DOSTAWY NABIAŁU

Data publikacji 2014-07-22
Data zakończenia 2014-07-29 11:00:00
Instytucja 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 244680 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy nabiału w podziale na dwa pakiety (Pakiet nr 1 Przetwory mleczne, Pakiet nr 2 Jaja)

Opis

1. Mleko 2% tłuszczu, poj. 5l-10l, opakowanie foliowe 30 000 l
2. Mleko 2% tłuszczu , poj. 0.5l-1.1l, pakowane w butelki opakowanie foliowe lub opakowanie kartonowe 780 l
3. Mleko UHT 3,2% tłuszczu, poj. 0.5l, pakowane w opakowaniu zbiorczym po 10szt.=5l 40 op.
4. Masło śmietankowe typu osełka min. 82% tłuszczu, bez dodatków tłuszczów roślinnych pakowane w pergamin kostka 100g-200g, opak. zbiorcze 10kg 3620 kg
5. Ser twarogowy półtłusty, zawartość tłuszczu 4,5%-4.52%, krajanka KL I w kostkach, waga 1 kostki 0.25kg-1kg, kostka pakowana w folie zamkniętą hermetycznie 5000 kg
6. Kefir naturalny o zawartości tłuszczu 1.5%, pojemność 400ml-1000ml, pakowane w butelki plastikowe, opakowania foliowe lub opakowanie kartonowe - a 400ml, opakowanie zbiorcze 4.8L 40 l
7. Jogurt naturalny bez dodatków cukru o zawartości 2% tłuszczu, o płynnej jednolitej konsystencji, 1szt.=150g 5200 szt.
8. Jogurt naturalny bez dodatków cukru o zawartości 1.5%-2.5% tłuszczu, o płynnej jednolitej konsystencji, pakowany w opakowanie plastikowe twarde z uchwytem, szczelnie zamknięte, poj. 0,5l-2l 10 l
9. Śmietana 18% tłuszczu, poj. 5l-10l, opakowanie plastikowe, twarde z uchwytem, szczelnie zamknięte. 2300 l
10. śmietana o zawartości 18% tłuszczu, poj. 200ml-500ml, pakowane w opakowanie plastikowe twarde, karton lub opakowanie foliowe szczelnie zamknięte 40 l
11. śmietana o zawartości 30% tłuszczu, poj. 200ml-500ml, pakowane w opakowanie plastikowe twarde, karton lub opakowanie foliowe szczelnie zamknięte 25 l
12. Śmietanka do kawy zawartość tłuszczu 10%, 1szt.=10g, opakowanie zbiorcze 10 szt. zapakowane w folię spożywczą, hermetycznie zamknięte. 70 op.
13. Masło roślinne - margaryna miękka (kubkowa) do smarowania pieczywa, do smażenia i pieczenia, zawartość tłuszczu 80% w tym zawartość oleju słonecznikowego 35%, pakowana w opak. plastikowe z pokrywką, poj. 250g-500g 1750 kg
14. Ser topiony o smaku śmietankowym lub z dodatkami smakowymi o konsystencji kremowej, pakowane w folię aluminiową, waga 1szt.=50 g, pakowane w opakowanie kartonowe okrągłe z pokrywką. 310 kg
15. Ser żółty typu EDAM -KL I lub równoważny, twardy dojrzały, o zawartość tłuszczu 45%-55 %, pakowany w bloki owalne w wadze 1-3kg woskowany 720 kg
16. Lody o różnych smakach typu Algida lub równoważne, 1szt.=140 ml, zawartość opakowania zbiorczego=24szt. w opakowaniu 15 op.
17. Jogurt pitny, o płynnej jednolitej konsystencji typu POLSKI lub równoważny o różnych smakach, 1szt.=250g-300g, opakowanie zbiorcze 6 szt. 120 szt.Jaja świeże spożywcze, PL 2, klasa A ekstra, typu L-jaja określane w kategorii wagowej jako duże, ważące 63-73g) 45360 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Ulica ul. Wrocławska 1-3
Nr domu 1-3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Województwo małopolskie
Tel 12 63 08 099
Fax 12 63 08 099
Internet www.5wszk.com.pl
E-mail zam.pub@5wszk.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienie ( Dz. U. 171, poz. 1225 z późn. zmianami) (dotyczy pakietu 1 i 2). Potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 ze zm.) (dotyczy pakietu 1 i 2) Potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w jednej z następujących form (dotyczy pakietu 1 i 2): a) certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP -art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Zaświadczenie wystawione przez lekarza weterynarii, które potwierdza że zakład produkcyjny stosuje lampę bakteriobójczą do dezynfekcji jaj przeznaczonych do sprzedaży (dotyczy pakietu 2)
Inne dokumenty 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 3. 2) Wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - ZAŁĄCZNIK NR 2. 3) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 4. 5) Oświadczenie o korzystaniu z zasobów podmiotu trzeciego, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 4A - o ile dotyczy. 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 5. 7) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 6. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienie ( Dz. U. 171, poz. 1225 z późn. zmianami) (dotyczy pakietu 1 i 2) 10) Potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 ze zm.) (dotyczy pakietu 1 i 2) 11) Potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w jednej z następujących form (dotyczy pakietu 1 i 2): a) certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP -art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 12) Zaświadczenie wystawione przez lekarza weterynarii, które potwierdza że zakład produkcyjny stosuje lampę bakteriobójczą do dezynfekcji jaj przeznaczonych do sprzedaży (dotyczy pakietu 2) 13) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 12 stosuje się odpowiednio.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: a) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, b) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, c) zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, żę wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe e) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, h) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego, i) obniżenia cen j) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.5wszk.com.pl
Adres uzyskania siwz Zamówienia Publiczne (budynek komendy nr 32) 5WSzKzP SP ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków
Data składania wniosków 29/07/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Szpitala (budynek komendy nr 32) 5WSzKzP SP ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)