Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do przeprowadzenia szkoleń pn. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej ochrony w województwie mazowieckim

Data publikacji 2014-07-22
Data zakończenia 2014-07-31 10:00:00
Instytucja Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159351 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301995005, 228160003, 301921215
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów biurowych i papierniczych do przeprowadzenia szkoleń nt. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej ochrony w województwie mazowieckim, organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie. Każdy z uczestników szkolenia zostanie zaopatrzony w komplet materiałów, w skład którego wchodzi: segregator ringowy, długopis oraz notes. Dostawa materiałów szkoleniowych obejmuje: 1 segregator ringowy, w nakładzie 12 000 szt. - format: A4, tektura: 2 mm, grzbiet: ok. 50 mm, mechanizm:2 ringowy D, okleina indywidualna (wg wzoru Zamawiającego): 4+0, folia błysk, plastikowy uchwyt na długopis; długopis metalowy, różne kolory, nadruk o treści PROW 2007-2013; notes A4, w nakładzie 12000 szt. - papier: offset 50g/2, druk (wg wzoru Zamawiającego): 1+0. objętość 50 kartek, dziurkowanie: 2x. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od jakichkolwiek usterek i wad oraz nie obciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia własnym transportem, na jego koszt i ryzyko.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ulica ul. Czereśniowa 98
Nr domu 98
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-456
Województwo mazowieckie
Tel 22 5716100
Fax 22 5716101
Internet www.modr.mazowsze.pl
Regon 00674282000000
E-mail administracja@modr.mazowsze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.modr.mazowsze.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna
Rodzaj zam inny Samorządowa wojewódzka osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/09/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: MODR Warszawa nr 47 2030 0045 1110 0000 0186 1950 w BGŻ SA.Na dowodzie przelewu należy wpisać: wadium-postępowanie MODR 12/2014. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej należy dołączyć kopię dowodu wpłaty potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do oferty załączyć stosowny dokument, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane przez Zamawiającego), zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy materiałów szkoleniowych, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, t.j. dostawy segregatorów i notesów z indywidualnymi okleinami, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda dostawa
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej należy dołączyć kopię dowodu wpłaty potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na: zmianie czasu realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zgody obu stron umowy z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w razie działania siły wyższej, w związku z przedłużającym się postępowaniem przetargowym na skutek wniesienia środków odwoławczych; zmianie ustawowej stawki podatku od towarów i usług; zmiana stawki VAT spowoduje, że wartość brutto wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy zostanie obliczona w oparciu o wielkość stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego; zmiany dotyczące podwykonawstwa - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę, rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, zmiany w zakresie podwykonawstwa w stosunku do zaproponowanego zakresu wynikającego z przyjętej oferty Wykonawcy, powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, pomimo niewskazania w ofercie Wykonawcy żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; zmiana ta może być przyczyną zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.modr.mazowsze.pl
Adres uzyskania siwz Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie, ul. Czereśniowa 98, 02456 Warszawa
Data składania wniosków 31/07/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie, ul. Czereśniowa 98, 02456 Warszawa, IV piętro, pok. 422
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)