Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
|
Ulica |
ul. Prusicka 53-55
|
Miejscowość |
Trzebnica
|
Kod Pocztowy |
55-100
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3120920
|
Fax |
71 3121498
|
Internet |
www.szpital-trzebnica.pl
|
E-mail |
przetargi@szpital-trzebnica.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
16
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 1) ustawy PZP, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP).1. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 2), jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy PZP) oraz przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych
dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej trzy dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż razem wartość brutto oferty (wg załącznika nr 4 do SIWZ), Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymagalnej wartości porównywalnej (np. jeżeli razem wartość brutto oferty wynosi 30 000 zł, należy przedstawić co najmniej 3 dostawy o wartości min. 30 000 zł każda).
Dowodami o których mowa powyżej są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP).Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP).Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 4) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy PZP).Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo i dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego - wg załącznika nr 5 do SIWZ ( dotyczy pakietów 1-14
|
Inne dokumenty |
2. Składana oferta musi zawierać:
1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ,
2) Formularze asortymentowo-cenowe - wg załącznika nr 2 do SIWZ,
3) Dokumenty wymienione w Rozdz. IX pkt. B i C SIWZ,
4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy PZP). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym:
a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt. B ppkt. 6 SIWZ składa
osobno każdy z Wykonawców,
b) oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt B ppkt. 1-4 SIWZ składają Wykonawcy wspólnie.
5. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego;
b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT ;
c) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta;
d) zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, bądź nazwy produktu.
e) zmiany cen urzędowych wprowadzonych decyzjami właściwych organów państwowych;
f) stronom przysługuje prawo ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie,
g) w przypadku nie zrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 niniejszej umowy, Zamawiający może przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu określonego w formularzu cenowym,
h) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
i) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-trzebnica.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital im.Św.Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy,ul.Prusicka 53-55,55-100 Trzebnica,Dział Zamówień Publicznych
|
Data składania wniosków |
30/07/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Ofertę należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrektora do godz. 10.00 do dnia 30.07.2014r. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie,w godzinach: 7.30 - 14.00
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|