zadanie nr 1 - dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Zadanie nr 2 - dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów przetworzonych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Zadanie nr 3 - dostawa produktów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Zadanie nr 4 - dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Zadanie nr 5 - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Zadanie nr 6 - dostawa olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych oraz różnych produktów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
Zadanie nr 7 - dostawa jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
Zadanie nr 8 - dostawa warzyw i owoców świeżych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Bursa Szkół Artystycznych
Ulica ul. Solna 12
Nr domu 12
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-736
Województwo wielkopolskie
Tel 0-61 8585-485
Fax 0-61 8585-481
Internet www.bursaart.poznan.pl
Regon 00027748600000
E-mail sekretariat@bursaart.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nieprzekraczającej 20% wartości umowy dla poszczególnych zadań
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowny dokument, z którego będzie wynikać, że prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga ponadto załączenia do oferty Decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej zezwalającej na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającą zakres prowadzonej działalności - dotyczy Zadania nr 1.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
Wiedza Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwie dostawy żywności zbliżone zakresem do przedmiotu zamówienia, co potwierdzone zostanie poprzez załączenie do oferty odpowiednich dokumentów poświadczających należyte wykonanie dostaw (np. referencji, listów polecających, itp.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
Potencjał Wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
Zdolne Wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
Sytuacja Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Świadectwo nadzoru weterynaryjnego zakładu, z którego pochodzą oferowane wyroby - dla zadania nr 1.
Inne dokumenty 1. Oferta złożona przez Wykonawcę musi zawierać: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. b) Wypełnione i podpisane formularze cenowe wg zakresu, który dotyczy oferty Wykonawcy. c) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. d) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. f) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia. g) Świadectwo nadzoru weterynaryjnego zakładu, z którego pochodzą oferowane wyroby - dla zadania nr 1. h) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do reprezentowania Wykonawcy - informację z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej dla osób fizycznych / pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. i) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i nazw odbiorców. j) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, np. referencje. 2. Wszelkie pozostałe dokumenty, w tym w szczególności: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów - oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia dokumentu. b) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ppkt 1 lit. c - f. 4. Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1 lit. f składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Dokument, o którym mowa w ppkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt jw., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) Zmiany są korzystne dla Zamawiającego. b) Wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawierania umowy. c) Udzielenia zamówień uzupełniających i zamiennych. d) Zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT. e) Wystąpienia sytuacji niezależnych od strony umowy i działania siły wyższej.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.cea.art.pl, www.bursaart.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Państwowa Bursa Szkól Artystycznych ul. Solna 12 61-736 Poznań
Data składania wniosków 29/07/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Państwowa Bursa Szkól Artystycznych ul. Solna 12 61-736 Poznań, w sekretariacie - I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)