Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/96/JP/14

Data publikacji 2014-07-22
Data zakończenia 2014-07-30 11:00:00
Instytucja Politechnika Śląska
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Mleko i śmietana,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Cukier,
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 245232 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158600004, 153200007, 159810008, 158000006, 158310002, 155100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca, dla Politechniki Śląskiej tj. obiektów w Gliwicach, Katowicach, Rybniku i Zabrzu. 2.(CPV 15.86.00.00- 4 kawa, herbata i podobne produkty),(CPV 15.32.00.00- 7 soki owocowe i warzywne ), (CPV 15.98.10.00- 8 woda mineralna),(CPV 15.80.00.00- 6 różne produkty spożywcze),(CPV 15.83.10.00- 2 cukier), (CPV 15.51.00.00- 6 mleko i śmietana).3. Inne wymagania:
3.1 Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezamówioną przez Zamawiającego część towaru ujętą w Formularzu Cenowym, jak również żadna rekompensata z tego tytułu - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z postanowień dotyczących prawa opcji przewidzianych niżej w punkcie 3.4.
3.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zamówienia wszystkich pozycji (asortymentów) lub pełnej ilości danego asortymentu które Wykonawca wyceni w Formularzu Cenowym.
3.3 Podane ilości w tabelach są ilościami planowanymi dla poszczególnych pozycji (asortymentu). Rzeczywista ilość nabywanych towarów będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy i w poszczególnych pozycjach (asortymentach) ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji przewidzianego niżej w punkcie 3.4.
3.4 PRAWO OPCJI
Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zakupu większej ilości towarów niż ilości wskazane w tabelach. Zakres jaki dotyczy opcja obejmuje wyłącznie towary podane w tabelach
w zaoferowanych przez Wykonawcę cenach. Łączna wartość umowy będzie równa kwocie obejmującej wartość pełnego zakresu towarów zawartych w tabelach powiększoną o 50%. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie
w zakresie łącznej wartości asortymentów zadeklarowanych w tabelach (z zastrzeżeniem ww. pkt. 3.1 - 3.3), i równocześnie uprawniony jest do rozszerzenia zamówienia o ww. 50% jego wartości.
Zamawiający nie określa, które konkretnie towary będą kupowane w ramach opcji, a jedynie zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości towarów będących przedmiotem zamówienia do kwoty nie przekraczającej 50% jego wartości.
3.5 Zamawiający uprawniony jest do jednostronnego wydłużenia terminu obowiązywania i realizacji umowy o okres nie dłuższy niż dodatkowo sześć miesięcy. Uprawnienie to przysługuje Zamawiającemu w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany ilościowy lub wartościowy zakres przedmiotu zamówienia. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej w ostatnim dniu pierwotnego terminu, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy.
4. Termin realizacji: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014 r. lub do wyczerpania wartości wynagrodzenia ofertowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Śląska
Ulica ul. Akademicka 2A
Nr domu 2A
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Województwo śląskie
Tel 32 2371334, 2371335, 2371171
Fax 32 2371171, 2372194
Internet www.polsl.pl
E-mail oz@polsl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonanie (zakończenie) lub wykonywanie przez Wykonawcę nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych realizowanych przez okres co najmniej 6 miesięcy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. 2.Wycena przedmiotu zamówienia co należy udokumentować stosownymi materiałami jak niżej.B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa. 2.1.Formularz Cenowy.
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski . 3. Dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 5. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie oraz złożone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi z osobna spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1. W przypadku przynależenia do różnych grup kapitałowych, każdy z podmiotów występujących wspólnie jest zobowiązany do złożenia stosownej listy podmiotów należących do grupy kapitałowej. 7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 8. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:- warunki atmosferyczne,- przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/ przekazania miejsca realizacji dostawy, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. b)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części dostawy, c)zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, d)zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, e)zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), f)obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. g)dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. 2.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.polsl.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Konarskiego 18, pok. 511, 44-100 Gliwice
Data składania wniosków 30/07/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Konarskiego 18, pok. 511, 44-100 Gliwice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej na Politechnikę Śląską, 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 2A po zakończeniu realizacji każdego jednostkowego zlecenia i podpisaniu częściowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.2.Płatność będzie realizowana każdorazowo po realizacji jednostkowego zlecenia w ramach przedmiotu umowy. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 20 dni od daty złożenia faktury i spełnienia warunków umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)